Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2002, 21:40
Wous
Wous is offline
Ja zat me af te vragen of jullie nou ook zo veel vernederende dingen meemaken??
even vb'tje dat jullie iets hebben om over te beginnen:
Je bent druk aan het mastruberen, achter je bureau, bij je pc, komt je ma, zus of broer binnen

nou brand maar los

ben hardstikke benieuwd.....

Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:41
Verwijderd
mogen het ook teleurstellende dingen zijn?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:43
Wous
Wous is offline
tuurlijk, alles is welkom
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:44
Wous
Wous is offline
neem nou dat voorbeeld, dat is een vriend van me in maastricht gebeurt, heb dr echt een uur om dubbel gelegen.
zn moeder kwam binnen, en zei lekker droog: ow ik zie dat je druk bezig bent, kom zo wel terug
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:53
Verwijderd
hehe, maak ik nou nooit mee.. hehe

wij worde altijd betrapt joh.. is me broek enzo alles uit.. komt me ma binne. snel die dekens eroverheen trekke... ligge we op zijn bed. zijn broek af, rent zijn pa ineens naar bove. snel deur dicht. die stond ope

en jah teleurstellend.... als je net gevreen heb en je gaat keihard janke en spijt van hebbe omdat het nie morg gebeure... is niet leuk kan je niet nagenieten of lekker in elkaars armen liggen..

maar goed.. verder is alles naar mijn zin hoor
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 01:08
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Keihard hijgen op het balkon en realiseren dat het raam van de buren open staat...

ach, boeie... zij neukten vast ook wel es oppet balkon
Oud 13-09-2002, 03:45
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Wous schreef:
Ja zat me af te vragen of jullie nou ook zo veel vernederende dingen meemaken??
even vb'tje dat jullie iets hebben om over te beginnen:
Je bent druk aan het mastruberen, achter je bureau, bij je pc, komt je ma, zus of broer binnen

nou brand maar los

ben hardstikke benieuwd.....

Het aan het doen zijn in bad op het moment dat je ouders thuis komen ? telt dat
Oud 13-09-2002, 15:07
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
tuurlijk telt dat
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 16:32
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dit soort dingen vind ik niet echt vernederend, meer genant...
Vernederend is het als je bedpartner bijvoorbeeld zegt:"Zo hee, wat heb jij een blubberbuik!" of "Had je je niet even kunnen wassen?" Lijkt mij best erg eigenlijk... Maar het kan altijd erger...Als hij/zij begint te kotsen ofzo. Heb ik overigens zelf al een keer bijna gedaan, dat ik echt al misselijk werd van het idee alleen..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:22
Goezz
Goezz is offline
neuh, eigenlijk niet???
Oud 13-09-2002, 19:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
dat ik hem niet omhoog kreeg en meteen in slaap viel na een bepaalde hoeveelheid alcohol

Laatst een verhaal gehoord. Waarheidsgehalte zal wel niet al te hoog zijn.
Vriendje en vriendinnetje deden een one-night stand. Beiden flink gezopen. Zij sliep, hij befte haar, kotste in haar vagina, viel in slaap. Zij wordt wakker en legt een mooie drol op de buik van meneer. Schijnt dat dat een kerel bij ons op school is overkomen
Oud 13-09-2002, 20:28
Candle04
Candle04 is offline
vriendin beetje aant slaan enzow... en dan erachter komen dat et raam open staat...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 20:29
Candle04
Candle04 is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
dat ik hem niet omhoog kreeg en meteen in slaap viel na een bepaalde hoeveelheid alcohol

Vriendje en vriendinnetje deden een one-night stand. Beiden flink gezopen. Zij sliep, hij befte haar, kotste in haar vagina, viel in slaap. Zij wordt wakker en legt een mooie drol op de buik van meneer. Schijnt dat dat een kerel bij ons op school is overkomen
geloof et idd niet
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 15:09
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik was aant zoenen met een jongen, 'wacht ff' draait zich om een gaat ongelovelijk staan kotsen......maar ja hij was ook erg dronken (ik ook trouwens)....hij heeft wel zijn excuses aangeboden en hij zou t nog een keer goed maken.....nooit gebeurt want telkens als ik m tegenkwam (zat bij me op school) werd hij enigzins rood en draaide zich snel om
Oud 14-09-2002, 15:14
Verwijderd
Ik dacht even dat jullie weer verder gingen zoenen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 15:19
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Ik dacht even dat jullie weer verder gingen zoenen
ja dacht het dus niet he, nee ik heb m naar binnen gebracht (t was een oudewets zuipfeest in een schuur) en heb m op een stel kussens gelegd binnen , jasje over m heen en toen is hij in slaap gevallen
Oud 15-09-2002, 12:09
Verwijderd
Hmmm

Genante dingen heb ik hier al eens neergezet en dat herhaal ik niet

Iets vernederends:
We zaten op debank
Ik zat op zijn schoot met m'n gezicht naar hem toe
Hij wou op staan met mij opgetild met m'n benen om z'n middel
Vielen we zo wat om
Oftewel..
Gemengede gevoelens daarna
Kan er achteraf wel om lachen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 16:37
droomkoningin
droomkoningin is offline
Nou ja, genant...
De vrijdag voordat we op vakantie gingen, was er een feestje, vriend en ik veel gedronken, op weg naar huis, trappetje, neuken>>>litteken en op vakantie de hele dag in bikini, en iedereen vragen: wat heb JIJ gedaan??
Oud 15-09-2002, 16:59
*mystery*
*mystery* is offline
toen zijn moeder vroeg of het wat zachter kon...
Oud 15-09-2002, 17:01
Desp
Desp is offline
Hmmm...

Ik was een keer met een vriendin op een beetje een toeristische camping, daar kwamen we twee jongens tegen waarbij we op school hadden gezeten. Nou ja, 's avonds zaten we met z'n tweetjes voor ons tentje, zien we rond een uur of vier beide jongens langs komen met twee meisjes. Ik had de meisjes niet echt super goed gezien, dat kwam pas de volgende ochtend.
Nou ja, we gingen slapen in ons tentje en stonden 's ochtends vroeg op om wat warm water te hebben onder de douche (anders was het op he).. Dus ja, wij waren aan het ontbijten voor ons tentje en kijken precies op de twee tentjes van die jongens.
Lekker eten dus.. en een van de ritsen van de tentjes gaat open. Komt een van die jongens uit, met een meisje, niets mis mee.. Hij rent naar de tent van die andere jongen en roept dat hij wakker moet worden. Even later gaat de tent open en komt die jongen met zijn hoofd naar buiten...
Op zijn wang en rond zijn mond zit een gigantisch smerige, zelfs gore, vlek van opgedroogd bloed. Het duurt even voor we doorhebben hoe hij aan die vlekken komt en het wordt bevestigd door wat het meisje in zijn tent zegt:'Oh shit, volgens mij ben ik ongesteld geworden!'

Oh man, dat was smerig....
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 17:04
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Desp schreef:
Hmmm...

Ik was een keer met een vriendin op een beetje een toeristische camping, daar kwamen we twee jongens tegen waarbij we op school hadden gezeten. Nou ja, 's avonds zaten we met z'n tweetjes voor ons tentje, zien we rond een uur of vier beide jongens langs komen met twee meisjes. Ik had de meisjes niet echt super goed gezien, dat kwam pas de volgende ochtend.
Nou ja, we gingen slapen in ons tentje en stonden 's ochtends vroeg op om wat warm water te hebben onder de douche (anders was het op he).. Dus ja, wij waren aan het ontbijten voor ons tentje en kijken precies op de twee tentjes van die jongens.
Lekker eten dus.. en een van de ritsen van de tentjes gaat open. Komt een van die jongens uit, met een meisje, niets mis mee.. Hij rent naar de tent van die andere jongen en roept dat hij wakker moet worden. Even later gaat de tent open en komt die jongen met zijn hoofd naar buiten...
Op zijn wang en rond zijn mond zit een gigantisch smerige, zelfs gore, vlek van opgedroogd bloed. Het duurt even voor we doorhebben hoe hij aan die vlekken komt en het wordt bevestigd door wat het meisje in zijn tent zegt:'Oh shit, volgens mij ben ik ongesteld geworden!'

