Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2002, 15:04
martine17
martine17 is offline
Ik zou wel eens willen weten wie van de meiden wel eens gestript heeft voor haar vriendje. Of wat vinden jongens geil om te zien als een meisje zich uitkleedt? Mijn vriendje is namelijk bijna jarig en ik heb hem beloofd te strippen. Dat wou hij graag. En ik wil het ook wel doen, maar wat nuttige tips zijn natuurlijk nooit weg!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 15:25
youriw
youriw is offline
ja, dat is zeker geil!

leuk is het natuurlijk als ze dan ook wat moois aan heeft om te laten zien en ze moet natuurlijk wel gevoel voor ritme hebben (anders is het alleen maar grappig)!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 16:17
Verwijderd
Hmz.. dat staat dus nog steeds in de planning..

Wanner hij een mooi ondrgoedsetje voor me zou kopen, zou ik voor em strippen.. vorig jaar Augustus hebbik dat ondergoed gehad.. hmmmzz..

Maar ja, kheb dus owk niet echt tips voor je! Trek dr iets moois onderaan idd ofzow...

Mijn angst is dus idd dat ut alleen maar grappig is, kga ut maar es oefenen ofzow.. LoL
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 16:37
martine17
martine17 is offline
Ja inderdaad, ik geloof dat ik er hard om moet lachen, maar das natuurlijk niet de bedoeling. En op welke muziek kan het het best? Dat vraag ik me ook af.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 16:40
Verwijderd
jah.. ik had toevallig een liedje op een tijd geleden die op een of ander gratis ceedeetje staat op, en dacht van heej.. dis een stripmuziekje..

Maar ja, ik denk dat het niet te snel en heftig moet zijn maar wel met een beat.. Hmz, lastig
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 16:41
youriw
youriw is offline
als je beide geil bent maakt het niet uit

maar tja, zwoele muziek komt hier toch het beste uit, dus iets van r&b ofzo, maar sommige r&b is zo slijmerig, bah, maar een mooi slow nummer kan ook wel vind ik

en serieus, de aandacht is niet direct bij de muziek, maar ik snap ook dat je niet met de havenzangers aan wilt komen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 17:36
martine17
martine17 is offline
ja inderdaad, ik ga niet hoempapa-en voor mijn vriendje. of een solonaise maken. ik vraag me toch af hoe ik het moet doen. maar ja, ik vind er wel wat op. ik zal wel moeten want ik heb het beloofd.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 17:39
youriw
youriw is offline
laat me je geruststellen, hij vind het volgens mij allang mooi dat je dat voor hem doet, dus hoe je het doet maakt het niets uit, als jij het maar bent die het doet

als hij al merkt dat je er aandacht aan hebt besteed (muziekje, mooie lingerie en misschien wat kaarsen) zit je al goed. wat na een sensuele stripshow goed past vind ik is een sensuele massage ... daarna eet hij uit je hand en doet ie alles voor je!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 17:52
martine17
martine17 is offline
Haha, nou ik probeer die massage liever niet, laatst was ik bezig, viel hij in slaap. Wat een afgang, maar hij vond het juist een compliment, hij was zo ontspannen! haha, maar dat was een gewone massage, niet echt sensueel ofzo, moet ik dat maar eens proberen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 18:00
youriw
youriw is offline
ik wou net zeggen, als hij bij een sensuele massage in slaap valt zijn er nog wel wat plekjes waarmee je hem (pijnlijk) weer wakker kan krijgen! nee, van die massage moet je juist geil worden!

raak hem in eerst instantie overal aan behalve zijn tepels, zijn lul en zijn ballen, maar beweeg er wel steeds stieken heen, ga in de richting zodat hij hoopt dat je hem daar wel aan zal gaan raken ... en dat doe je dus niet! en als je hem dan wel aanraakt ... pas dan maar op!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 18:02
1337
1337 is offline
saxafoon muziek
Oud 30-04-2002, 21:59
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
jah.. ik had toevallig een liedje op een tijd geleden die op een of ander gratis ceedeetje staat op, en dacht van heej.. dis een stripmuziekje..

