Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2016, 13:21
needsomehelp
needsomehelp is offline
hoi,

ik weet niet echt wat ik moet doen omdat mijn vrienden zeggen dat ik er voor moet gaan.

ik leerde een jongen kennen, maar hij is 20 jaar. ik ben 15 maar wordt 17 april 16, dat is dus bijna. Maar ik weet niet goed wat mijn mama er gaat op reageren ookal scheelden zei en mijn vader 12 jaar. ze was wel al ouder dan 15/16 jaar. Hij woont in Antwerpen en woont al alleen, ik ben al twee keer naar hem toe geweest, we hebben het wel leuk samen. Alles moet wel stiekem gebeuren. Stiekem naar Antwerpen, stiekem met hem afspreken,...
ik weet niet als we dat allebei wel zullen volhouden.

Deze vakantie hebben we ook elke dag zitten skypen. maar vanaf morgen kunnen we niet meer want ik heb school. daarna zal ik hem waarschijnlijk nietmeer zien todat het weer weekend is maar dat zal het weekend na mijn verjaardag zijn. Mijn mama weet nu al sinds gisteren over hem maar het meeste zijn leugens. bv dat hij 18 is en in Gent woont. Ik weet niet echt als ik haar de waarheid moet vertellen of hoe. kunnen jullie me helpen? en hoe zouden jullie dit zeggen aan je moeder?
Ze heeft hem ook al gevraagd om te komen naar de communie van mijn kleine broertje, zou daar alles beter kunnen worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2016, 13:30
bloodyb
bloodyb is offline
Het lijkt me niet zo'n goed idee om meteen te beginnen met het liegen over zijn leeftijd tegen je ouders. Vertel ze de waarheid en laat ze een keer kennis met hem maken. De communie van je broertje is misschien niet zo'n slecht idee.
Oud 08-04-2016, 13:40
needsomehelp
needsomehelp is offline
dank u! Zou ik dat doen als hij er bij is? of best gewoon als ik eens alleen met mijn mama ben?
sorry, weet echt niet hoe ik het moet aanpakken...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 17:52
bloodyb
bloodyb is offline
Zeg het tegen je moeder of je ouders als hij er niet bij is. En zeg dan dat je hem wilt uitnodigen voor de communie van je broertje. Als je ouders zelf 12 jaar schelen denk ik niet dat ze er bezwaar tegen zullen hebben.
Oud 16-04-2016, 15:38
sofie1996
sofie1996 is offline
Wees eerlijk. Dat is soms heel moeilijk maar zo blijven je ouders je vertrouwen en zij houden van je.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten