Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm, niet bepaald mijn stijl. Naar mijn mening te gerijmd, komt een beetje geforceerd over. Maar als je er zelf tevreden mee bent, doet de mening van een ander er eigenlijk niet eens toe, toch....
Offtopic: Gothic geeft echter haar eigen mening, en je moet juist blij zijn dat ze die geeft. Want reacties zijn vrij schaars op DoP. Als je geen negatieve reacties op een gedicht wil, moet je een gedciht niet posten. Als je hem toch post, moet je ook zulke reacties kunnen accepteren en de mensen niet gaan uitschelden oid, want een mening blijft een mening. Of krijg ik nu straks ook de volle lading? |
![]() |
||
Citaat:
Op houden dus!
||
Citaat:
Mensen uitschelden is niet zo lief
|
![]() |
love this shit hehehe
keep up the goor work! en bekrompen mensjes onder ons... probeer in godesnaam de symboliek van een gedicht te bevatten, het is misschien moeilijk als je een beetje kort van geest bent (lees fuckin narrowminded) maar ja... please try...-
|
Ik vind het gedicht helemaal niet te gerijmd, en ik vind het ook helemaal niet erg dat Gothic haar mening geeft, juist niet! Als dat niet gebeurd dat is DoP DoP niet meer.
Alleen komt haar eerste reactie een beetje bot over lijkt me. Maargoed ik zal me er verder buiten houden, al die problemen over dat Art-Choq enzo zouden volgens mij over de gedichten moeten gaan en niet over de personen. Ik krijg hier het idee dat iemand die ooit Art-Choq schrijft ook geen goede andere gedichten meer kan schrijven... Kuzz Yf
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Volatilliser Fayelinde. | 10 | 24-05-2006 18:00 | |
Verhalen & Gedichten |