Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2015, 11:58
Descholier
Descholier is offline
Is het waar dat als een meisje aan geeft tijd nodig te hebben dit meestal een andere verwoording is van nee ik wil liever niks met je?
Ik date al een tijdje namelijk met dit meisje en we hebben ook al een keer gezoend. wel tijdens het uitgaan. Ze vertelde me dat ze me leuker vind dan andere jongens maar zelf nog niet zeker weet wat ze voelt en vroeg of ik nog even kon wachten. we hebben afgesproken verder te gaan met afspreken. Een aantal vrienden hebben tegen me gezegd dat ik het beter kan afkappen maar ik vind dit meisje erg leuk dus ben wel bereid om nog eventjes geduld te hebben.
Misschien hebben mensen hier ervaring met zulk gelijke situaties? mijn vrienden namelijk niet Ze is trouwens 19 jaar mocht dat handig zijn om te weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2015, 12:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als jij haar leuk genoeg vindt om te wachten is dat toch prima? Misschien heeft ze inderdaad tijd nodig zoals ze zegt - wij kennen haar niet en hebben geen reden om aan te nemen dat dat niet waar is.
En je kunt altijd als het je te lang duurt nog eens vragen of besluiten dat het niets wordt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2015, 13:01
Elin3
Elin3 is offline
Wij kunnen niet in de toekomst kijken, en zij misschien ook wel niet. Misschien heeft ze inderdaad gewoon wat tijd nodig. Ik twijfelde zelf ook enorm of ik wel een vriend wilde, ik had net een vervelende ervaring gehad met een andere jongen en zat helemaal niet te wachten op een relatie. Gelukkig gaf de jongen die me leuk vond me voldoende tijd en ruimte om te beslissen wat ik wilde. Na een tijdje kon ik echt niet meer ontkennen dat ik hem ook heel leuk vond en zijn we er toch nog voor gegaan. We zijn nu alweer ruim anderhalf jaar samen

Zolang jullie het nog leuk vinden om af te spreken en tijd met elkaar door te brengen komt het denk ik wel goed En zo niet, dan heb je in elk geval een paar leuke dates gehad, toch?
Oud 02-12-2015, 13:04
Descholier
Descholier is offline
bedankt voor het reageren! Ik vind het inderdaad geen probleem om even te wachten, alleen gaan er dan wel dingen door mn hoofdspoken zoals: zit ze met een andere jongen? naja ik geef het een aantal weken en anders vraag ik misschien weer om duidelijkheid of het is al duidelijk rond die tijd
En fijn om te horen dat het bij jullie goed is uitgepakt elin3! Ik dacht dat de "ik heb tijd nodig" een klassieker was voor een nee maar ik wil je niet kwetsen was
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 11:51
DriesDW
DriesDW is offline
Ik zat in dezelfde situatie als Elin3, alleen was ik de jongen mijn vrienden had ook een vervelende ervaring achter de rug, ze was namelijk bedrogen door haar ex en nog zo vanalles, dus ik heb haar ook tijd gegeven wat je zeker niet mag doen is haar proberen overtuigen dat ze je leuk vindt... ze moet daar zelf achter komen, en na een tijdje zal ze wel inzien dat ze iets met jou wilt
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 13:02
JamesR10
JamesR10 is offline
Citaat:
Ik zat in dezelfde situatie als Elin3, alleen was ik de jongen mijn vrienden had ook een vervelende ervaring achter de rug, ze was namelijk bedrogen door haar ex en nog zo vanalles, dus ik heb haar ook tijd gegeven wat je zeker niet mag doen is haar proberen overtuigen dat ze je leuk vindt... ze moet daar zelf achter komen, en na een tijdje zal ze wel inzien dat ze iets met jou wilt
Je gaf nu advies wat je niet moet doen, maar wat heb je wél gedaan? Heb ook zo'n situatie. Aandacht blijven geven door met haar te praten (wanneer je haar ziet dan) dan wel whatsappen en afspreken samen? Dat is wat ik nu doe namelijk. En inderdaad niet pushen.

Laatst gewijzigd op 03-12-2015 om 15:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten