Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2002, 20:15
oneMen
oneMen is offline
Ok even een situatieschets in het kort. Ik heb anderhalf jaar geleden een relatie gehad met een meisje. Ik was echt verliefd en zij ook, dus eigenlijk zou er toch niks mis moeten gaan. Maar goed, zij is een mooie meid en erg emm wild.. dus ik had op een gegeven moment het gevoel dat ze wou vreemdgaan ofsow. Dat ging dus niet goed. We bleven wel vrienden en zij wou wel meer maar daar stond mijn hoofd echt niet meer naar. Het is nl zo dat zij op het MAVO zit en ik ben op de een of andere manier asociaal goed in school dus ik zat hoog in het VWO. Kijk daar maak ik geen problemen van, maar die gasten waarmee ze hing wel. En daar had zij ook gewoon last van.

Nou dan gaat er wat tijd over.. je spreekt elkaar nog wel eens via msn... en op een gegeven moment kreeg ze wat met een gozer van 22. Dat duurde dus wel erg lang. Na een klein jaartje is het uitgegaan; die gozer bleek een stuk of zeven keer vreemd te zijn geweest. Ik ben intussen naar Noorwegen verhuisd, samen met mn moeder. Ergens daartussen overleed haar vader.

Met mij is ook wel een boel gebeurd, en sinds een week ben ik weer terug in NL. Ik had in Noorwegen ook een vriendinnetje, en daar had ik ook best wel problemen mee. Maar toen zag ik op een feestje dat meisje dus weer. En ik was gewoon weer verliefd. Zij zei dat ze ook weer verliefd op me was geworden die avond. Ik dacht na zoveel tijd, we zijn allebei veranderd, tenminste ik was dat wel. Ik ben niet meer zo jaloers als voorheen bijvoorbeeld, en ik hoopte dat we gewoon weer samen kunnen zijn, als een normaal stelletje zeg maar.

Toch had ze het heel vaak over die ex van haar. Rogier dit, rogier dat, en ze is altijd heel spontaan en oprecht, dus zei ze ook gewoon dat ze niet precies weet wat ze voor hem voelt. Ze vind hem een klootzak en als ze hem ziet een mietje enzo, maar jah het feit dat ze het veel over hem had is natuurlijkal niet heel erg leuk. Ik weet eigenlijk niet precies hoe lang het al uit is tussen haar en die gozer. Maar verder ging alles goed toch wel. Gisteravond belde ze me op. Ze had toch tijd nodig want ze is gewoon nog in de war.

Nou is het opschrijven van dit verhaal voor mij ook wel bter.. want ik ben ook wel heel erg in de war met al die dingen die er gebeuren met mij de laatste tijd. Ik zelf heb het gevoel dat het allemaal wel helemaal goed kan komen. Ze zegt dat ze met het nieuwe jaar helemaal weer met een schone lei wil beginnen. Toch heb ik af en toe wat twijfels. Dit zat er natuurlijk wel aan te komen, en misschien is dit het beste ff rust tussendoor, maar als ze echt heel erg verliefd op me is zou ze misschien voor een andere optie gekozen hebben?

Ja ik ben gewoon best wel door de war nog. Heeft iemand zoiets meegemaakt en heb je daarna ook nog een sterke relatie gehad met diegene?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2002, 21:48
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
M n M schreef:
*tekst*
Kan je het ook bondiger formuleren, dan zullen nl meer mensen je verhaaltje lezen waardoor je meer replies krijgt.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 21:53
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Persoonlijk denk ik dat je dat meisje ff de tijd moet geven om alles op een rijtje te zetten... Ze is die Rogier nog niet helemaal vergete, ze is er lang mee samengeweest dus ja, ze moet hem ff leren vergete dus geef haar ff de tijd...
Oud 29-12-2002, 22:17
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
x_roosje_x schreef:
Persoonlijk denk ik dat je dat meisje ff de tijd moet geven om alles op een rijtje te zetten... Ze is die Rogier nog niet helemaal vergete, ze is er lang mee samengeweest dus ja, ze moet hem ff leren vergete dus geef haar ff de tijd...
Ja dat geef ik haar ook. Ik snap het helemaal waarom ze dat doet. Maar nou lees ik die topic van Uitmaken of Niet en ben ik bang dat zij er ook zo over denkt. Ik heb gewoon genoeg van die korte relaties en ik wil met haar iets serieus, voor het eerst van mn leven.

En ik had gewoon het idee dat maybe als zij hetzelfde zou voelen dat het anders zou gaan.. ja nou het gaat er dus om dat het lastig is voor mij dat zij nog heel erg met die Rogier zit en ik wou dat ik dat was. Daarbij vergeet ik natuurlijk altijd de gevoelens die ze ook voor mij heeft want dat weet ik gewoon.

Ik wou dat ik een glazen bol had ofsow..
Oud 30-12-2002, 00:21
Allegria
Allegria is offline
Ik denk dat het het beste is dat je alles eventjes gewoon laat zoals het is. Ze heeft het duidelijk nog moeilijk met haar vorige relatie en ze deze eerst een beetje verwerken, voor ze echt opnieuw kan beginnen.
Dat ze veel over die Rogier praat is toch normaal, ze is er tenslotte een jaar mee samen geweest. Dat betekent toch helemaal niet dat je je daar slechter om hoeft te voelen. Haar gevoelens voor jou zijn er ook en dat is het belangrijkste.

Je moet gewoon een beetje afwachten en er is met haar over babbelen desnoods. Je zal wel zien het komt allemaal wel goed, maar het heeft gewoon zijn tijd nodig denk ik.

Succes
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 20:16
Lilything
Lilything is offline
ok,
ik heb me maar ingelogd om hierop te reageren....
moet hier eff op reageren...
ten 1ste wou ik ff zeggen van ga zo door jij bent (zoals je hier overkomt tenminste) echt een jongen waar ieder meisje naar zoekt!

maar ok ik denk dat je haar even de tijd moet geven
het is best normaal dat ze vaak aan haar ex denkt
bedoel als je lang een relatie met hem hebt gehad..
en er zal ook wel veel ervaring etc bijgekomen zijn nu...

geef haar even de tijd,
maar ik denk dat ze wel weer bij je terugkomt
want ze vind je al heel lang leuk!

enne STEL dat ze er met een ander vandoor gaat
(lijkt me echt een kans van 1% magoe)
je hebt een tof karakter en er zijn meer lieve en leuke meisje in Nederland!

knuffels.....
Oud 30-12-2002, 20:30
twim
twim is offline
Oude liefde roest niet word wel vaker gezegd.
Denk dat dat hier ook wel het geval is.
Geef haar de tijd die ze nodig heeft en zet voor jezelf ook alles op een rijtje.
Volgend jaar is weer een heel nieuw jaar.
Als zij inziet dat die ex echt een loser is en ziet hoeveel ze aan jou heeft dan komt het goed. Die rogier wou haar voor haar uiterlijk en als ik zo lees wat jij schrijft dan denk ik dat ze meer aan jou heeft. Want jij kijkt verder dat de buitenkant en dat is iets dat meer mensen moesten doen
En luister gewoon naar haar als ze over die rogier praat en zal inderdaad niet leuk zijn. Maar ze wil haar verhaal kwijt en bij wie kan ze dat beter dan bij jou.

Veel suc-6

grtzzz
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 22:51
oneMen
oneMen is offline
Bedankt voor de reacties.
Ik ben nu een beetje er wel uit voor mezelf dat ik gewoon wacht op wat zij gaat doen. Als zij er voor haarzelf echt uitkomt, dan kunnen we het proberen. Zoniet, dan zal ik gewoon op zoek moeten naar iemand anders, maar dan heb ik tenminste wat duidelijkheid... komt wel goed
Oud 01-01-2003, 22:03
oneMen
oneMen is offline
Helaas... de waarheid laat zich moeilijk voorspellen (of was het juist vanzelfsprekend?). Ik had haar nog gesmst dat ik het allemaal begreep. Toch kwam ik gisteren de discotheek binnen om half een, en wat zie ik daar..?

Ik zie haar zoenen met die ex van haar... Ik werd echt kwaad op haar en heb dat ook verteld.

Ze belde me net op. Ze huilde en zei dat het haar speet. Ik had mijn antwoord al vrij klaar liggen... namelijk dat ze twee dagen had om na te denken en ze had dus duidelijk een keuze gemaakt.

Maar dat was niet zo zegt ze. Het is ook niet gelogen dat ze van me houd, zegt ze. Ik sta er natuurlijk wel sceotisch tegenover op dat moment... Toen gingen we praten over haar relatie met die jongen. Ik zal het kort houden. Voor diegene die weten wat ik met een player bedoel, is het erg makkelijk uit te leggen. Die Rogier is namelijk om de zoveel tijd vreemd geweest en dat wist zij ook. Toch komt die jongen elke keer weer met mooie praatjes en zij trapt er elke keer weer in.

Wat ik denk is dat die gozer gewoon jaloers was op mij. Dat haal ik uit het feit dat Rogier tegen haar om dingen over mij had gevraagd en nadat ik haar had zien zoenen met Rogier liep hij me ook de hele tijd te dissen. Uit te lachen ensow bedoel ik daarmee.

Die gozer is voor mij zo doorzichtig als wat, maar zij weet er geen raad mee. Ze zegt nu duidelijkheid te hebben en dat is dat ze mij wilt. Ze beloofde nooit meer iets met Rogier te maken te hebben. Ik zei dat ik haar later van de week nog wel opbelde misschien om een afspraak te maken.

Ja ik weet niet wat ik hiermee moet, maar ik kan er gewoon niets aan doen. Ik weet dat het verstandig is om gewoon iemand anders te zoeken, maar ik hou echt van haar. Ik loop wel het risico weer voor lul te staan maar dat neem ik dan?

Wat kan ik het beste doen aan die gozer..? Moet ik samen met haar ernaar toe lopen en dan vertellen dat ie een lul is. (met risico voor wat klappen =P)..?
Reageren

Regels voor berichten