Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Punt is dat je met een analoog modum vrij snel tegen de grenzen van je bandbreedte aanloopt. Als er zo veel spelers in het spel zijn dat je modem het neit meer aankan, schiet je PL en ping omhoog. Kun je niks meer. Met een analoog modum is het ZEER aan te raden op servers te spelen met een lage ping, waar ook niet al te veel spelers op kunnen. OT: Ben IDD geen FB meer, begon saai te worden. |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk kunnen modemers goed zijn. Duh. Ik heb tijden QW gespeeld (Quake World, dat spel wat populair was toen jij je luiers nog volpieste), en was ook vrij 'goed'. De elite van modemers verhoogden hun skills door RA (voor de n00bs: Rocket Arena, niet Red Alert) te spelen. Er waren een HOOP modemers die gewoon echt steengoed waren. Duh. Maar als je net begint, op een server VOL (16+ ofzo) komt met een hoop spelers met meer ervaring, dan werkt die lag gewoon ontzettend frustrerend. En hoe je het ook wendt of keert, een ping van 20 is VEEL beter dan een ping van 200. Ik zeg niet dat skills afhankelijk van je bandbreedte. Maar als twee mensen even goed zijn, maar een heeft een ping van 20ms, en een van 200ms, dan wint de LPB. Punt uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik had trouwens meestal een ping tussen de 200 en 280. ik zocht namelijk de juiste servers uit, sommige (kneusjes) weten niet hoe ze dat moeten doen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
CS 1.6 zelf maps maken.. Choke | 7 | 21-04-2005 19:31 | |
Games |
Ownen en al die zooi Sweetsurrender | 54 | 17-07-2004 22:55 | |
Games |
[Stelling] Succes Counterstrike door lage systeemeisen? Hussler | 78 | 31-12-2003 17:24 | |
Games |
Half-Life Counterstrike Maradinus | 78 | 08-11-2003 16:47 | |
Games |
Cs 1.6 ( Steam ) Bagger!! Nik0s | 3 | 16-09-2003 09:27 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 |