Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
ik zit in 2007 -> ac milan
Öberg/Benussi - keepers Heitinga/Laursen/Chivu/Nesta/Barata/Cummings (3DC) vd Vaart/Lassissi/Cambiasso/Zauri (1DML 1DMR) Totti/Rosicky (2MC) Aimar/Cassano/Sjölund (1 AMC) Saviola/Sjevchenko (2SC) Ik vergeet er een paar. (edit = toevoegen van spelers)
|
![]() |
|
![]() |
zo heb je nog Alexander Aas die later uitgroeit tot een grote speler.
Brutil Hosé ook, dan nog Rune Almenning Jarstein, Peter Madsen,Rolandas Djaukshtas, Kennedy Bakircioglu, Gifton Noël-Williams, Diego Forlán, Andrey Stolcers, Kasper Bogelund, Thomas Heed, Juan Roman Riquelme is pittig van prijs, maar hij is een perfecte assistgever. Voor de rest nog Jussi Kujala, John O'Shea van Man Utd en Cesare Bovo van Roma Hier heb je al een flinke lijst, maar ik ben nog maar net begonnen met me lijst van talenten, maar ik denk dat hier wel een aantal geschikte spelers in zitten voor ieder 11tal, en sommige spelers lijken in t begin vrij slecht, maar een beetje trainig kan bij sommige van bovengenoemde spelers echt geen kwaad, een voorbeeld hiervan is Rolandas Djaukshtas
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
championship manager kennyke16 | 7 | 02-09-2002 12:32 | |
Games |
championship manager 01-02 OLD DIRTY BASTERD | 4 | 28-06-2002 16:09 | |
Games |
Wie kan me wat vertellen over Championship Manager 6 voor de PC??? King_Jaspa | 28 | 03-03-2002 23:24 | |
Games |
Championship manager 01-02 kvaklaas | 1 | 10-10-2001 12:54 | |
Games |
Championship Manager - Praga Khan - | 7 | 23-09-2001 21:42 | |
Games |
Championship Manager - Praga Khan - | 1 | 20-09-2001 21:45 |