Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2017, 19:55
Verwijderd
Dag allemaal!

Mijn bovenburen hebben de gewoonte te pas en te onpas gedurende de nacht binnen te komen en enthousiast met de deuren te slaan. Mijn bed trilt daar een beetje van, maar het geeft daarnaast een kabaal van jewelste.

Nu heb ik van die fijne schuim achtige oordopjes van de Hema die ik al een tijd lang gebruik. Toen dacht ik, ik koop eens nieuwe en zie nu op de verpakking staan dat ze voor eenmalig gebruik zijn kan het kwaad ze meermaals te gebruiken? ik heb nu tevens herbruikbare aangeschaft maar ik hoor nog zodanig veel omgevingsgeluid dat ik me afvraag of ze het wel doen. Die andere vond ik het aller aller allerfijnste maar om iedere dag nieuwe dingen in te gaan doen vind ik én zonde van mijn geld én niet zo duurzaam.

Kan het kwaad, het hergebruiken van niet herbruikbare oordopjes? Waarom zijn die dingen niet herbruikbaar eigenlijk, omdat ze niet goed schoon te krijgen zijn ofzo?

En heeft iemand eventueel superhandige tips?

Veel liefs en kusjes en knuffels en taartjes en warme sokken en ook vast van mijn bovenburen
Van Mieke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2017, 19:58
neardo
neardo is offline
Ik kan me echt niet voorstellen dat dit kwaad kan. Het lijkt me eerder dat het erop staat omdat ze snel kapot gaan en de HEMA niet wil dat mensen komen zeuren?
Oud 04-12-2017, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me echt niet voorstellen dat dit kwaad kan. Het lijkt me eerder dat het erop staat omdat ze snel kapot gaan en de HEMA niet wil dat mensen komen zeuren?
Ah ja, zo had ik er nog niet over nagedacht! Maar ze gaan echt helemaal niet snel kapot, gek genoeg. Ik raak ze eerder kwijt dan dat ze stuk gaan..
Met citaat reageren
Oud 04-12-2017, 20:02
Verwijderd
Mieke ik vind je leuk!

Verder kan ik me voorstellen dat het niet veel kwaad kan, behalve als je vaak last hebt van oorontstekingen of zo.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2017, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Mieke ik vind je leuk!

Verder kan ik me voorstellen dat het niet veel kwaad kan, behalve als je vaak last hebt van oorontstekingen of zo.
Haha ahw, lief!! ik jou ook

Loop wel al een tijdje met een oor waar ik wat minder door hoor volgens mij maar ik moet eigenlijk gewoon eens naar de dokter want als het echt een ontsteking is doet het normaal gezien pijn lijkt me. Het zal niet door de oordopjes komen neem ik aan.. maar ja, ik ga toch inderdaad die andere indoen denk ik. Beter voor de nachtrust <3
Met citaat reageren
Oud 04-12-2017, 20:39
Verwijderd
Oren uit laten spuiten!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2017, 20:49
Verwijderd
HOI MIEKE IK WIL BEST DOKTERTJE SPELEN OVER
Met citaat reageren
Oud 04-12-2017, 20:57
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ze hoort je niet. Ze heeft dopjes. Vieze dopjes.
Oud 04-12-2017, 21:01
Verwijderd
Okay Bas, be American, move closer and be louder, they'll understand y'all then...

Met citaat reageren
Oud 04-12-2017, 21:06
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik gebruik die dingen ook eindeloos totdat ik ze er te vies uit vind zien, en ik heb nergens last van
Oud 04-12-2017, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Okay Bas, be American, move closer and be louder, they'll understand y'all then...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2017, 21:08
zoef de haas
zoef de haas is offline
en als je goeie oordoppen wilt laat je jezelf een paar aanmeten. daar schijn je echt eindeloos lang plezier van te hebben. Als in daar hoor ik alleen maar goeie verhalen over.
Oud 04-12-2017, 21:56
Mark52
Mark52 is offline
Ik heb ooit op maat gemaakte zachte slaapoordoppen laten maken. Echt super die dingen. Als ik ze in doe hoor ik bijna niks meer. Ik heb nog nooit zo goed geslapen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2017, 22:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoor je de wekker dan wel?
Oud 04-12-2017, 22:44
Miekje*
Miekje* is offline
Er staat vooral op 'voor eenmalig gebruik' omdat ze hope dat je ze dan vaker koopt, maar ik kan me niet voorstellen dat het veel kwaad kan
Oud 05-12-2017, 04:01
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Hoor je de wekker dan wel?
Ja, dat wel. Ik heb de wekker op 20 cm van mijn hoofd staan.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Ze hoort je niet. Ze heeft dopjes. Vieze dopjes.
Nu niet meer want nu heb ik nieuwe!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Oren uit laten spuiten!
Hopelijk is het dat! Heb jij dat weleens gedaan? Of laten doen haha.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ooit op maat gemaakte zachte slaapoordoppen laten maken. Echt super die dingen. Als ik ze in doe hoor ik bijna niks meer. Ik heb nog nooit zo goed geslapen.
Verlies je ze niet halverwege de nacht en dat je ze dan kwijt bent? Wat kost dat?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 07:29
Verwijderd
Citaat:
Er staat vooral op 'voor eenmalig gebruik' omdat ze hope dat je ze dan vaker koopt, maar ik kan me niet voorstellen dat het veel kwaad kan
Ja, gek dan eigenlijk! Misschien kun je deze gewoon niet uitkoken en die andere wel?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 07:30
Verwijderd
Citaat:
en als je goeie oordoppen wilt laat je jezelf een paar aanmeten. daar schijn je echt eindeloos lang plezier van te hebben. Als in daar hoor ik alleen maar goeie verhalen over.
Ja, ik heb alleen een neusje voor het kwijtraken van dingen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 07:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Uitkoken zou ik niet doen, dat zachte plastic vervormt dan. Je kan ze wel in een sopje doen.
Oud 05-12-2017, 07:36
Verwijderd
Ah ja, dat is ook wel een idee!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 07:48
Positive mind
Positive mind is offline
Ik had die van mij per ongeluk nog in mijn broekzak zitten. Kwamen serieus heel mooi schoon uit de wasmachine vanmorgen!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 07:54
Verwijderd
Oh!! Waren dat 'wegwerp' oordopjes?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2017, 08:24
Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Oh!! Waren dat 'wegwerp' oordopjes?
Ja! Ze moesten eigenlijk al lang weg want ik had ze per ongeluk los in mijn etui gehad maar nu zijn ze weer als nieuw!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 08:26
Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Nu niet meer want nu heb ik nieuwe!!!!
Zijn ze fijn? Ik had nml wel nieuwe maar kan nergens oordopjes vinden die zo fijn werken als de skere die ik nu heb
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 14:19
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Verlies je ze niet halverwege de nacht en dat je ze dan kwijt bent? Wat kost dat?
In het begin heb ik wel eens gehad, dat ik ze per ongeluk uit deed in mijn slaap en dat ik ze dan onder mijn bed had gegooid ofzo. Maar nu ben ik er meer aan gewend en gebeurt het niet meer. Het fijne vind ik dat je geen snurkende huisgenoten hoort of vliegtuigen of pratende mensen verderop in de tuin. En als je al iets hoort is het heel zacht. Wat je wel gewoon hoort zijn dingen als je wekker of brandalarm.

Het is wel een investering, want ik heb er toen dacht ik iets van 80 euro voor betaald. Dus dat moet je er wel voor over hebben..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten