Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2016, 22:03
Abby.
Abby. is offline
Advertentie
Oud 18-10-2016, 22:05
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Cool, thanks! Ik heb een redelijke wifi verbinding (50mbps of zo) en ben van plan de nieuwste Chromecast te kopen volgende maand (heb een UHD TV dus tja).
Ik bedoel dit zeker niet bits; het schort aan wat byte.

@Chick Rock

.. ik hier? Kusje, Q.
Oud 18-10-2016, 22:06
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
carn schreef:
overigens als je een UHD-TV hebt dan heb je vast ook alle gangbare apps al op dat ding
Klopt ook wel ja, maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks (alleen RTL XL en NPO, en die NPO app ondersteunt vreemd genoeg de live streams van de NPO 1, 2, 3 niet, dus is nogal gemankeerd).
Oud 18-10-2016, 22:08
Not for Sale
Not for Sale is offline
Hmm honingmeloen
Oud 18-10-2016, 22:10
Verwijderd
Ik zou mijn hele scherm niet willen casten, de vertraging is te groot en het apparaat is er niet voor ontworpen. Als je dat wil kan je beter kijken naar een wireless HDMI oplossing denk ik.
Oud 18-10-2016, 22:11
Verwijderd
GebruikersnaamBerichten
spawn again 69
a/s/l 54
Not for Sale 41
Holland Oates 40
Chick Rock 36
Korreltjezout 32
Macrador 30
Yne 23
Kikaa* 23
Enilorac 23
deadlock 13
bloodyb 13
Haubenmeise 13
Snebbeltje 13
aumgn 12
Daantje_0705 12
Abby. 10
df 10
Miekje* 6
Penolopepop 6
Søren 6
Carn 5
Elin3 4
Axel11 2
Pr0xy 2
Koeispammerd 2
Ieke 1
Oud 18-10-2016, 22:11
Verwijderd
Of gamestream van nvidia.
Oud 18-10-2016, 22:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zou mijn hele scherm niet willen casten, de vertraging is te groot en het apparaat is er niet voor ontworpen. Als je dat wil kan je beter kijken naar een wireless HDMI oplossing denk ik.
Mjah, ik heb het ooit getest met mn chromecast 1; dat was erg karig, was niet eens full-HD geloof ik. Heb ook een 2, maar daar heb ik het nooit verder mee getest qua desktop casting. Qua hardware is ie iig prima genoeg, en dat geldt zeker ook voor de nieuwe. Dus als je een redelijk netwerk hebt kan het nog best aardig werken (maar een kabeltje of dedicated HDMI-wireless is naar alle waarschijnlijkheid beter).
Oud 18-10-2016, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Mjah, ik heb het ooit getest met mn chromecast 1; dat was erg karig, was niet eens full-HD geloof ik. Heb ook een 2, maar daar heb ik het nooit verder mee getest qua desktop casting. Qua hardware is ie iig prima genoeg, en dat geldt zeker ook voor de nieuwe. Dus als je een redelijk netwerk hebt kan het nog best aardig werken (maar een kabeltje of dedicated HDMI-wireless is naar alle waarschijnlijkheid beter).
Dat klopt maar dan moet de halve source code op de kop want het is er gewoon niet voor geschreven. Je hebt gewoon veel lag, en ik zie het niet gebeuren dat dat aangepakt gaat worden.
Oud 18-10-2016, 22:20
a/s/l
a/s/l is offline
Thanks boys, maar dat is me weer te duur, ben ook gewoon een ouwe vrek natuurlijk

