Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2002, 16:55
carlijn_tjuh
carlijn_tjuh is offline
Ik heb dus laatst gezoend met een vriend van mij, en ik weet dat het gevoel meer is als vriendschap (maar hoeveel van zijn kant weet ik niet).....maar nu voel ik dus veel meer voor hem dan daarvoor.....en ik weet niet hoe ik dat moet vertellen want ik ben bang onze vriendschap kwijt te raken...Kan iemand mij aan ideetjes helpen?
Oud 21-08-2002, 18:23
M@rco
M@rco is offline
Toevallig heb ik ooit hetzelfde meegemaakt... heb het toen gewoon verteld op een gegeven moment. Is uiteindelijk niks geworden maar de vriendschap is gewoon gebleven... denk in bepaalde opzichten er zelfs op vooruitgegaan, aangezien er nu tenminste duidelijkheid is.

Maar ja, da's mijn ervaring ermee... ik zou er iig niet mee blijven rondlopen, zoiets komt toch wel een keertje uit.
Oud 21-08-2002, 18:31
Kirk22
Kirk22 is offline
waarom maak je de titel zo vaag? Irritant is dat.
Oud 21-08-2002, 18:42
schuimpie
schuimpie is offline
ik heb ook met iemand die eerst een goede vriend van mij was. eerst wou ik het niet omdat ik bang was dat het dan uitzogaan en we dan geen vrienden meer zouden zijn maar ik ben op mn gevoel afgegaan en nou ben ik superblij dat ik toch met hem heb genomen.

xxxxx jo
Oud 21-08-2002, 19:47
PardonMe
PardonMe is offline
Ga op je gevoel af zou ik zeggen.. Als jij denkt dat het iets moois kan worden, dan zou ik ervoor gaan..
maar bedenk wel dat als het uiteindelijk niets wordt of het gaat later uit met een ruzie dat jullie vriendschap dan niet meer is als voorheen..
Je moet voor jezelf bepalen of je dat er voor over hebt.. Heb je hem liever als goede vriend of liever als vriendje en later de kans dat jullie vriendschap er niet meer is..
Maar anderzijds kan het ook heel goed uitpakken en er een leuke relatie uit voort komen..

Als je het hem niet direct durft te vertellen, geef dan af en toe hints waardoor je laat blijken dat je hem erg leuk vindt en kijk of hij die hints oppikt en er op reageert..
Oud 26-08-2002, 21:18
Tox
Tox is offline
Heb ook gezoend met een vriendin van mij op lowlands, is nu mijn vriendin. Kvind opzich dat het wel kan ja. Het zat er wel aan te komen, maar leek ons in eerste instantie beter ff rustig aan te doen. Maar sinds gister (in ons tentje op lowlands) is het aan, kewlie
Oud 27-08-2002, 08:06
gizmo
gizmo is offline
Ik heb het zelf ook meegemaakt.... hij was een goede vriend van mij.... maar het was wel al zo dat hij meer voor mij voelde toen we kuste...
we hebben samen iets gehad... het is nu weer uit sinds 2 weken maar we zijn wel weer vrienden, gelukkig
Oud 27-08-2002, 08:13
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
carlijn_tjuh schreef:
Ik heb dus laatst gezoend met een vriend van mij, en ik weet dat het gevoel meer is als vriendschap (maar hoeveel van zijn kant weet ik niet).....maar nu voel ik dus veel meer voor hem dan daarvoor.....en ik weet niet hoe ik dat moet vertellen want ik ben bang onze vriendschap kwijt te raken...Kan iemand mij aan ideetjes helpen?
Ahm, als hij al een vriend was van je weet je waarschijnlijk ook wel wat voor hem een reden is om een meisje te kussen. En ook wat voor betekenis het voor hem zou hebben. En of hij 'zomaar' met iedereen zoent.
Mja, praat er eens over wat hij er mee bedoelde.

Offtopic:
Nu schiet ineens m'n droom te binnen
'k droomde dat ik met een goede vriendin aan et zoenen was Niet leuk want ik ben absoluut nie flieft op der

*vervloekt zich zelf weer even...*
Oud 27-08-2002, 08:14
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
waarom maak je de titel zo vaag? Irritant is dat.

Wat had je verwacht dan:
"gezoend met een ............Olifant"?
Oud 27-08-2002, 08:58
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Wat had je verwacht dan:
"gezoend met een ............Olifant"?
naja ik vind "gezoend met een vriend" misschien iets meer passend?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten