Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je moet niet op zoek gaan, hoe harder je zoekt, des te langer zal het duren voordat je iemand vindt
![]() Gewoon doorgaan met je leven. Je komt vanzelf wel een keer iemand tegen. Uiterlijk zegt niet zoveel vind ik. Ik zie er zelf niet verkeerd uit, maar toch heb ik niet altijd een knappe vriendin gehad. Ik val zelf meer op het innerlijk. Tuurlijk uiterlijk zegt veel, maar ik heb liever iemand die er 'normaal' uitziet en gewoon een super innerlijk heeft dan iemand die er super lekker uitziet en verwaand is als de ziekte (ja en dat zijn veel meiden/vrouwen hier in NL ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() lol ok dat sloeg nergens op, maar lekker boeiend je bent 17..... je heb nog genoeg tijd. zo lelijk zal je heus niet zijn. er zal heus wel een keertje een leuke dame komen die je wel knap en lief vindt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En wat dat laatste betreft, frusrerend hè, zulke meis.. KUCH.. Sletten... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar je heb wel gelijk ...... denk ik..... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze zien ons vaak gewoon niet staan. We zijn nou eenmaal niet gespierd, kleden ons niet volgens de laatste trends en een vlotte babbel hebben we ook niet. De meeste meisjes lopen dus zo langs ons heen (en ja, ik zeg 'meeste' .. de mensen op dit forum zijn niet echt representatief voor de meerderheid). Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 09:16. |
![]() |
|
Probeer gewoon jezelf te blijven, er zijn genoeg mensen op de aarde die met jouw veel gevoelens kunnen delen en je wel zien staan; je moet er alleen niet naar op zoek zijn; probeer gewoon goed voor de dag te komen en frisse blik de wereld in te kijken, dan komt het vanzelf op je pad. En bij de een komt de 1e liefde op z'n 10e en de ander op z'n 50e, zo is het nou eenmaal in de wereld> Probeer het te accepteren en gewoon een zo leuk mogelijk leven te leiden, als mensen zien dat je leuke dingen doet en goed in het leven staat komen ze eerder naar je toe.
Overigens, ik ben 20 en heb ook nog niemand maar dat zal vast wel een x gebeuren. Sterkte!
|
heb gewoon geduld, mijn eerste vriendin kwam als het ware ook uit de lucht gevallen. Ik zocht niet, deed geen moeite ervoor en ineens had ik een vriendin. Het gebeurde gewoon....
nou eindigde het wel in een slechte relatie, zijn niet als vrienden uit elkaar gegaan enzow, maar dat terzijde
||
Citaat:
Maar ik heb wel veels te vaak meegemaakt dat meisjes achter dat soort gosers aanhollen, ik ben zelf niet zo, meisjes hollen ook absoluut niet achter mij aan... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je hebt ook van die knappe meiden die weten dat ze iedereen kunnen krijgen en dat ook gewoon leuk vinden... tja... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit verkering gehad Lisy11 | 16 | 29-12-2014 07:27 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit! nesso | 74 | 11-08-2003 14:21 | |
Liefde & Relatie |
Moeilijk persoon met jonger iemand? Steleto | 5 | 08-06-2003 16:13 | |
Liefde & Relatie |
Waarom hebben sommige mensen nou noooit vriendjes of vriendinnetjes..? juliettebinoche | 126 | 17-05-2003 10:32 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit verliefd geweest! Aletheia | 31 | 29-01-2003 13:24 | |
Liefde & Relatie |
zoenen verplicht? Tha White Eagle | 55 | 04-11-2002 20:53 |