Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jaaa, ik ga em ook kijken, en als ik niet kan kijken opnemen.
heb em ooit eerder gekeken in het duits, kan ik nu ff kijken hoe goed (of hoe slecht ![]() ![]() donderdag 20:30? volgens mij komt er dan niet veel anders op tv, gtst duurt tot 20:30 dus dat komt heel mooi uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als iedereen de zelfde smaak zou hebben dan zou et helemaal niet leuk zijn toch!
|
ooooooh neeeeee... k ben volgens mij 1 van de weinigen die deze film afschuwelijk vind.. heb hem een paar keer gezien, in bussen enzo, en staat echt met stip op 1 in mijn 'ergste film ooit' lijstje..
sorry ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Meest Romantische film ooit!!! Orlygirl66 | 62 | 16-04-2004 15:36 | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb jij thuis op DVD? Talon | 97 | 18-11-2003 20:21 | |
Films, TV & Radio |
Wat is de ergste film die je ooit heb gezien?? Toet0r | 151 | 31-05-2003 19:55 | |
Films, TV & Radio |
slechtse film ever Chelsea | 158 | 02-09-2002 16:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
uurlezentvkijken **thuggir** | 3 | 06-06-2002 12:20 | |
Films, TV & Radio |
Films gaan over magische werelden; Is onze wereld niet meer interessant??? John Sickbock | 14 | 03-01-2002 15:26 |