Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2002, 16:59
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Dat zit ik me een beetje af te vragen. Eerder had ik altijd zo'n idee in m'n hoofd dat ik minstens zoveel maanden iets met een jongen moest hebben voor mezelf te 'geven' maar dat heb ik nu niet zo meer. Tenminste, ik weet 't eigenlijk niet.

Ik heb pas een ruime week een vriendje en van de ene kant denk ik, schijt, als het nu toch goed voelt, waarom niet? Van de andere kant hou ik ook nog een beetje vast aan hoe ik eerst dacht.

Het lijkt wel of er aan neuken zoveel meer waarde wordt gehecht dan aan andere sexuele handelingen. Maar wat maakt het nou eigenlijk uit? Hoeveel waarde hecht jij eraan en waarom? Is dat veranderd in de loop der jaren?
En voor de mensen die het al in meerdere relaties oid hebben gedaan...merk je dat je er makkelijker over deed toen je eenmaal ontmaagd was?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:11
Flipje het Kipje
Flipje het Kipje is offline
Ik heb sinds kort een eerste echte relatie. Hiervoor dacht ik altijd dat ik pas na lange tijd met iemand het bed in zou duiken. Eerder durfde ik toch niet, en ik wilde wel eerst een "gevoel" erbij hebben...
Met een lange tijd bedoel ik toch zeker een half jaar.

Maar nu, ik heb ongeveer 3 mnd wat, lijkt alles zo anders. Ik had na een maand al het gevoel van: "wat maakt het uit" ... Maar aan de andere kant is er tog zo'n gevoel die zegt dat het allemaal niet zo snel moet gaan. Dat het dan zonde zou zijn.

Ik weet t niet, k heb echt zo'n raar dubbel gevoel. Het voelt goed als ik het nu zou doen, en ik ZOU het ook zeker doen ... maar ik ga nix forceren ofsow... Het komt wel wanneer het komt.

Laatst gewijzigd op 17-06-2002 om 17:19.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:13
muckymouse
muckymouse is offline
ik had gedacht dat ik t NOOOOOIT zou doen, nooit iemand zou vinden die genoeg om me zou geven, nooit gedacht dat t zo snel zou gebeuren.

en zeker nie gedacht dat t zo lollig zou zijn

things change
Oud 17-06-2002, 18:06
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
nooit gedacht dat t zo snel zou gebeuren.

Wat is snel in jou ogen dan?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:48
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:

Wat is snel in jou ogen dan?
mja bijna 2 maanden hebben we "iets" maar wisten we van elkaar niet echt wat, maar sinds 5 weken is t officieel
Oud 17-06-2002, 18:51
Verwijderd
Mh, ik had het juist andersom. Ik heb vrijwel altijd iets gehad van, sex, tja, waar maakt iedereen zich zo druk om? Tis gewoon... sex.

Maar toen ik met m'n (nu) ex ut ging uit proberen... Tja, het was opeens allemaal zo... gróót, zo echt, dat ik er bang voor werd. Achteraf gezien ben ik ook veel te snel gegaan, ik heb pas eigenlijk een paar maand het gevoel dat ik er klaar voor ben, terwijl ik het dus bijna een jaar eerder geprobeerd heb.

Maar ik was dan ook niet echt verliefd op hem, eigenlijk wou ik mijn eerste wel met liefde, maar ik werd maar niet verliefd...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 23:40
Stevill
Stevill is offline
"het" speelt toch wel een grote rol. Drang ernaar is dan ook wel groot niet da'k tekort kom ofzo, maar toch wel 1 van de dingen welke plezier geven. Verder is het ook een alternatief voor sport.
Oud 18-06-2002, 03:47
Verwijderd
Ik vindt het best wel iets.. ook als je dr net tegen aan zit.. niet dat het opeens minder lijkt ofzow... Ik heb altyd tegen mezelf gezegd dat ik mezelf niet zou geven aan de eerste de beste, en dat vindt ik nog steeds: mijn vriend is het ook met me eens.. ik /hoef/ niet beslist want voor mij betekent het wel iets en daarmee wil ik liever even wachten tot ik het echt zeker weet.. njah... ik vindt het toch wel ff heel wat.. all the way gaan.. zal ik ook niet zomaar doen dus..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 14:50
owlbeer
owlbeer is offline
Het betekend voor mij het logische gevolg als je elkaar leuk vind. Je hoeft er verder niet zoveel waarde aan te hechten. Je hebt allebei een leuke nacht (of dag, ja whatever) en daar gaat het toch om.
Ik denk wel dat het beter is als je verliefd op elkaar bent maar dat betekend niet dat je het helemaal niet moet doen als je het niet bent!!

Regels voor berichten