Advertentie | |
|
![]() |
|
Heej. Om te beginnen natuurlijk gecondoleerd met het verlies van je opa. Ik weet niet hoe het gegaan is, maar het is altijd vreselijk om een familielid kwijt te raken. Zelf heb ik al m'n opa's en oma's en zelfs m'n vader al verloren, maar elke keer blijft het natuurlijk moeilijk. Was je opa ziek? En oud? Niet dat het dan wel "mag", maar toen mijn oma van 83 rustig in haar slaap doodging, vond ik dat ergens ook wel fijn voor haar. Misschien ook een steun voor jou? Heel veel sterkte de komende tijd. xx mamo
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kende hem niet. Of het dan mijn neef of Wim Kok is, boeit me erg weinig. Tuurlijk uit ik het thuis niet zo, omdat ze het immers zielig voor hem vinden. De jongen was zijn hele leven doodziek .. spierziekte oid. Maar ik hoef er dus niet mee om te gaan. Ik kende hem niet. Persoonlijk vond ik de dood van mijn hond veel erger ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gecondoleerd en sterkte enzo...
Mijn opa van moederskant is deze zomer overleden, we hadden net de tenten op gezet, dan schrik je wel even... Mijn oma van vaderskant is vorig jaar december overleden, en vlak daarvoor ook al de opa van mijn vriend. Als klap op de vuurpijl, toen we net weer op vakantie waren, kregen we het bericht dat mijn opa van vaderskant met een zware beroerte in het ziekenhuis was opgenomen... Gelukkig gaat het met hem weer wat beter maar hij is al oud en zo... 89... Maar goed ik heb dus niet zo'n beste zomer gehad... Krummeltje |
![]() |
|
Verwijderd
|
Veel sterkte meis!!!
Vind het heel erg voor je!! Mijn moeder is Vorig jaar overleden..... Het is zwaar....En moeilijk.... Maar mijn leventje gaat ook gewoon door... Hoe hard het mischien ook klinkt!! Er zullen nog veel meer zulke momenten komen!! Heel veel sterkte.... Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meer geld voor defensie. arPos | 244 | 14-09-2008 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Ik word nooit gewoon. Verwijderd | 313 | 02-12-2005 19:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloven Big M | 500 | 09-10-2004 19:26 | |