Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2002, 09:20
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Mijn vriend had voor mij een vriendin. Hier heeft hij het 20 mnd mee uit gehouden. OKe dat is veel. Maar na 10 mnd vind ik nog steeds dingen van haar overal en hij doet ook nliks anders dan praten over hun tweetjes toen! Is dit wel gezond??? Heb het al tegen hem gezegd dat ik het aardig zat begin te worden. Verder hebben we een erg sterke en goede relatie.
Oud 09-09-2002, 10:13
nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik weet niet of het normaal is.. Kijk helemaal negeren en doen alsof er nooit wat gebeurd is dat is niet okay.. maar heel de tijd over zn ex praten is ook niet goed..

Misschien weet ie toch nog niet zo goed wat voor een keuze hij eigenlijk moet maken.. of hij kan maar moeilijk afscheid nemen van zn ex...

Tsja praat er met hem over.. Dat je het niet leuk vind dat je best wel eens wat wil horen.. maar niet heel de tijd..
Oud 10-09-2002, 13:14
gizmo
gizmo is offline
ehmzz.. tja of ht gezond is..
Ik kan je wel zeggen dat het mij zelf heel onzeker zou maken, en kan me voorstellen dat je er zat van wordt. Na 10 mnd zou hij toch niet meer zoveel over haar moeten vertellen enz. Dat vind ik zelf een beetje té na 10 mnd.

Maar hoe reageerde hij op dat wat je zei dat je het aardig zat van begon te worden?!
Oud 10-09-2002, 13:18
PardonMe
PardonMe is offline
Tja ik zou het niet gek vinden als hij er af en toe over zou praten, ze is tenslotte wel 20 maanden ( en waarschijnlijk nog iets langer) een deel van zijn leven geweest, dat zet je niet zomaar naast je neer..
Maar als hij het alleen over haar heeft waar jij bij bent, en als hij jullie relatie vergelijkt met die relatie die hij met haar had enz, dan zou ik het ook niet meer leuk vinden..

Ik zou hem hierop aanspreken en of hij er misschien een beetje rekening mee wil houden, misschien heeft hij niet echt in de gaten dat jij er erg mee zit. (?)
Oud 10-09-2002, 13:52
Verwijderd
Ik vind het niet abnormaal of ongezond ofzo, maar wel erg lullig voor jou. Ik zou er iig niet tegenkunnen als ik jou was.
Wat geeft hij zelf als reden?
Ik bedoel, t lijkt me duidelijk dat hij nog steeds niet over haar heen is en nog steeds veel om haar geeft. Ben je dan tweede keus...? Misschien wel.....
Ik heb daar zelf altijd ontzettend veel moeite mee gehad. Ik wil altijd de belangrijkste voor hem zijn, de eerste, de speciaalste. Het gekke is dat jongens die nog nooit een vriendin hebben gehad altijd op mij vallen. Op zich zou ik daar dus juist blij mee moeten zijn. Maar vaak krijg ik toch weer wat met iemand die wel een vriendin heeft gehad.... En dan ga ik ontzettend veel vragen stellen... "Hield je meer van haar?" etc.
Maar daar kreeg ik nooit een eerlijk antwoord op. Of jij dat wel zal krijgen weet ik niet...
Maar vaak moet je voor jezelf uitvinden of je ermee kan leven. Hard voor jezelf zijn en de waarheid onder ogen zien, het niet mooier maken dan het is.
Ik heb inmiddels geleerd minder te zeuren over exen.
Maar uit jouw verhaal begrijp ik dat het meer aan hem ligt dan aan jou.....ik bedoel, HIJ begint erover, jij niet.
Het ligt dus duidelijk aan hem en het is echt heel belangrijk dat jullie dit goed uitpraten.
Sorry voor m'n vage verhaal
Sterkte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten