![]() |
|
![]() |
oke. ik heb mn vader eindelijk zo ver, moet er alleen nog goed over nadenken en het heel zeker weten.
ik wil het echt graag maar toen ik net wat informatie ging zoeke op internet schrok ik wel een beetje vertotte tanden, gespleten tong enz enz ![]() nu komt dit vast niet zo heel vaak voor maar ja. hebbe jullie zon piercing en doet het pijn enzo verder geen last?? |
![]() |
|
![]() |
ik heb eerst de hele middag met mn moeder gepraat maar die zegt nog steeds nee. heb er dikke ruzie met haar om gekregen ,
toen maar naar mn vader gestapt dat iedereen met tattoos loopt enzo en ik nog niet eens een piercing in mn tong marg toen nog ff zielug gedaan dat ik al bijna 17 was. en toen was het goed |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het niet eens aan mijn ouders gevraagd ik heb het ze gewoon meegedeeld. Ik laat een tongpiercing zetten punt uit.
Dat was trouwens afgelopen dinsdag Ze vinden het niet zo erg maar wel lelijk en zonde enz enz. En mijn moeder weet dat ik niet zo goed kan kauwen en dan gaat ze expres biefstuk maken ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe overtuig ik mijn moeder voor een tongpiercing.. Girllie15NL | 7 | 16-12-2010 21:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tongpiercing stoepkrijtje | 57 | 04-11-2005 18:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
tongpiercing?? evanescence | 15 | 20-06-2005 09:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
tongpiercing Croeloes | 18 | 29-01-2004 21:18 | |
Lifestyle |
tongpiercing vs. tanden clevergirl | 12 | 13-01-2003 13:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tongpiercing yes or no ? PiercedPanda | 12 | 20-12-2001 19:33 |