Wil gewoon voor een paar tientjes streamen ffs Google help pls :@
Oud 18-10-2016, 22:21
Verwijderd
Te duur? Neem dan een HDMI kabel van alleskabels.nl, 10 meter voor 14 euro ofzo?
Oud 18-10-2016, 22:22
Verwijderd
Wij gebruiken dezelfde al een jaar of euh 5, wordt dagelijks in 2 verschillende laptops gebruikt, is HDMI eigenlijk helemaal niet voor ontworpen en ik heb er dan ook een een Google Chrome verlengstuk tussen zitten zodat de HDMI-poort van de TV gespaard blijft, maar het was echt een van de meest praktische dingen die ik aangeschaft heb.
Oud 18-10-2016, 22:22
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Te duur? Neem dan een HDMI kabel van alleskabels.nl, 10 meter voor 14 euro ofzo?
Ja precies, zal wel zoiets worden ja. 4K streamen is verder ook niet echt urgent of zo.
Oud 18-10-2016, 22:23
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Thanks boys, maar dat is me weer te duur, ben ook gewoon een ouwe vrek natuurlijk

Wil gewoon voor een paar tientjes streamen ffs Google help pls :@
Sorry voor het binnenvallen, maar wat wil je streamen? Video? Daar zijn oplossingen voor!
Oud 18-10-2016, 22:23
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Sorry voor het binnenvallen, maar wat wil je streamen? Video? Daar zijn oplossingen voor!
Geen probleem, ik waardeer de inmenging! Video en eventueel wat simpele, trage games.
Oud 18-10-2016, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ze streamen en weergeven op een scherm door elkaar haalt.
Oud 18-10-2016, 22:25
Macrador
Macrador is offline
Ik heb echt heel erg zin in Nederland en roze koeken.
Oud 18-10-2016, 22:25
Carn
Carn is offline
er is amper 4K content Qua apps is volgens mij alleen Netflix wat selectief al wat klaar heeft staan, en wat zut op Youtube.

Overigens, qua (live) TV-kijken, als je Ziggo hebt dan werkt de Horizon Go app redelijk goed icm de Chromecast .

Maar goed, gamen via een draadloze stream (ongeacht hoe) legt het altijd af tegen een kabeltje.
Oud 18-10-2016, 22:27
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Geen probleem, ik waardeer de inmenging! Video en eventueel wat simpele, trage games.
Okay, voor video kan je dit soort dingen gebruiken, gaat prima: https://chrome.google.com/webstore/d...okfelagl?hl=nl

Voor video van Netflix, Youtube, Foxsports of andere legale kanalen kan je de apps gebruiken, dan loopt het als een zonnetje. Gamen zou ik gewoon niet doen.
Oud 18-10-2016, 22:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik bedoel dit zeker niet bits; het schort aan wat byte.

@Chick Rock

.. ik hier? Kusje, Q.
Quin?
Oud 18-10-2016, 22:30
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
er is amper 4K content Qua apps is volgens mij alleen Netflix wat selectief al wat klaar heeft staan, en wat zut op Youtube.

Overigens, qua (live) TV-kijken, als je Ziggo hebt dan werkt de Horizon Go app redelijk goed icm de Chromecast .

Maar goed, gamen via een draadloze stream (ongeacht hoe) legt het altijd af tegen een kabeltje.
Haha ja, is ook zo, maar voorbereid op de toekomst alles

En dank aumgn!
Oud 18-10-2016, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Quin?
Nee, die idioot uit de achterhoek.
Oud 18-10-2016, 22:37
a/s/l
a/s/l is offline
rofl, het zal je bijnaam maar zijn, 'idioot uit de Achterhoek'
Oud 18-10-2016, 22:37
Not for Sale
Not for Sale is offline
Oei, 50% korting op Fallout 4
Oud 18-10-2016, 22:39
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Oei, 50% korting op Fallout 4
Hoe leuk is dat nu? Ik heb ooit New Vegas eens geprobeerd maar vond er echt heel hol aan. Heel saai ook. Ik vind dat het spel zo lijkt te schermen met een open wereld die stiekem eigenlijk helemaal niet zo open is (maar misschien is dat gewoon mijn misperceptie van wat het spel wil/moet zijn hoor).
Oud 18-10-2016, 22:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe leuk is dat nu? Ik heb ooit New Vegas eens geprobeerd maar vond er echt heel hol aan. Heel saai ook. Ik vind dat het spel zo lijkt te schermen met een open wereld die stiekem eigenlijk helemaal niet zo open is (maar misschien is dat gewoon mijn misperceptie van wat het spel wil/moet zijn hoor).
New Vegas is veruit de beste (meest boeiende) uit de reeks dus "your mileage may vary"
Oud 18-10-2016, 22:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh, verjaardagskaartje voor mij op het adres van m'n ouders. Ik woon daar al 8/9 jaar niet meer
Oud 18-10-2016, 22:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
VAN WIE IS IE
Oud 18-10-2016, 22:49
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
New Vegas is veruit de beste (meest boeiende) uit de reeks dus "your mileage may vary"
Hahahaha nee oke, goed te weten, dan geef ik de strijd prematuur op.

Ik vind al die lore trouwens wél leuk, heb aardig wat filmpjes van thenapple gekeken op Youtube (en vanwege zijn in slaap sussende stem natuurlijk): https://www.youtube.com/user/thenthapple

Maar misschien ben ik gewoon post-gaming of zo.

Jij hebt ze allemaal gespeeld?
Oud 18-10-2016, 22:50
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Serieus? Ik vond de stedelijke omgeving van 3 denk ik leuker dan die oneindige woestijn. En ik raakte vast/verdwaald in het Zion canyon gedeelte en dat voelde al helemaal leeg
Oud 18-10-2016, 23:02
Verwijderd

Oud 18-10-2016, 23:05
a/s/l
a/s/l is offline
Dat is 277 uur van je leven die je nooit meer terug krijgt
Oud 18-10-2016, 23:06
Not for Sale
Not for Sale is offline
Maar dat geldt voor absoluut alles wat je doet
Oud 18-10-2016, 23:06
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Maar dat geldt voor absoluut alles wat je doet
Klopt, daarom zei ik het ook, en ik geloof dat dat ook een beetje het punt van die opmerking is
Oud 18-10-2016, 23:07
Verwijderd
American Horror Story waarom kijk ik dat
Oud 18-10-2016, 23:08
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
American Horror Story waarom kijk ik dat
Huil want eng, of huil omdat slecht?
Oud 18-10-2016, 23:08
df
df is offline
Wie is asl?
Oud 18-10-2016, 23:09
a/s/l
a/s/l is offline
Wie is df?
Oud 18-10-2016, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Huil want eng, of huil omdat slecht?
Huil want eng. Ik vind dit eigenlijk heel gaaf maar ben een schijterd en kijk ook geen enge films zonder een vriend die overal bulderend door heen lacht maar AHS kijk ik dan weer alleen en zo gaaf maar omg zo nasty en eng en maf en naar maar zo fakking gaaffffff.
Oud 18-10-2016, 23:12
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Huil want eng. Ik vind dit eigenlijk heel gaaf maar ben een schijterd en kijk ook geen enge films zonder een vriend die overal bulderend door heen lacht maar AHS kijk ik dan weer alleen en zo gaaf maar omg zo nasty en eng en maf en naar maar zo fakking gaaffffff.
Hahahaha, ik ken dat gevoel wel ja, het is eigenlijk te eng maar je kunt ook niet weg kijken. Dapper hoor! Toen ik The Excorcist voor het eerst zag moest ik echt letterlijk huilen geloof ik, had nog nooit iets van die orde van engheid gezien.
Oud 18-10-2016, 23:17
Verwijderd
Ik las altijd hele nare boeken, maar toen heb ik scream 3 gezien toen ik elf was en dat vond ik echt dood- en doodeng. Pas sinds een jaar of vier durf ik weer enge films te kijken Jos vindt er geen reet aan, dus kijk ik ze meestal met een vriend van ons als Jos weg is. Maar nu kijk ik dus AHS en ik ben alleen thuis gisteren ook al en toen heb ik er een aflevering Rupauls Drag Race achter aan gekeken omdat ik die serie uit mijn hoofd wilde hebben
Oud 18-10-2016, 23:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hahahaha nee oke, goed te weten, dan geef ik de strijd prematuur op.

Ik vind al die lore trouwens wél leuk, heb aardig wat filmpjes van thenapple gekeken op Youtube (en vanwege zijn in slaap sussende stem natuurlijk): https://www.youtube.com/user/thenthapple

Maar misschien ben ik gewoon post-gaming of zo.

Jij hebt ze allemaal gespeeld?
3 en New Vegas, stukje van 4 maar vrij snel afgehaakt. Maar ben een beetje klaar met de Bethesda-RPGs; ik vind het behoorlijke zielloze games die vaak van de glitches aan elkaar hangen. New Vegas is eigenlijk een uitzondering omdat die door een andere studio is gemaakt; en dat uit zich meteen in een veel beter geschreven verhaaltje en sfeer. Maar goed, ieder zn ding.
Oud 18-10-2016, 23:19
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Ik las altijd hele nare boeken, maar toen heb ik scream 3 gezien toen ik elf was en dat vond ik echt dood- en doodeng. Pas sinds een jaar of vier durf ik weer enge films te kijken Jos vindt er geen reet aan, dus kijk ik ze meestal met een vriend van ons als Jos weg is. Maar nu kijk ik dus AHS en ik ben alleen thuis gisteren ook al en toen heb ik er een aflevering Rupauls Drag Race achter aan gekeken omdat ik die serie uit mijn hoofd wilde hebben
Hahaha, mooi contrast. Ru Paul.

Wat voor boeken las je? Ik las ook 'enge' boeken toen ik klein was, De Griezelbus en Goosebumps/Kippevel, en dat trok ik ook echt nauwelijks (ikr..).
Oud 18-10-2016, 23:20
Verwijderd
Niet specifiek die serie, maar die achterlijke kutclown
Oud 18-10-2016, 23:20
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Klopt, daarom zei ik het ook, en ik geloof dat dat ook een beetje het punt van die opmerking is
Ik volg je niet. Iets dat altijd voor alles geldt hoef je meestal niet te benoemen.
Oud 18-10-2016, 23:22
Not for Sale
Not for Sale is offline
Dingen bestaan. Het verleden is voorbij. Als je het licht uitdoet is het donker. Vet goed om te weten man.
Verwijderd
Citaat:
Dat is 277 uur van je leven die je nooit meer terug krijgt
Gelukkig maar!
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, mooi contrast. Ru Paul.

Wat voor boeken las je? Ik las ook 'enge' boeken toen ik klein was, De Griezelbus en Goosebumps/Kippevel, en dat trok ik ook echt nauwelijks (ikr..).
Die vond ik stom. Ik had een hele serie kleine paperback boekjes van de serie Thriller. Over babysitters die worden lastiggevallen en stranden waar.ieder jaar een groep jongeren dood ging en weetikwat. Heel slecht vertaald, maar zo leuk moet ze maar weer eens opsnorren, ergens.
Oud 18-10-2016, 23:23
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
3 en New Vegas, stukje van 4 maar vrij snel afgehaakt. Maar ben een beetje klaar met de Bethesda-RPGs; ik vind het behoorlijke zielloze games die vaak van de glitches aan elkaar hangen. New Vegas is eigenlijk een uitzondering omdat die door een andere studio is gemaakt; en dat uit zich meteen in een veel beter geschreven verhaaltje en sfeer. Maar goed, ieder zn ding.
Oh nee, ik ben het volmondig met je eens, ik begrijp dat hele Bethesda ding ook totaal niet, precies wat je zegt: zo vreselijk zielloos. Idem met die Elder Scrolls spellen. Ben blij dat ik eindelijk een keer een gelijkgestemd persoon tegenkom.

Heb nog wel even Fallout 2 gespeeld en dat vond ik qua sfeer een stuk effectiever, wellicht omdat het nog heel erg narratief overkwam, in tegenstellingl tot het faux-realisme van de nieuwere delen.
Oud 18-10-2016, 23:24
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Ik volg je niet. Iets dat altijd voor alles geldt hoef je meestal niet te benoemen.
NfS, doe nou effe niet zo serieus, dat is de 'grap' van die opmerking, dat het zo ontzettend stom en obvious is

Regels voor berichten