| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
jaaa, ik ga em ook kijken, en als ik niet kan kijken opnemen.
heb em ooit eerder gekeken in het duits, kan ik nu ff kijken hoe goed (of hoe slecht ) ik em toen heb begrepen ![]() donderdag 20:30? volgens mij komt er dan niet veel anders op tv, gtst duurt tot 20:30 dus dat komt heel mooi uit
|
|
|
||
|
Citaat:
als iedereen de zelfde smaak zou hebben dan zou et helemaal niet leuk zijn toch!
|
|
|
|
ooooooh neeeeee... k ben volgens mij 1 van de weinigen die deze film afschuwelijk vind.. heb hem een paar keer gezien, in bussen enzo, en staat echt met stip op 1 in mijn 'ergste film ooit' lijstje..
sorry
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
k vind hem echt lelijk
|
|
||
|
Citaat:
... Die ogen en dat accent, echt geweldig. Hij lijkt ook beetje op mijn neef, is wel grappig, die kreeg zomaar beste plek in restaurant op vakantie omdat ze dachten dat hij Hugh was
|
|
||
|
Citaat:
Mjah Hugh's accent is great.
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Meest Romantische film ooit!!! Orlygirl66 | 62 | 16-04-2004 16:36 | |
| Films, TV & Radio |
Welke films heb jij thuis op DVD? Talon | 97 | 18-11-2003 21:21 | |
| Films, TV & Radio |
Wat is de ergste film die je ooit heb gezien?? Toet0r | 151 | 31-05-2003 20:55 | |
| Films, TV & Radio |
slechtse film ever Chelsea | 158 | 02-09-2002 17:36 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
uurlezentvkijken **thuggir** | 3 | 06-06-2002 13:20 | |
| Films, TV & Radio |
Films gaan over magische werelden; Is onze wereld niet meer interessant??? John Sickbock | 14 | 03-01-2002 16:26 | |