![]() |
|
![]() |
Dit soort dingen vind ik niet echt vernederend, meer genant...
Vernederend is het als je bedpartner bijvoorbeeld zegt:"Zo hee, wat heb jij een blubberbuik!" of "Had je je niet even kunnen wassen?" Lijkt mij best erg eigenlijk... Maar het kan altijd erger...Als hij/zij begint te kotsen ofzo. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
dat ik hem niet omhoog kreeg en meteen in slaap viel na een bepaalde hoeveelheid alcohol
![]() Laatst een verhaal gehoord. Waarheidsgehalte zal wel niet al te hoog zijn. Vriendje en vriendinnetje deden een one-night stand. Beiden flink gezopen. Zij sliep, hij befte haar, kotste in haar vagina, viel in slaap. Zij wordt wakker en legt een mooie drol op de buik van meneer. Schijnt dat dat een kerel bij ons op school is overkomen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik was aant zoenen met een jongen, 'wacht ff' draait zich om een gaat ongelovelijk staan kotsen......maar ja hij was ook erg dronken (ik ook trouwens)....hij heeft wel zijn excuses aangeboden en hij zou t nog een keer goed maken.....nooit gebeurt want telkens als ik m tegenkwam (zat bij me op school) werd hij enigzins rood en draaide zich snel om
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hmmm
Genante dingen heb ik hier al eens neergezet en dat herhaal ik niet ![]() Iets vernederends: We zaten op debank Ik zat op zijn schoot met m'n gezicht naar hem toe Hij wou op staan met mij opgetild met m'n benen om z'n middel Vielen we zo wat om ![]() ![]() ![]() ![]() Oftewel.. Gemengede gevoelens daarna ![]() Kan er achteraf wel om lachen |
![]() |
|
Nou ja, genant...
![]() De vrijdag voordat we op vakantie gingen, was er een feestje, vriend en ik veel gedronken, op weg naar huis, trappetje, neuken>>>litteken en op vakantie de hele dag in bikini, en iedereen vragen: wat heb JIJ gedaan?? ![]()
|
![]() |
Hmmm...
Ik was een keer met een vriendin op een beetje een toeristische camping, daar kwamen we twee jongens tegen waarbij we op school hadden gezeten. Nou ja, 's avonds zaten we met z'n tweetjes voor ons tentje, zien we rond een uur of vier beide jongens langs komen met twee meisjes. Ik had de meisjes niet echt super goed gezien, dat kwam pas de volgende ochtend. Nou ja, we gingen slapen in ons tentje en stonden 's ochtends vroeg op om wat warm water te hebben onder de douche (anders was het op he).. Dus ja, wij waren aan het ontbijten voor ons tentje en kijken precies op de twee tentjes van die jongens. Lekker eten dus.. en een van de ritsen van de tentjes gaat open. Komt een van die jongens uit, met een meisje, niets mis mee.. Hij rent naar de tent van die andere jongen en roept dat hij wakker moet worden. Even later gaat de tent open en komt die jongen met zijn hoofd naar buiten... Op zijn wang en rond zijn mond zit een gigantisch smerige, zelfs gore, vlek van opgedroogd bloed. Het duurt even voor we doorhebben hoe hij aan die vlekken komt en het wordt bevestigd door wat het meisje in zijn tent zegt:'Oh shit, volgens mij ben ik ongesteld geworden!' Oh man, dat was smerig.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
muhahaha, ik zou niet meer bijkomen van het lachen als ik het zou zien... ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb eens een keer gehad, dat ik het lekker met mijn vriendin had gedaan, daarna zijn we gaan douchen. Toen we klaar waren had ik mijn tas nog beneden staan. Ik loop naar beneden met een handoek om. komt opeens de moeder binnen
![]() Meteen naar boven gerend.
|
Stel je voor, je vriend maakt nasi voor het avond eten en gebruikt daarvoor ook een rode peper.
Hij wast tig keer zn handen. 's Avonds in bed, beetje vrijen. Ineens word je stil, je vriend vraagt wat er is. BRAND BRAND BRAND Niet echt een aanrader, peper in je doos ![]()
||
![]() |
Citaat:
DAAR GELOVEN WIJ DUS ECHT HELEMAAL GEEN FUCK VAN !!! ![]() ![]()
|
![]() |
Een jongeman aan mij bekend werkte in een niet nader te noemen supermarkt. Daar hij zich verbazingwekkend lang achter de bekraste deur van de sanitaire voorziening ophield, waren zijn collega's ongerust. Een van hen verklaarde hem tevoren hoorde steunen en deelde nu de vrees met zijn collega's dat de geliefde jongen aan een ernstig ongeluk onderworpen was. Na verschillende uitroepen van de zijn bevriende teamleden (in de nog steeds niet nader te noemen supermarkt) onbeantwoord bleven, besloot de potigste van het stel de deur te forceren. Een stevige trap werd geproduceerd door zijn niet van spieren gespeend rechterbeen en leidde onherroepelijk tot een hevig kraken en breken van voorgenoemd bekraste deur. Achter deze deur troffen zij de (on?)fortuinlijke jongen aan, hevig onanerend en zojuist ejaculerend. Men besloot binnen het bedrijf het incident te verzwijgen, maar daarbuiten was het roddelcircuit al gauw in werking gesteld. De voornaamste vraag van luisterende jongedames was: "Was zijn penis ook JUMBO?"...
Was getekend, De Dikke Jongen. |
![]() |
|
![]() |
Mjah, deze zomer op de camping... We lagen voor zijn caravan op zo'n ligstoel. Het was onze eerste keer samen, we waren net fijn bezig, komt in 1 keer zijn moeder uit de caravan! Zij deed net of ze ons niet zag, wij stopten snel en deden alsof we bovenop elkaar lagen te slapen ofzo!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [edit]We hadden trouwens wel een deken over ons heen liggen, dus dat maakte het veel minder erg enzo.. Er was dus verder voor haar weinig te zien ofzo. [/edit] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Is een oud verhaal, volgens mij. Kwam het laast tegen op www.collegestories.com (Is wel een leuke site trouwens!). Maar het lijkt me sterk dat er ergens op de wereld twee vrouwen zijn die als wraak iets op iemand buik / borst / hoofd deponeren. Nou ja... Misschien ook wel ![]() Is ook een ander verhaal dat ik steeds weer op Internet tegen kom: Jongen is ziek. Vriendin komt langs met een mand vol zelfgemaakte cakejes en een videoband om hem gezeldschap te houden. Jongen vindt het erg lief van vriendin. Tijdens het video kijken eet de jongen bijna alle cakejes op. Video is bijna afgelopen, ziet ineens Jongen ineens Vriendin op video, een ander pijpen. Die ander komt klaar in mond van Vriendin, Vriendin spuugt kwakje uit. In een bak met cake beslag. Vriendin zegt in camera, 'Het is is klootzak'....
||
![]() |
Citaat:
Maar wel fet... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |