Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmz.. je kan populair op verschillende manieren opvatten.. Je kan het opvatten als populair bij het andere geslacht, wat dan vaak zo is wanneer je mooi bent en een mooi lichaam hebt of juist een heel erg mooie uitstraling, spontane manier van omgaan met mensen van het andere geslacht.
Je hebt ook populair als zogenaamde 'status'. Dus populair bij iedereen, bijv. op school. Dat je een aantal van die volgelingen hebt, veel mensen bevriend met je willen zijn enz enz. Ik noem mezelf in beide opzichten niet populair, ik heb mn vaste vriendenkring om wie ik heel veel geef, en er zijn wel eens jongens die op mij vallen.. En ik vind het op deze manier wel lekker... Nadelen zijn toch dingen als dat mensen je op je uiterlijk beoordelen en daarom niet verder kijken, mensen je sneller arrogant vinden (uit bijv. jaloezie) enz enz. Ja, ******** heeft dat eigenlijk al op de juiste manier gezegd, neits meer aan toe te voegen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En sociaal gezien ben ik niet echt onwijs populair ofzo geloof ik. Ik zie wel, want ik ben net in een nieuwe groep mensen terecht gekomen zeg maar. Alleen ik merk dat ik nu heel erg bezig ben om daar als het onschuldige, onzekere, naieve meisje over te komen, omdat ik anders bang ben dat ze me arrogant gaan vinden en gaan denken dat ik expres onwijs met allerlei jongens loop te flirten ofzo. ![]() Je kunt populair zijn op verschillende gebieden vind ik, want niet altijd is iemand gewoon algemeen gezien "populair". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, Alicia.. ik snap jouw gedrag binnen zo'n groep.. Ik denk dat wanneer je de mensen wat beter kent en wanneer je ze ook wat langer kent het vanzelf wel bij zal draaien. Jij zal je minder hoeven voordoen als onzeker en alles, (wat trouwens niet eens voordoen is want volgens mij ben jij best onzeker of niet?) en zij zullen je minder snel als arrogant beoordelen. In het begin speelt iedereen denk ik altijd een bepaalde rol, pas als je elkaar beter en langer kent laat je dat idee een beetje los en ben je meer jezelf. Ik ben in grote groepen waarin ik niet iedereen goed ken ook bezig met hoe ik overkom, en ook een bepaalde rol aan het spelen.. dat is denk ik gewoon het menselijk groepsgedrag ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik had mezelf ook expres als zelfverzekerd voor kunnen doen ofzo...nu laat ik expres merken hoe onzeker ik ben enzo. Naja je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik ![]() |
![]() |
|
![]() |
tja, inderdaad, als iedereen achter je aan loopt. maar wat heb je daar nou aan? dan ben ik liever niet populair. en waarom zou je populair wezen???
want het is toch al leuk als je een leuke vrienden kring heb, je vrijwel geen ruzie hebt met andere mensen en het met al je klasgenoten goed kan vinden?? dit heb ik tenminste wel. ik kan het met iedereen wel vinden, af en toe iemand niet zo, en met de 1 meer dan met de ander. maar ik vind mezelf nou niet zo'n chick waar iedereen achteraan loopt omdat ze zo populair is... helemaal niet zelfs en ik ben er blij mee! |
![]() |
|
Als gewoon iedereen aardig tegen je doet, omdat die allemaal willen dat jìj aardig tegen hen doet, zodat ze kunnen zeggen dat ze bevriend met je zijn om zo hun eigen status wat op te krikken
![]() Dan ben je gewoon dus ECHT populair..
|
![]() |
Je hoeft niet perse populair te zijn om zelfvertrouwen te hebben. Ik ben iemand die vaak als arrogant wordt bestempeld, maar het kan me vrij weinig schelen. Ik weet wat ik aan mezelf heb en waar mn zwaktes liggen. Soms ben ik iets te goed in het verbergen van mn zwaktes waardoor mensen wantrouwend worden.
Maar de meeste mensen hebben binnen redelijk korte tijd een hoge pet van me op. Daar kan ik bij vlagen enorm van genieten (vooral als het van het andere geslacht komt). Maar soms is het heel irritant omdat het ook hoge verwachtingen met zich meebrengt waar ik soms helemaal geen zin in heb. Het beste (voor mij en misschien ook anderen) is om je niet TE veel druk te maken om andermans mening, maar tegelijkertijd er wel naar luisteren/iets mee doen (en dat hoef je ook nieteens te laten merken). En zoals johan cruijf ooit zei: 'elluk voordeel hep ze nadeel' (of andersom heh). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 11:04 | |
Algemene schoolzaken |
Wanneer overschrijdt een leraar de grenzen? Verwijderd | 27 | 17-04-2004 12:32 | |
Liefde & Relatie |
Hier word ik echt ZO GEK van! Verwijderd | 46 | 05-11-2003 06:13 | |
Lifestyle |
Populair?? sans plomb | 66 | 23-06-2003 21:30 | |
Psychologie |
Eenzaam verhaaltje Borrogance | 7 | 22-03-2003 11:01 |