Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2015, 22:16
kingmandje1
kingmandje1 is offline
Hallo,

Ik had een vraagje, mijn voorhuid kan niet teruggetrokken worden over mijn eikel, dit kan allen als mijn penis slap is. Mijn vraag is nu: Kan ik hiermee seks hebben met condoom?

Alvast Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 01:47
bloodyb
bloodyb is offline
Jawel.
Oud 22-11-2015, 06:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, als het geen pijn doet.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 15:09
Verwijderd
Volgens mij staat er op de verpakking dat je hem om moet doen met teruggetrokken voorhuid, omdat ie anders kan afglijden.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 19:55
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Volgens mij staat er op de verpakking dat je hem om moet doen met teruggetrokken voorhuid, omdat ie anders kan afglijden.
Dat is omdat de voorhuid anders gaat schuiven, lijkt me. Die van OP kan dat niet, dus dat lijkt me geen probleem.

Wat wel een probleem kan zijn is dat fatsoenlijk pijpen onmogelijk wordt, en hij minder van de seks voelt, en dat het pijn kan doen bij het neuken, en dat 'ie misschien niet helemaal stijf kan worden omdat de voorhuid dat verhindert. Dus ja, je kan wel iemand penetreren met zo'n voorhuid, maar ik zou toch kijken of je 'm niet een beetje kunt oprekken.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 20:42
bloodyb
bloodyb is offline
Fatsoenlijk pijpen (bestaat dat eigenlijk?) is wel degelijk mogelijk en helemaal stijf worden meestal ook zo lang je partner niet probeert om de voorhuid toch over de eikel te trekken. Masr het is idd beter om de voorhuid op ge rekken als dat nog mogelijk is. Hoe oud ben je, kingmandje1?
Oud 22-11-2015, 20:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oprekken kan altijd
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 20:52
bloodyb
bloodyb is offline
Dat hangt een beetje van de leeftijd af. Na de puberteit zal het moeilijker worden denk ik dus mss dat een van de medische forumers haar/of zijn licht hier over kan laten schijnen. Naamzoek Pluis, Ieke, Sarah etc.
Oud 22-11-2015, 21:02
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Fatsoenlijk pijpen (bestaat dat eigenlijk?) is wel degelijk mogelijk en helemaal stijf worden meestal ook zo lang je partner niet probeert om de voorhuid toch over de eikel te trekken. Masr het is idd beter om de voorhuid op ge rekken als dat nog mogelijk is. Hoe oud ben je, kingmandje1?
I stand corrected. Fatsoenlijk pijpen is inderdaad wat beide partijen fatsoenlijk pijpen vinden, en dat is niet afhankelijk van je anatomische configuratie.

Maar er zijn wel echt jongens die in de praktijk niet naar voldoening gepijpt kunnen worden omdat de voorhuid in de weg zit. En dat iemand door een te strakke voorhuid niet volledig stijf kan worden heb ik ook weleens gezien.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 01:26
bikinigek
bikinigek is offline
maak ook ff afspraak bij de huisarts
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 01:27
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
wat denk je met wassen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 02:09
bloodyb
bloodyb is offline
Zou de voorhuid van 1 x per dag wassen goed oprekken?
Oud 23-11-2015, 09:12
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
wat denk je met wassen
Ik neem aan dat topicstarter zijn piemel in slappe toestand wast; voorhuid is dan geen probleem?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 10:25
satopex
satopex is offline
bij een stijve penis moet de eikel volledig ontbloot wezen,als dit niet kan zou een te nouwe voorhuid kunnen zijn.neem dan contact op met de huisarts om te bekijken of een besnijdenis noodakelijk is.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 20:29
Pluis
Pluis is offline
Het kan wel (ik heb tijdens m'n werk mannen gezien met een vernauwing (phimosis heet dat) die gewoon 3 kinderen hebben verwekt), maar het doet ook nog wel eens pijn. En er zijn ook mannen/jongens die er vervelende ontstekingen van onder hun voorhuid krijgen omdat ze het niet schoon krijgen. Verder gok ik dat je nog behoorlijk jong bent, dus dan kan de boel nog best rekken. Je kunt zelf oefenen (steeds een beetje verder), en je kunt ook even langs de huisarts voor een zalfje om het wat makkelijker te maken.
Oud 23-11-2015, 22:14
bloodyb
bloodyb is offline
Kan het kloppen dat die créme Dermovate heet?

Regels voor berichten