Ik vind het niet abnormaal of ongezond ofzo, maar wel erg lullig voor jou. Ik zou er iig niet tegenkunnen als ik jou was.
Wat geeft hij zelf als reden?
Ik bedoel, t lijkt me duidelijk dat hij nog steeds niet over haar heen is en nog steeds veel om haar geeft. Ben je dan tweede keus...? Misschien wel.....
Ik heb daar zelf altijd ontzettend veel moeite mee gehad. Ik wil altijd de belangrijkste voor hem zijn, de eerste, de speciaalste. Het gekke is dat jongens die nog nooit een vriendin hebben gehad altijd op mij vallen. Op zich zou ik daar dus juist blij mee moeten zijn. Maar vaak krijg ik toch weer wat met iemand die wel een vriendin heeft gehad.... En dan ga ik ontzettend veel vragen stellen... "Hield je meer van haar?" etc.
Maar daar kreeg ik nooit een eerlijk antwoord op. Of jij dat wel zal krijgen weet ik niet...
Maar vaak moet je voor jezelf uitvinden of je ermee kan leven. Hard voor jezelf zijn en de waarheid onder ogen zien, het niet mooier maken dan het is.
Ik heb inmiddels geleerd minder te zeuren over exen.
Maar uit jouw verhaal begrijp ik dat het meer aan hem ligt dan aan jou.....ik bedoel, HIJ begint erover, jij niet.
Het ligt dus duidelijk aan hem en het is echt heel belangrijk dat jullie dit goed uitpraten.
Sorry voor m'n vage verhaal

Sterkte