|
|
Bekijk resultaten poll: In welke stad houden we de meeting? | |||
Utrecht |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 14.29% |
Amsterdam |
4 | 19.05% |
Rotterdam |
4 | 19.05% |
Eindhoven |
7 | 33.33% |
Groningen |
3 | 14.29% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *stemt niet* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik kies eindhoven
Dat is het meest logische en tja... Ik woon zelf ook in brabant dus vandaar. Ik zou het harstikke leuk vinden om een keertje naar zo'n meeting te gaan dus! (he inge?) Maar goed... laat me weten hoe het ervoor staat!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb ff nagekeken/gevraagd of ik kon komen, en waarschijnlijk zal ik iets later komen als dat de meeting begint (meestal is dat toch rond 1 uur?) Aangezien mijn moeder die dag jarig is (al viert ze het pas later) gaan we die middag brunchen, dusss dan ben ik waarschijnlijk tussen 2 en 3 wel ergens in Eindhoven. Ben iig wel van plan te komen, als het dus in Eindhoven is.
![]() |
![]() |
|
de mensen die niet durven/willen omdat ze niemand kennen: de eerste meeting waar ik heen ging, kende ik ook niemand.. Je gaat gewoon beetje met mensen praten enzo, vet gezellig. En anders is er wel iemand die met jou gaat praten
![]() -> gewoon komen dusz Genesis |
![]() |
|
En laten er net dit weekend minder treinen rijden; o.a. tussen Utrecht en Amsterdam en tussen Schiphol en Amsterdam en ook treinverbindingen in het oosten des lands en Brabant; zie www.ns.nl Bedankt ... Ik denk zeg het even zodat men er rekening mee kan houden; ik zal er zelf ook wat langer door onderweg zijn...
![]()
|
Ik denk dat het voor mij de moeite niet is om te komen, ik ben door die K** werkzaamheden van die fijne NS dan 1 uur en 3 kwartier onderweg (of met bus of omweg met vele overstraps via andere treinverbindng) dus veel langer dan nodig is. ALTIJD als ik de NS eens nodig heb laten ze het gvd afweten...Bij elkaar dus 3,5 uur onderweg en ik wil niet te laat weg omdat het ver reizen is dan zou ik maar heel even kunnen komen en dat zou ik zonde vinden van de lange reis die ik ervoor moet maken. Daarbij laat mijn gezondheid me de laatste dagen ook een beetje in de steek en dat is voor jullie en mij ook minder plezierig en ik wil jullie natuurlijk niet aansteken of ermee lastig vallen. Dus misschien is het beter om, hoe jammer ik het ook vindt, dit keer over te slaan. Ik zal zeker iedereen missen, want ik had gehoopt de new people uit Brabant meeten... Hopelijk snel tot een volgende keer.
Achter mijn naam dus maar een vraagtekentje..misschien is er nog hoop?
|
Ik wil me ook helemaal niet afmelden maar die K** NS dwingt me daar wel bijna toe...Ik wil natuurlijk graag komen (en had graag Inge en al de anderen weer gezien...) Andere datum zou een goede optie zijn...
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*baalt dat Mabo niet komt* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag, part deux KIET | 500 | 10-06-2010 20:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Linda2 Verwijderd | 16 | 22-01-2005 11:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |