|
|
Bekijk resultaten poll: leven na dit leven? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
39 | 42.86% |
nee |
30 | 32.97% |
weet ik niet |
22 | 24.18% |
Aantal stemmers: 91. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Misschien is het wel naïef te denken in termen van kwantiteit als het om zielen gaat. Overigens heb ik het zelf niet zo met reïncarnatie.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zelf ben ik te nuchter om ergens in te geloven.
|
Koran: Levenna de dood...en ik ben er 100% zeker van.
Zelfs wetenschappers verklaren de koran als een boek met wetenschappelijke bewijzen. type bij www.google.nl in: Wonderen van de koran. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Het is op geen enkele manier falsificeerbaar. Beweren dat er een hemel of reïncarnatie is, is dus gelijk aan helemaal niets beweren. 2. Er is geen rationele reden om aan te nemen dat er een hemel is, of dat reïncarnatie gebeurt. |
![]() |
||
Citaat:
-Ik ben God zo, onmogelijk te bewijzen, onmogelijk onwaar te bewijzen. Volgens jouw eigen logica moet je mij nu dus aanbidden. ![]() (of zullen we jouw vorige argument maar gewoon ongeldig verklaren?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens de Kuran heb je 7 lagen in zowel de hel als de hemel. In de hel is de onderste laag het verschrikkelijkst, en de bovenste het gematigdst. Ik weet wel dat een van de straffen is dat je eerst in een soort vuur beland. Je gaat dan schreeuwen dat je ben verbrand, en smeken om eruit te mogen, en dan word je in iets ijskouds gegooid. Dan ga je weer schreeuwen... Ik had is een keer toen ik klein was een boek gelezen waarin vrij veel stond over de straffen binnen de hel. Na een paar blaadzijden, durfde ik niet meer verder te lezen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hahahahhahahaa ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja je moet begrijpen dat ik als kleine gelovige daar van schrik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
eeh omdat jou stelling ook niet geheel onwaar is ... alles is namelijk een deel van het goddelijke dus jij ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik een biefstuk eet en ik zeg: "ik ben een koe" dan is die stelling GEHEEL onwaar, of ik nu een stukje koe in me heb of niet. ![]()
||
Citaat:
![]() nee ik maar ik zei eigenlijk ook wat anders .. lees nog maar eens goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kan me niet voorstellen. Laatst gewijzigd op 09-01-2005 om 20:32. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Het leven na dit leven. Ursa | 21 | 18-10-2005 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Is er leven na een relatie? ( met je 'ex'?) cassandra | 22 | 21-11-2003 14:15 | |
bestaat er een hel? ranonkel | 150 | 04-07-2003 06:25 | |
levensvisies miss Elise | 14 | 17-04-2003 17:55 | |
Satanisme tijdens de lessen godsdienst verplicht stellen. jnieuwelaar | 82 | 08-09-2002 21:13 |