![]() |
||
Citaat:
![]() Nee hoor, even serieus: sexualiteit is niet aan leeftijd gebonden. Wel zal de mate waarin ouderen aan sex doen misschien minder zijn dan bij jongere mensen, maar ze zullen er naar mijn idee in ieder geval niet minder plezier aan beleven dan jongere mensen.
||
Citaat:
Bejaarden elke maand: 41% Volwassenen 40+ elke week boven de 50% geloof ik Njah wij doen t toch ook? Waarom zouden zij t nie (meer) doen? Lekker toch? Toen ik klein was heb ik vaak zat mijn ouders betrapt, bijvoorbeeld toen mijn vader mijn moeder befte ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
iedereen heeft sex
was laast op hart van nederland ook zou iedereen het nog welen alleen het kan niet meer altijd dat is het grooteste probleem.. en dat oude rimpelige wijfen niet geil zijn is bullshit stel je bent 18? van je op meisjes van 10? NEEJ!! waarom vroeger wel dan? OMDAT JE DAT VROEGER ZELF WAS je bent nu 18 je valt op meisjes van 18 = logisch je benst strax 52 val jij op iemand van 18 (met uitzondering van die mooie blonde dames ![]() NEEJ dan wil je ene ouder iemand... je valt ,geilt op iemand die net zoals jij iz denk ik daarom kan je er nog wel zeker op geilen alleen ios dat nu moeilijk voor te stellen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn ouders (mama 43, en papa, 50) zijn ook nog actief (niet met elkaar, want ze zijn gescheiden
![]() Het is dus echt niet vastgesteld vanaf welke leeftijd je minder sex gaat hebben. Ik denk dat mijn pa op zijn 60e d'r nog geen genoeg van heeft. Mannen hebben trouwens meer dan vrouwen op latere leeftijd nog behoefte aan sex. Ik ben iig blij dat mijn ouders niet a-sexueel zijn ofzo, stel je voor...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 09:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() --- mijn ouders doen t ook nog gewoon enzo... (m'n moeder is claustrofobisch dus de slaapkamerdeur van m'n ouders mag nooit dicht... erg fijn als je dan 'snachts thuis komt van de kroeg :\ maar ja, dan loop ik gewoon naar m'n kamer, zeg ff welterusten.. dan roept m'n ma nog vrolijk welterusten terug zelfs, en m'n pa gromt dan wat ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (maar wel met licht aan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Onlangs is er zelfs nog een onderzoek geweest over dit onderwerp en daaruit blijkt dat mensen boven de 60 maandelijks sex hebben en sommige zelfs nog wekelijks. Ik zie ook niet in waarom dit niet zou kunnen. Het gaat er toch om dat je elkaar nog steeds laat zien hoeveel je om elkaar geeft en het is ook gewoon lekker hoor want de zenuwen in het lichaam blijven toch hetzelfde werken!!!!
|
![]() |
||
Citaat:
|
als je een beetje minder kortzichtig bent zie je toch wel in dat sex voor oudere nog steeds lekker is, en dat JIJ er geen lekkere gedachte bij hebt er niets mee te maken heeft
|
Verwijderd
|
Ach, zelf geniet ik van seks en kan ik me niet voorstellen dat ik dat ineens 'vergeet' wanneer ik ouder word. Dan wil ik ook gewoon sex hoor
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ripper
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
die ouden van dagen zijn nog dezelfde sexbeesten die ze waren toen ze 18 waren. Ik wil het ook niet weten, maar het is echt zo.
Stel je eens voor: 2 luidruchtig sexende 80-jarigen... IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEUUUUUUUWW!!!!!!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sex Valerie1994 | 15 | 07-01-2012 09:30 | |
Liefde & Relatie |
Vaag, verdrietig en nog veel meer -Octavius- | 37 | 27-05-2006 18:20 | |
Seksualiteit |
Mn ouders en sex enzo .o0Debbie0o. | 35 | 16-06-2004 23:46 | |
Seksualiteit |