![]() |
|
![]() |
http://www.nbrplaza.com/neuk-eens-een-sinaasappel/
Misschien zitten er adviezen in voor jou, meeste wordt wel fruit gebruikt, maar ook sponsen, handschoenen en condooms. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik gebruik een fles....
de opening is net groot genoeg voor mn pik beet olie rond de opening en je lul word lekker stijf als je de fles open neer beweegt over je pik ja kan em ook klemmen onder je matras zodat alleen de hals eruit steekt..... ik kom altijd lekker klaar op deze mannier fles wel verstoppen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Met een fles is af te raden, omdat de stijve penis er in vast kan komen te zitten. Zelf heb ik een binnenband van een fiets gebruikt. Eenmaal licht op gepompt in de lengte uitrekken, zodat de beide helften in een lijn naast elkander liggen. Vast zetten met pak- tape. Vervolgens nog een maal dubbel vouwen, en weer vastzetten met plak-tape. Aan een kant de grote van het instootspeetje afplakken. Dan oppompen tot de gewenste spanning. Leg het geheel met een kant op een zacht kussen, en het neuken kan beginnen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat kan ik allemaal neuken? Xelnos | 27 | 12-09-2016 13:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Onaf hersenspinsel Charlottetje | 49 | 02-12-2005 00:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Muziek |
Er zit een haar in mijn glas PieterB | 33 | 13-07-2005 12:30 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Seksualiteit |
Wat betekent 'het' voor jou? bubbeltjes | 8 | 18-06-2002 14:50 |