GATVER!!!!!!!!!!!!!!
Oud 15-09-2002, 17:08
substantial
substantial is offline
met men ex was dat...
we waren net lekker bezig vlak voor het eten
komt men moeder met 2 borden eten de kamer binnenstormen

oeps....
Oud 15-09-2002, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Desp schreef:
Hmmm...

hahaha vet lol.. sorry vin het grappig
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 01:45
the exploding boy
the exploding boy is offline
werden betrapt door politie
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 07:07
Bor
Bor is offline
Citaat:
Desp schreef:
Hmmm...

muhahaha, ik zou niet meer bijkomen van het lachen als ik het zou zien...
Oud 16-09-2002, 07:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik had het ook een keer met mijn vriend in de auto gedaan, ik zat bovenop...Mijn hele knieën waren daarna dus echt blauwer dan blauw, enorm grote plekken. "Zo, zo hard kun je je toch niet stoten?"
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 08:16
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Desp schreef:
Hmmm...

aw......das niet goed
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 10:33
DarkRaven
DarkRaven is offline
nee gelukkig niet
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 11:23
Nordens Konge
Nordens Konge is offline
Citaat:
substantial schreef:
met men ex was dat...
we waren net lekker bezig vlak voor het eten
komt men moeder met 2 borden eten de kamer binnenstormen

oeps....
Oud 16-09-2002, 14:25
Rappie85
Rappie85 is offline
Ik heb eens een keer gehad, dat ik het lekker met mijn vriendin had gedaan, daarna zijn we gaan douchen. Toen we klaar waren had ik mijn tas nog beneden staan. Ik loop naar beneden met een handoek om. komt opeens de moeder binnen (AAAH)

Meteen naar boven gerend.
Oud 16-09-2002, 15:35
ZHAzha
ZHAzha is offline
Me vriend en ik reden naar het "bos" om daar ff snel ene vluggertje te doen..
dus wij parkeren en doen het op de achterbank..
Komt er een auto aan rijden.. en schijnt met zijn lampen op ons.. haha was niet bepaald fijn... we zijn maar gestopt
Oud 16-09-2002, 15:42
Somebody Special
Somebody Special is offline
Stel je voor, je vriend maakt nasi voor het avond eten en gebruikt daarvoor ook een rode peper.
Hij wast tig keer zn handen.
's Avonds in bed, beetje vrijen.
Ineens word je stil, je vriend vraagt wat er is.
BRAND BRAND BRAND

Niet echt een aanrader, peper in je doos
Oud 16-09-2002, 18:53
Belladonna
Belladonna is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
werden betrapt door politie
dus jij was 1 van die personen die de politie vandaag uit de berm heb gevist???? grapje hor!
Oud 16-09-2002, 20:59
nikkelke
nikkelke is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

DAAR GELOVEN WIJ DUS ECHT HELEMAAL GEEN FUCK VAN !!!
Oud 16-09-2002, 21:11
DarkCat
DarkCat is offline
De jongen die loog over de scheur in het condoom.
Oud 16-09-2002, 22:34
Wous
Wous is offline
dat is inderdaad te goor voor woorden ja, maar wel erg grappig.
Oud 17-09-2002, 18:04
De Dikke Jongen
De Dikke Jongen is offline
Een jongeman aan mij bekend werkte in een niet nader te noemen supermarkt. Daar hij zich verbazingwekkend lang achter de bekraste deur van de sanitaire voorziening ophield, waren zijn collega's ongerust. Een van hen verklaarde hem tevoren hoorde steunen en deelde nu de vrees met zijn collega's dat de geliefde jongen aan een ernstig ongeluk onderworpen was. Na verschillende uitroepen van de zijn bevriende teamleden (in de nog steeds niet nader te noemen supermarkt) onbeantwoord bleven, besloot de potigste van het stel de deur te forceren. Een stevige trap werd geproduceerd door zijn niet van spieren gespeend rechterbeen en leidde onherroepelijk tot een hevig kraken en breken van voorgenoemd bekraste deur. Achter deze deur troffen zij de (on?)fortuinlijke jongen aan, hevig onanerend en zojuist ejaculerend. Men besloot binnen het bedrijf het incident te verzwijgen, maar daarbuiten was het roddelcircuit al gauw in werking gesteld. De voornaamste vraag van luisterende jongedames was: "Was zijn penis ook JUMBO?"...