Maar ja, ik denk dat het niet te snel en heftig moet zijn maar wel met een beat.. Hmz, lastig
probeer Keep Their Heads Ringin van Dr' Dre es.
daar kun je wel lekker op strippen (uit eigen ervaring )
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 10:05
General Darkon
General Darkon is offline
mijn vriendin doet dat wel eens.
en het meest geile is niet te snel gaan en een beetje plagen
Oud 01-05-2002, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Jantje het Zonnekind schreef:

probeer Keep Their Heads Ringin van Dr' Dre es.
daar kun je wel lekker op strippen (uit eigen ervaring )
Maar hoe moek dan aan dat liedje komen? Kga geen hele cd ofzow kopen voor een keertje strippen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 13:31
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Maar hoe moek dan aan dat liedje komen? Kga geen hele cd ofzow kopen voor een keertje strippen
kan je 'm niet downloaden en branden, of iemand anders 'm laten branden?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 13:35
Verwijderd
hahahaha.. jah.. kzou em iemand kunnen laten branden jah.. Hey euh.. kwil voor me vriendje strippen op dat nummer, kun je em ff voor me branden?

neeh.. kvind vast nog wel wat in mn eigen collectie
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:03
Rosalin_18
Rosalin_18 is offline
geil, ze willen graag bewegende lippen zien, de ruimte ertussen, dat wild mijn vriend alvast.
en je boersten
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Rosalin_18 schreef:
geil, ze willen graag bewegende lippen zien, de ruimte ertussen, dat wild mijn vriend alvast.
en je boersten
bewegende lippen? de ruimte ertussen? wat bedoel je echt?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:55
Piccola
Piccola is offline
Nog nooit gedaan! Najah, 1 keertje half... Kon toen niet verder gaan, hij scheurde m'n kleren toen al van m'n lichaam af!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 18:19
Verwijderd
ginuwine - differences
ginuwine - same old g
ginuwine - pony

hjajajajajjaaaa dat zijn goeie liedjes...... beat erin.. niet te snel... maar toch wel zo'n tempo erin dat je niet té slaapverwekkend overkomt
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 22:18
WuTangClan
WuTangClan is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

heb je wel eens gehoord van een muziek proggie of peer to peer proggie dara kun je muziek mee downen dat is harstikke handig
Oud 01-05-2002, 22:29
Missy PC
Missy PC is offline
Er is zo'n liedje, dat je vaak hoort bij van die stripteases. Ik weet niet precies hoe het heet, maar volgens mij is het van joe cocker ofzo. Het gaat over dat je alles uit kan kan trekken, maar dat je je hoofd erop mag laten zitten. Volgens mij heet het ook zo: you can leave your head on...

Ik zal eens kijken...

BTW ik zou mijn vriendje dit weekend weer eens goed verwennen (ouders zijn op vakantie, dus huis voor onszelf), en zo'n striptease is eigenlijk ook wel cool, ik denk dat ik die maar eens aan ons weekendprogramma ga toevoegen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 08:20
youriw
youriw is offline
yep, you can leave your head on van joe cocker, is een goede keus, is wat 'wilder', r&b is zwoeler ...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 11:40
Verwijderd
Citaat:
WuTangClan schreef:

heb je wel eens gehoord van een muziek proggie of peer to peer proggie dara kun je muziek mee downen dat is harstikke handig
jamaar als ik ut heb gedownload staat ut op de computer.. en kga echt niet hiero staan strippen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 11:42
WuTangClan
WuTangClan is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

