![]() |
|
Verwijderd
|
'k geloof maag- of lever- of nierproblemen oid, iig is het niet gezond voor je ingewanden, verschilt ook per merk, en 't staat vrijwel altijd ook in de bijsluiter vermeld, ff daar kijken dus bij het merk dat jij slikt.
[Dit bericht is aangepast door Leonoor (02-12-2001).] |
![]() |
|
Asprini smaakt wel lekkerder dan paractemol, maar tis niet goed als je er teveel van inneemt... denk eerder dat je misselijk word ofzo.. omdat je maag gaat opspelen..
||
Citaat:
Was er zelf nog ni opgekomen [stom van me...} In ieder geval heel erg bedankt voor je reactie!
|
![]() |
ik zouw het nie weten....ik slik zelf best veel pijnstillers (rug/hoofd pijn) en ik weet niet wat er gebeurd bij vaak en veel...
ik merk er zelf niet zo heel veel van...ik heb geen pijn en daar gaat het mij even om... Volgus mij staat er niet in de bijsluiter wat er gebeurd bij vaak en teveel....je mag per dag +/- 6 hebben... volgus mij....of was het nouw 4.....ikke haal de 6/8 wel... en ik merk er niks van..... zal wel aan mij ligge....
|
wat ik wel weet is dat af en toe een aspirientje helemaal niet slecht is, omdat het de kans op kanker vermindert (heb ik een keer in een duitse tekst gelezen op school).
maar voorderest is het niet zo heel gezond voor je lichaam, en zeker niet als je veel en lang slikt, dan helpt het bovendien helemaal niet meer (was al gezegd geloof ik).
||
Citaat:
![]()
|
Keb dr eens 7 tegelijk ingenomen ofzo en uhh als je dus praat over wat asprines doen voor in een kortere tijd veel op elkaar... kan ik je duz zeggen dat je dr gbehoorlijk zien van wordt
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Vraagje!! *naso* | 2 | 03-11-2005 15:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
muggenbeten vrikje | 12 | 30-08-2003 14:28 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen kweet het niet meer diane | 19 | 28-04-2003 19:30 | |
Psychologie |
Spijt diane | 3 | 22-02-2003 15:24 | |
Drugs & Alcohol |
verslaving? rare kwast | 7 | 03-12-2002 21:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat doen jullie tegen menstruatiepijn? Somebody Special | 24 | 14-03-2002 12:59 |