Was getekend, De Dikke Jongen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 16:37
Piccola
Piccola is offline
Mjah, deze zomer op de camping... We lagen voor zijn caravan op zo'n ligstoel. Het was onze eerste keer samen, we waren net fijn bezig, komt in 1 keer zijn moeder uit de caravan! Zij deed net of ze ons niet zag, wij stopten snel en deden alsof we bovenop elkaar lagen te slapen ofzo! Zij pakten iets uit hun keukentje en liep snel weer de caravan in. En wij stikten toen van het lachen.. Maar we hebben het daarna wel fijntjes af gemaakt!

[edit]We hadden trouwens wel een deken over ons heen liggen, dus dat maakte het veel minder erg enzo.. Er was dus verder voor haar weinig te zien ofzo. [/edit]
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 16:07
marijn
marijn is offline
mij ex had heel erg irritante zusjes. kwamen echt op de haverklap binnen lopen ben dus heeel vaak 'betrapt' maar volgens mij deden ze het er om
Oud 19-09-2002, 16:25
Alet
Alet is offline
Citaat:
De Dikke Jongen schreef:
Een jongeman aan mij bekend werkte in een niet nader te noemen supermarkt.

De voornaamste vraag van luisterende jongedames was: "Was zijn penis ook JUMBO?"...

Lijkt me duidelijk
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:58
nieuwbe
nieuwbe is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Hoe kan in godsnaam iemand IN iemands vagina kotsen? Krijg beelden door van een trechter...

Is een oud verhaal, volgens mij. Kwam het laast tegen op www.collegestories.com (Is wel een leuke site trouwens!). Maar het lijkt me sterk dat er ergens op de wereld twee vrouwen zijn die als wraak iets op iemand buik / borst / hoofd deponeren. Nou ja... Misschien ook wel

Is ook een ander verhaal dat ik steeds weer op Internet tegen kom:
Jongen is ziek. Vriendin komt langs met een mand vol zelfgemaakte cakejes en een videoband om hem gezeldschap te houden. Jongen vindt het erg lief van vriendin. Tijdens het video kijken eet de jongen bijna alle cakejes op. Video is bijna afgelopen, ziet ineens Jongen ineens Vriendin op video, een ander pijpen. Die ander komt klaar in mond van Vriendin, Vriendin spuugt kwakje uit. In een bak met cake beslag. Vriendin zegt in camera, 'Het is is klootzak'....
Oud 20-09-2002, 00:20
GRRR
GRRR is offline
vet, ze neemt het in de mond
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 10:27
heldin
heldin is offline
op een bootje springen omdat daar bankjes zijn, das toch wel ietsje comfortabeler dan ergens op de grond, en er dan na een tijdje achterkomen dat dat bootje niet zo onbewoond is als het leek...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 13:02
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Citaat:
Jongen is ziek. Vriendin komt langs met een mand vol zelfgemaakte cakejes en een videoband om hem gezeldschap te houden. Jongen vindt het erg lief van vriendin. Tijdens het video kijken eet de jongen bijna alle cakejes op. Video is bijna afgelopen, ziet ineens Jongen ineens Vriendin op video, een ander pijpen. Die ander komt klaar in mond van Vriendin, Vriendin spuugt kwakje uit. In een bak met cake beslag. Vriendin zegt in camera, 'Het is is klootzak'....
Meen je niet... BAH!

Maar wel fet...
Oud 24-09-2002, 14:34
Yohst
Yohst is offline
iemand begon rustig op te noemen wat ik hier allemaal zoal gepost had
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:26
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
dat de buurvrouw komt klagen of het wat zachter mag want de kinderen konden er niet van slapen en de hele buurt kon meegenieten! (mama...mama....WAT is dat?) Agjah, moet je je zolderraam maar niet open laten staan!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:53
Verwijderd
Als het echt zo vernederend was, zou ik het natuurlijk niet op dit forum neerzetten.

Weet niet wat voor exhibitionisten jullie allemaal zijn...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 20:54
Verwijderd
uhm...afgelope zomervakantie...op t strand(waren er zeker van dat niemand langs zou kome) hij lag met ze hoofd tussen me benen (als je snapt wak bedoel) komen ze pa en ma langs...(t was half 3 's n8s, wie verw8 dat nou??!!) maar goed....
schaam!!!!!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten