Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2002, 10:32
king112
king112 is offline
wat doe ik verkeerd dat ik niemand kan krijgen?????
er wordt vaak tegen mij gezegdt dat ik lelijk ben
maar hoe moet ik dan iemand krijgen ik ben al 17 en waar moet ik iemand vinden???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2002, 10:35
tacidvs
tacidvs is offline
ontspan
Oud 03-09-2002, 11:51
PardonMe
PardonMe is offline
Je bent heus niet de enige die op die leeftijd nog niemand heeft gehad..
Ga eerst eens ff relaxen en je niet zo druk maken..
Dan komt je tijd vanzelf wel een keer..
Oud 03-09-2002, 11:58
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
jaja.. de wijze raad... hier ben ik het nou mee eens.
Je moet er niet te veel aan gaan denken.. het komt je vanzelf wel een keer aanwaaien
Oud 03-09-2002, 12:00
moedergans
moedergans is offline
Op elk potje zit een dekseltje......
Oud 03-09-2002, 12:00
TechXP
TechXP is offline
Ik heb ook nooit echt iemand gehad (ben ook niet moeders mooiste), maar ik geloof dat het ooit nog wel komt. Tegenwoordig gaan toch steeds meer meiden meer naar innerlijk kijken dan naar uiterlijk, dus maak je geen zorgen...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 12:01
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
moedergans schreef:
Op elk potje zit een dekseltje......
Op elk potje past een deksel toch

Maar je moet te wanhopig worden, dan wordt het nooit meer iets... En 17... kan nog veel erger hoor!
Oud 03-09-2002, 13:02
Herrie
Herrie is offline
Je moet niet op zoek gaan, hoe harder je zoekt, des te langer zal het duren voordat je iemand vindt

Gewoon doorgaan met je leven. Je komt vanzelf wel een keer iemand tegen. Uiterlijk zegt niet zoveel vind ik. Ik zie er zelf niet verkeerd uit, maar toch heb ik niet altijd een knappe vriendin gehad. Ik val zelf meer op het innerlijk.

Tuurlijk uiterlijk zegt veel, maar ik heb liever iemand die er 'normaal' uitziet en gewoon een super innerlijk heeft dan iemand die er super lekker uitziet en verwaand is als de ziekte (ja en dat zijn veel meiden/vrouwen hier in NL )
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 13:11
Hukkie
Hukkie is offline
Niet wanhopig gaan zoeken idd, daar komen over het algemeen alleen maar opportunisten op af. Ik weet waar ik over praat.
Oud 03-09-2002, 13:30
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
king112 schreef:
maar hoe moet ik dan iemand krijgen ik ben al 17 en waar moet ik iemand vinden???
wanhoop niet, mannen worden hoe ouder hoe knapper
lol ok dat sloeg nergens op, maar lekker boeiend je bent 17..... je heb nog genoeg tijd. zo lelijk zal je heus niet zijn.
er zal heus wel een keertje een leuke dame komen die je wel knap en lief vindt
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 13:32
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
TechXP schreef:
Ik heb ook nooit echt iemand gehad (ben ook niet moeders mooiste), maar ik geloof dat het ooit nog wel komt. Tegenwoordig gaan toch steeds meer meiden meer naar innerlijk kijken dan naar uiterlijk, dus maak je geen zorgen...
Innerlijk is ook het belangrijkste, al kom ik zelden meisjes tegen die meer naar 't innerlijk kijken.. (praktijk kan soms helaas anders uitwijzen, TechXP) Was het maar zo!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 13:34
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Tuurlijk uiterlijk zegt veel, maar ik heb liever iemand die er 'normaal' uitziet en gewoon een super innerlijk heeft dan iemand die er super lekker uitziet en verwaand is als de ziekte (ja en dat zijn veel meiden/vrouwen hier in NL )
Helemaal eens
En wat dat laatste betreft, frusrerend hè, zulke meis.. KUCH.. Sletten...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 13:35
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

Innerlijk is ook het belangrijkste, al kom ik zelden meisjes tegen die meer naar 't innerlijk kijken.. (praktijk kan soms helaas anders uitwijzen, TechXP) Was het maar zo!
lol pcies..... allemaal mooie woorden..... alleen jammer dat et bullshit is ja
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 13:35
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
Nou, in praktijk is het inderdaad anders. Hoewel ik steeds meer in cu2,dating,etc.-profielen zie staan dat meiden meer op innerlijk vallen. Maar dat kan natuurlijk ook gelogen zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 13:37
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
TechXP schreef:

Nou, in praktijk is het inderdaad anders. Hoewel ik steeds meer in cu2,dating,etc.-profielen zie staan dat meiden meer op innerlijk vallen. Maar dat kan natuurlijk ook gelogen zijn.
ja dat zijn de wanhopige
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:24
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
TechXP schreef:

hmm..zit wat in.. Het staat misschien wel sletterig om op 'n CU2 site neer te zetten 'ik val ALLEEN op de buitenkant!'.. dus ja, maar de praktijk wijst weer n's uit dat de leukste meisjes achter de stoerste, knapste, playerigste gosers aanzitten..zucht.. Heb ik anders meer dan vaak meegemaakt!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 23:47
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

hmm..zit wat in.. Het staat misschien wel sletterig om op 'n CU2 site neer te zetten 'ik val ALLEEN op de buitenkant!'.. dus ja, maar de praktijk wijst weer n's uit dat de leukste meisjes achter de stoerste, knapste, playerigste gosers aanzitten..zucht.. Heb ik anders meer dan vaak meegemaakt!
lol, ben je zo stoer, knap, playerig dan?
maar je heb wel gelijk ...... denk ik.....
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 09:14
Verwijderd
Citaat:
TechXP schreef:
Omdat mensen geen slechte indruk willen maken. Meestal betekent het alleen "ik wil alles" .. dus zowel uiterlijk als innerlijk. Maar ja, dan komen ze de 1 of andere player tegen die ze 'lief' vinden en zijn ze weer de pineut

Ze zien ons vaak gewoon niet staan. We zijn nou eenmaal niet gespierd, kleden ons niet volgens de laatste trends en een vlotte babbel hebben we ook niet. De meeste meisjes lopen dus zo langs ons heen (en ja, ik zeg 'meeste' .. de mensen op dit forum zijn niet echt representatief voor de meerderheid).

Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 09:16.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 10:03
Mabo
Mabo is offline
Probeer gewoon jezelf te blijven, er zijn genoeg mensen op de aarde die met jouw veel gevoelens kunnen delen en je wel zien staan; je moet er alleen niet naar op zoek zijn; probeer gewoon goed voor de dag te komen en frisse blik de wereld in te kijken, dan komt het vanzelf op je pad. En bij de een komt de 1e liefde op z'n 10e en de ander op z'n 50e, zo is het nou eenmaal in de wereld> Probeer het te accepteren en gewoon een zo leuk mogelijk leven te leiden, als mensen zien dat je leuke dingen doet en goed in het leven staat komen ze eerder naar je toe.

Overigens, ik ben 20 en heb ook nog niemand maar dat zal vast wel een x gebeuren. Sterkte!
Oud 04-09-2002, 13:13
Kazanka
Kazanka is offline
heb gewoon geduld, mijn eerste vriendin kwam als het ware ook uit de lucht gevallen. Ik zocht niet, deed geen moeite ervoor en ineens had ik een vriendin. Het gebeurde gewoon....

nou eindigde het wel in een slechte relatie, zijn niet als vrienden uit elkaar gegaan enzow, maar dat terzijde
Oud 04-09-2002, 13:33
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Oud 04-09-2002, 15:30
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
MåBøQ schreef:

Integendeel!!! (*zegt niet vanzichzelf dat-ie lelijk is, nee hoor*)
Maar ik heb wel veels te vaak meegemaakt dat meisjes achter dat soort gosers aanhollen, ik ben zelf niet zo, meisjes hollen ook absoluut niet achter mij aan...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 15:32
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
MåBøQ schreef:

Sorry trouwens voor mn rare zinsbouw, ben zelf dus geen player maar ik wel genoeg meegemaakt dat er players in mn omgeving rondliepen (waar dus die meisjes achteraan gaan)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

tja k weet niet... ligt eraan wat voorn knappe meiden je bedoelt. er zijn ook knappe meiden die gewoon serieus iemand willen en dus verder kijken dan het uiterlijk...

je hebt ook van die knappe meiden die weten dat ze iedereen kunnen krijgen en dat ook gewoon leuk vinden... tja...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 20:22
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef:
Ik ben ook 17 en heb nog nooit een vriend gehad. Ik wacht maar gewoon af en hoop dat ik op een gegeven moment de juiste tegenkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2002, 22:17
Verwijderd
ok. ik zeg niet meer: je vindt vast wel iemand! want jij gelooft het niet. ik geloofde het vroeger ook niet. je komt er vanzelf wel achter, je loopt vanzelf tegen haar aan. *oeps, nou heb ik het toch gezegd*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten