Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou me er niet druk om maken, je voelt het echt wel.
Gewoon op een gegeven moment dan ben je bij haar en dan besef je dat je wilt zeggen " ik hou van je" en dan denk je damn......inderdaad ik hou van haar. ![]() Ik vind het iig goed dat je het niet zomaar zegt want daar heb ik echt een hekel aan, jongens die dat al na 2 weken zeggen ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hangt van jouw definitie van 'houden van' af. Het is synoniem aan 'liefhebben' en daarmee kom je vanzelf tot de vraag wat liefde voor jou is.
Volgens de Van Dale spreken we dan over een mate van gehechtheid. Je kan zeker om haar geven, maar ben je ook gehecht aan haar? Ik denk dat je daar pas achterkomt als ze er eens een paar dagen niet is :/ ![]() |
![]() |
|
ik zeg niet zo snel ik hou van je tegen een vriendje.. en al helemaal niet naar een maand of zeven week.. want ik vind dat je dan niet echt van iemand kan houden ik denk dat er pas echt houden van is als je al meer dan een half jaar hebt maar goed je hebt natuurlijk ook relaties waar de een van iemand houdt en de andere achteraf niet van de andere houdt..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wanneer weet je dat je relatie serieus is en wanneer weet je dat je van elkaarhoudt? Coral | 15 | 24-01-2004 15:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer ben je populair? Verwijderd | 15 | 16-09-2002 19:44 | |
Seksualiteit |
Ben ik nou ontmaagd of niet?? clevergirl | 49 | 10-08-2002 20:53 | |
Psychologie |
Maken we ons zelf gek? Verwijderd | 40 | 01-08-2002 20:58 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer vinden jullie nou dat je 'houden van' kan zeggen? Ilona1 | 24 | 06-03-2002 17:35 |