jamaar als ik ut heb gedownload staat ut op de computer.. en kga echt niet hiero staan strippen
kun je het altyd hard aansetten dat je het in je kamer ook hoord
of een cdtje branden
Oud 02-05-2002, 11:46
youriw
youriw is offline
je kan er ook zelf bij gaan zingen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 11:50
WuTangClan
WuTangClan is offline
Citaat:
youriw schreef:
je kan er ook zelf bij gaan zingen
dan springt er wel af en toe een vals noot by volgens my
Oud 02-05-2002, 12:09
rabecca
rabecca is offline
dat liedje van az-yet last night is ook heel geschikt.
gaat ook over sex enzow.
Oud 02-05-2002, 15:28
Seilenna
Seilenna is offline
Citaat:
1337 schreef:
saxafoon muziek
Idd...beetje jazzy muziek...doet het altijd goed...van die sfeer muziek..
Oud 30-05-2002, 10:16
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zou ik best een keer willen doen kweet alleen niet of ie dat leuk vind en of ik het geil zou kunnen doen....
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:31
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
zou ik best een keer willen doen kweet alleen niet of ie dat leuk vind en of ik het geil zou kunnen doen....

jajaja lapdance
Oud 30-05-2002, 10:32
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

jajaja lapdance
is dat een hint??
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:36
Obli
Obli is offline
Citaat:
martine17 schreef:
ja inderdaad, ik ga niet hoempapa-en voor mijn vriendje. of een solonaise maken. ik vraag me toch af hoe ik het moet doen. maar ja, ik vind er wel wat op. ik zal wel moeten want ik heb het beloofd.
Hmmmm, op zich ook wel erg geil dat hoempapa-en

Hoempapa Hoempapa strippen is leuk
Hoempapa Hoempapa lig in een deuk
Hoempapa Hoempapa krijg zo'n erge jeuk
Hoempapa Hoempapa net voor ik je neuk

zoiets....

Oud 08-09-2002, 00:27
emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
Obli schreef:

Hmmmm, op zich ook wel erg geil dat hoempapa-en

Hoempapa Hoempapa strippen is leuk
Hoempapa Hoempapa lig in een deuk
Hoempapa Hoempapa krijg zo'n erge jeuk
Hoempapa Hoempapa net voor ik je neuk

zoiets....

Ze ziet je aankomen. Wereldactie!!
Oud 08-09-2002, 09:24
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Hmm ...laat hem iig Niet aan je zitten...dat is veeeel leuker
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 11:17
Jones
you can leave your hat on - joe cocker

HET stripnummer
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 11:33
Wicked
Wicked is offline
Je kan m juist ook laten helpen en plagen tegelijk!
Als je nou "genoeg" aandoet.....en dan moet hij bijv. Steeds iets doen waardoor ie iets van je uit mag trekken. Bedenk leuke 'verjaardagspelletjes' en telkens als ie iets volstaan heeft mag ie wat van jou afhalen.....

Is niet echt strippen natuurlijk....maar dan hoef jij je niet onzeker te voelen of je niet toevallig in je broek blijft hangen met 1 been ofzo!! Want dan is t alleen maar grappig voor hem en knullig voor jou!!!

Misschien een ideetje?!?!

PS: je kan bijv. ook iets wat hij lekker vindt of nog iets van een klein kadootje ergens tussen je kleding enzo verstoppen, dat als ie je steeds een beetje uitkleedt, hij steeds wat vind, van een kadootje tot mooi ondergoed (tot condoom?)

iig SUCCES
Oud 08-09-2002, 11:35
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
martine17 schreef:
Ik zou wel eens willen weten wie van de meiden wel eens gestript heeft voor haar vriendje. Of wat vinden jongens geil om te zien als een meisje zich uitkleedt? Mijn vriendje is namelijk bijna jarig en ik heb hem beloofd te strippen. Dat wou hij graag. En ik wil het ook wel doen, maar wat nuttige tips zijn natuurlijk nooit weg!
Wat cool dat je dat voor je vriendje gaat doen
Ik heb wel 's gestript op een feestje, maar niet echt serieus, want ik was best wel dronken en ik had daar achteraf wel spijt van gehad..
In ieder geval, ik wil het ook best wel eens voor mijn vriendje doen, maar ik weet niet zo goed hoe ik me dan moet gedragen.
Ik kan dan denk ik niet zo serieus zijn op de een of andere manier..
Maar goed, in ieder geval veel plezier!

