![]() |
|
Kijk hier eens anders:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=24367
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hehe.. Nee, maar ik had het eigenlijk wel verwacht, want meisjes zijn sowieso al veel vrijer en opener tegen elkaar dan jongens dat zijn. Zou je een topic openen over jongens die wel eens met een jongen naar bed willen gaan, dan zul je veel minder positieve reacties krijgen.. Mjah, mij lijkt het ook wel wat ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb het nog nooit gedaan met een vrouw, maar het lijkt me wel apart..Ik zou het wel eens willen doen als ik de kans ervoor zou krijgen, ben er wel nieuwsgierig naar..
![]() Maargoed..dan is het dus denk ik eerder uit nieuwsgierigheid dan echt uit liefde, want ik ben niet bi en al zeker niet lesbisch.. Mjah..en ik weet niet wie het precies was, maar die zei "Doe het hetzelfde als bij een jongen"...euhh..niet dus...Dan zou ik nml. al eerst iets met die vrouw moeten beginnen en daar zit ik ook niet echt op te wachten..En idd..om bij het uitgaan op iemand af te stappen en te zeggen "Goh, mevrouw..neujke?" lijkt me al helemaaal niks ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Twee mannen bij elkaar is net zo aantrekkelijk als 2 vrouwen of een meid en een jongen hoor ![]() mompelt iets over hele maatschappij gericht op het plezier van de mannen grmblgrmbl |
![]() |
|
![]() |
heb dat al gedaan ja
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Maarja helaas vind mijn vriendin dat minder leuk,zegt ze, maar volgens mij is ze gewoon bang dat ik dan die ene meid leuker vind enzo. HEt is wel leuk om over te denken maar om t echt te doen als je een vaste relatie hebt?!Ik weet t niet.Dat gaat meestal fout daarna.
|
harstikke leuk en lekker
echt iets om te proberen, zeg nooit nee tegen iets wat je nog niet gedaan hebt toch? is juist wel opwindend, omdat het eigenlijk 'niet hoort' lekker spannend enzo, bovendien zijn meisjes toch veel knapper en lekkerder dan jongens in het algemeen, waar of niet? lekker zacht hmm...
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een paar vragen. Verwijderd | 14 | 12-01-2013 00:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Rosa met de zwarte haren. Mooneh | 8 | 20-07-2006 22:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Boek: Islamitisch meisje doet het met Leraar Silvia19 | 25 | 01-05-2004 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Seks met vriend (anders dan andere topic) Shygirl | 24 | 26-02-2003 11:13 |