![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Er is zo'n liedje, dat je vaak hoort bij van die stripteases. Ik weet niet precies hoe het heet, maar volgens mij is het van joe cocker ofzo. Het gaat over dat je alles uit kan kan trekken, maar dat je je hoofd erop mag laten zitten. Volgens mij heet het ook zo: you can leave your head on...
Ik zal eens kijken... BTW ik zou mijn vriendje dit weekend weer eens goed verwennen (ouders zijn op vakantie, dus huis voor onszelf), en zo'n striptease is eigenlijk ook wel cool, ik denk dat ik die maar eens aan ons weekendprogramma ga toevoegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
of een cdtje branden
||
Citaat:
Hoempapa Hoempapa strippen is leuk Hoempapa Hoempapa lig in een deuk Hoempapa Hoempapa krijg zo'n erge jeuk Hoempapa Hoempapa net voor ik je neuk zoiets.... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Je kan m juist ook laten helpen en plagen tegelijk!
Als je nou "genoeg" aandoet.....en dan moet hij bijv. Steeds iets doen waardoor ie iets van je uit mag trekken. Bedenk leuke 'verjaardagspelletjes' en telkens als ie iets volstaan heeft mag ie wat van jou afhalen..... Is niet echt strippen natuurlijk....maar dan hoef jij je niet onzeker te voelen of je niet toevallig in je broek blijft hangen met 1 been ofzo!! Want dan is t alleen maar grappig voor hem en knullig voor jou!!! Misschien een ideetje?!?! PS: je kan bijv. ook iets wat hij lekker vindt of nog iets van een klein kadootje ergens tussen je kleding enzo verstoppen, dat als ie je steeds een beetje uitkleedt, hij steeds wat vind, van een kadootje tot mooi ondergoed (tot condoom?) iig SUCCES
||
Citaat:
![]() Ik heb wel 's gestript op een feestje, maar niet echt serieus, want ik was best wel dronken en ik had daar achteraf wel spijt van gehad.. In ieder geval, ik wil het ook best wel eens voor mijn vriendje doen, maar ik weet niet zo goed hoe ik me dan moet gedragen. Ik kan dan denk ik niet zo serieus zijn op de een of andere manier.. Maar goed, in ieder geval veel plezier! Oh en als je nog een goed stripnummer zoekt: "Red Light Special" van TLC is een aanrader. |
![]() |
||
Citaat:
Geil setje -> hakken Hakken + skanken -> ongelukken *'I'he Prophet, die niet overtuigd is van de lol van strippen*
|
je kan toch ook gewoon met geile kisten strippen ofzo? ik bedoel je trekt ze toch uit
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Hmm, m'n vriend zou 't ook wel leuk vinden moest ik voor hem gaan strippen. Maar ik weet ook niet goed hoe eraan te beginnen. 't is eigenlijk makkelijk, je hebt 't al wel es gezien in een film en weet wel een beteje hoe het moet, maar om er dan aan te beginnen? Dat lukt niet!
![]() ![]() En het is 'You can leave your hat on' (en niet your head, dat was redelijk logisch ![]() ![]() Tip: een rok lijkt me makkelijker om uit te doen (geen gesukkel met broekspijpen) en hem op een stoel laten zitten in het midden van de kamer is miesschien ook leuk (kun je er rond paraderen enzo) Oja, wij hebben es strip-21'en gespeeld (tja, pokeren is ook maar pokeren hé ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
strippen .:zonnetje:. | 45 | 14-11-2005 13:57 | |
Liefde & Relatie |
Is sexcammen vreemdgaan? wat zou je doen? The PyroPath | 119 | 28-08-2004 18:54 | |
Seksualiteit |
Burlesque / Strippen Madgirl | 59 | 12-07-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Seksualiteit |
strippen voor je vriend jacky151 | 38 | 13-11-2003 16:44 | |
Seksualiteit |
Striptease.. Deliveran©e | 22 | 03-03-2003 11:57 |