Oh en als je nog een goed stripnummer zoekt: "Red Light Special" van TLC is een aanrader.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 15:06
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
martine17 schreef:
En op welke muziek kan het het best?
SKA natuurlijk... døh ik bedoel wie is er nou niet gek op SKA?
Oud 08-09-2002, 22:19
highlight
highlight is offline
hihi, zou ik op zich ook nog wel een keer willen doen, maar volgens mij gaat dat er echt heel klunzig uitzien, en lacht hij zich eerder rot...mja..
Oud 08-09-2002, 23:29
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
McMotion schreef:

SKA natuurlijk... døh ik bedoel wie is er nou niet gek op SKA?
Strippen -> geil setje
Geil setje -> hakken
Hakken + skanken -> ongelukken

*'I'he Prophet, die niet overtuigd is van de lol van strippen*
Oud 09-09-2002, 00:29
McMotion
McMotion is offline
je kan toch ook gewoon met geile kisten strippen ofzo? ik bedoel je trekt ze toch uit en anders kan je altijd nog skanken als je je hakschoenen uit hebt gedaan
Oud 09-09-2002, 14:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
Hihi, gisteren lag mijn vriend op bed en vroeg ie mij om te strippen...Ik word daar eigenlijk alleen maar erg verlegen van, geen professionele striptease-danseres... Maarja, ik heb natuurlijk zo mijn talenten op andere gebieden...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:35
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
hihi, zou ik op zich ook nog wel een keer willen doen, maar volgens mij gaat dat er echt heel klunzig uitzien, en lacht hij zich eerder rot...mja..
ik zou zeker niet lachen, ik zou me vereerd voelen en er lekker van genieten!!!
Oud 09-09-2002, 16:06
casey
casey is offline
Hmm, m'n vriend zou 't ook wel leuk vinden moest ik voor hem gaan strippen. Maar ik weet ook niet goed hoe eraan te beginnen. 't is eigenlijk makkelijk, je hebt 't al wel es gezien in een film en weet wel een beteje hoe het moet, maar om er dan aan te beginnen? Dat lukt niet! Misschien ben ik een beetje te verlegen Ook al is't mijn vriend, 'k vind toch moeilijk. En van dat onnozel ondergoed draag ik toch niet (als j'et een beetje snapt).

En het is 'You can leave your hat on' (en niet your head, dat was redelijk logisch )

Tip:
een rok lijkt me makkelijker om uit te doen (geen gesukkel met broekspijpen)
en hem op een stoel laten zitten in het midden van de kamer is miesschien ook leuk (kun je er rond paraderen enzo)

Oja, wij hebben es strip-21'en gespeeld (tja, pokeren is ook maar pokeren hé ) waarbij de verliezer telkens een kledingstuk moest uitdoen en de andere mocht kiezen wat.
Oud 10-09-2002, 11:55
Roos
Roos is offline
Citaat:
Missy PC schreef:
Er is zo'n liedje, dat je vaak hoort bij van die stripteases. Ik weet niet precies hoe het heet, maar volgens mij is het van joe cocker ofzo. Het gaat over dat je alles uit kan kan trekken, maar dat je je hoofd erop mag laten zitten. Volgens mij heet het ook zo: you can leave your head on...
Je hoofd? Je HOED!
Oud 10-09-2002, 12:20
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
rosi schreef:

Je hoofd? Je HOED!
jaha nders wordt het ook zo bloederig

zie ineens die clip van robbie williams voor me...rock dj
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 14:04
Field
Field is offline
k hou er niet van....

maar k gerloof dat de meeste jongens dat geil vinden ofzo
Oud 13-09-2002, 01:19
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
andersom is ook leuk hoor...
ik bedoel... voor wat hoort wat, toch?

strippen kan je gewoon een lekkere ego-boost geven (als degene tegenover je het leuk vind )
Oud 13-09-2002, 01:26
GRRR
GRRR is offline
ja wel es voor mijn vriendin gestript. maar ze had geen geduld meer en nam me wild muha
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten