Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je wilt remmen moet je zoals alwaysgood het zegt remmen. En haal alsjeblieft de rem achter je rechter skate af het staat belachelijk en je hebt er echt helemaal niks aan!!!!!!!
||
Citaat:
![]() is die manier van alwaysgood de enige? Zo gaan die wieltjes echt snel kapot.. Anyways, dat met die draai en de achterste skate schuinhouden, ga ik nu proberen ![]() Bedankt luitjes ![]()
||
![]() |
Citaat:
En wat doe je er mee ook wat springen en in de halfpipe???
||
Citaat:
Nou, ik heb skates van Nijdam. Dat is het merk volgens mij, als ik het me goed herinner. Ik ga 1 keer per dag een uur á een half uur lekker in het bos skaten, op een bospad (asfalt). Springen en in de halfpipe, daar begin ik echt nog niet aan ![]() Voorlopig doe ik het gewoon omdat het zalig is er even tussenuit te gaan en om voor het ijshockeyen te oefenen, dat doe ik 4 weken per jaar ofzo. Maar springen vind ik zekers te weten nog te gevaarlijk om te doen ![]()
|
Verwijderd
|
Jah skaten, ik kon het niet super ofzow maar kom wel vooruit
![]() En remmen, doe ik gewoon met de remblokje die ik erachter heb zitten, of anders prober ik me ergens aan vast te pakken als het met die remblokje echt niet lukt om te remmen. Want bochtjes maken om te remmen doe ik niet aan, ben daardoor al zo vaak gevallen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kan op skates staan. Ik kan vooruit komen. Na enkele uren kan ik er zelfs wat snelheid mee halen, en natuurlijk draaien. Maar vraag me niet om op een pipe te gaan
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Lifestyle |
SKATERS opgelet! Botervlieger | 20 | 28-09-2004 14:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] (was: **lees ff!!!**) Jenneke.* | 158 | 13-05-2004 13:00 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Lifestyle |
welke skater wil me helpen? of andere mensen... friemel | 23 | 15-12-2002 18:15 |