![]() |
|
Fatsoenlijk pijpen (bestaat dat eigenlijk?) is wel degelijk mogelijk en helemaal stijf worden meestal ook zo lang je partner niet probeert om de voorhuid toch over de eikel te trekken. Masr het is idd beter om de voorhuid op ge rekken als dat nog mogelijk is. Hoe oud ben je, kingmandje1?
|
Dat hangt een beetje van de leeftijd af. Na de puberteit zal het moeilijker worden denk ik dus mss dat een van de medische forumers haar/of zijn licht hier over kan laten schijnen. Naamzoek Pluis, Ieke, Sarah etc.
||
Citaat:
![]() Maar er zijn wel echt jongens die in de praktijk niet naar voldoening gepijpt kunnen worden omdat de voorhuid in de weg zit. En dat iemand door een te strakke voorhuid niet volledig stijf kan worden heb ik ook weleens gezien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het kan wel (ik heb tijdens m'n werk mannen gezien met een vernauwing (phimosis heet dat) die gewoon 3 kinderen hebben verwekt), maar het doet ook nog wel eens pijn. En er zijn ook mannen/jongens die er vervelende ontstekingen van onder hun voorhuid krijgen omdat ze het niet schoon krijgen. Verder gok ik dat je nog behoorlijk jong bent, dus dan kan de boel nog best rekken. Je kunt zelf oefenen (steeds een beetje verder), en je kunt ook even langs de huisarts voor een zalfje om het wat makkelijker te maken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Klaarkomen jongen SuperRandy | 5 | 03-09-2014 11:32 | |
Seksualiteit |
Mijn voorhuid zit vast Indonesian | 12 | 20-01-2014 11:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nauwe voorhuid Ditisde10dekeer | 4 | 12-02-2013 16:19 |