Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wel cool van die bijbel dat er zoveel wijsheden instaan. En je moet niet allen naar psamlem kijken das ouderwets gezang. Maar prediker is best interessant.
Of het laaste bijbelboek, openbaring. Beetje vaag, maar daar hebben ze het wel over een persoolnijke code die iedereen krijgt, en opeen gegeven moment zelfs moet dragen, anders mag ie niet handelen of verhandelen. Kortom als het zover is weten we meteen of de bijbel juist is. dus wacht maar af. Het gaat alleen wel die kant uit met pincode!Een jaar geleden ofzo las ik al een keer een artikel in de krant wwarin stond dat er over een paar jaar een multifunctioneel apparaat komt waarmee je alles kan, bellen, emailen, fotos kijken identificeren, geld halen enz. Alsdat het geval zou zijn dan vind ik weldat die toevallige schrijver in de bijbel dat goed heeft. En het is nieteen intepretatie van me het staat er letterlijk: openbaring 13, en dan de laaste paar regels. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Spannend, Optima. Maar de volgende keer kun je dit ook wel aan de spiegel vertellen oid als je bewondering wil, of het opsturen naar een tijdschrift, want dit levert niets op.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar kwam jij kort geleden pas achter? Tink* | 500 | 04-05-2010 21:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees jij nu? Deel XX Lilium | 500 | 27-01-2009 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
het mislukt stukje autobiografie van CW CyWu | 13 | 07-07-2005 21:39 | |
Muziek |
Cold uit elkaar 86dagreed | 57 | 18-02-2004 10:51 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
kartonnen dozen tush | 1 | 11-05-2002 14:25 |