Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2002, 16:06
mood indigow
mood indigow is offline
1 keer per maand heb ik het ongeveer..

dan krijg ik de drang om me haar weer te verfen of te veranderen..

dan verf ikut meestal oowk in een andere kleur.. en soms verander ik mijn kapsel..

zo heb ik het lang gehad, gemillimeterd, hanekam, spikes en nog meer..
hebben jullie hier oowk wel eens "last" van..
en geven jullie hier aan toe? pakt het meestal goed uit of heb je het oowk wel eens helemaal verkloot(je kapsel; of haarkleur dus)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2002, 16:08
PardonMe
PardonMe is offline
hmzz ja soms heb ik wel eens iets van "goh, het wordt weer eens tijd voor wat anders" maar niet zo heel erg vaak eigenlijk..
Meestal pas als het toch weer tijd wordt dat ik naar de kapper ga en dat ik dan ga bedenken wat ik nu eens zal doen..
Oud 27-09-2002, 16:10
shanli
shanli is offline
nee,heb ik niet
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 16:12
Mysterons
Mysterons is offline
als mn uitgroei weer te erg wordt dan heb ik een drang het weer een kleurtje te geven of een knalkleurspoeling. als de lengte irritant wordt wil ik er weer een ander kapseltje ingeknipt. en als het gewoon al daaaagen saai zit wil ik het gewoon wel is omhoog zetten
Oud 27-09-2002, 16:24
gizmo
gizmo is offline
eehmzzch.. wel kwa kleurtjes..
maar het is nu minder gworden eigenlijk.. omda tmam het niet meer zo kewl vond en mijn haar volgens mij ook niet meer..

ik ga nooit naar een kapper... knip het altijd zefl
heb beetej van kort springerig haar
Oud 27-09-2002, 16:25
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Whaha ik ken het

Ik verander het best wel vaak, maar ben het nu lang aan het laten groeien waardoor ik er niet meer zoveel mee kan...nephaar is dan echt een uitkomst
Oud 27-09-2002, 17:09
Hukkie
Hukkie is offline
Kleuren:
- blond
- bruinig
- roze
- blauw
- hennarood
- verfrood

Modellen:
- enkele pre-historische modellen die ik liever niet opgraaf
- kort en omhoog met botte pony
- gewoon kort met pieken
- staartjes
- veeeeeeeeel staartjes
- lang
- halflang
- heeeeeeel kort
- dreadjes

Ik geef graag toe aan hairdo-compulsies Als alles goed vervilt is verf ik het zwart/heeeeeeel erg donkerbruin met groene/paarse punten of gewoon helemaal paars of groen geverfde dreads ertussen.
Oud 27-09-2002, 17:14
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
Hukkie schreef:

Modellen:
- enkele pre-historische modellen die ik liever niet opgraaf
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 17:22
Qamra
Qamra is offline
Ik ben verslaafd aan vlechtjes en nepdreads.. Heeeeeeeeerlijk; 1 dag vlechten en dan heb je er 1 à 2 maanden geen ENKEL omkijken meer naar en het staat nog leuk ook...

Maar ik laat het nu ffies 1,5 maand alleen, want anders ken het niet echt lekker meer herstellen.. Maar volgende week verf ik het alweer paars
Oud 27-09-2002, 17:24
Esmée
Esmée is offline
Heb m'n haar nog nooit geverfd, ook nog noit echt spectaculaire modellen gehad of zo.. heb t nu wel anders dan ik had; qua lengte ongeveer tot kaaklijn, met scheiding opzij en grote lok naar 1 kant, in laagjes, gesneden dus beetje slordig effect. Ja heel boeiend
Oud 27-09-2002, 17:25
feline
feline is offline
Zo'n 3 jaar terug heb ik een paar keer m'n aar geverfd maar geen schokkende dingen: rood, bruin, roodbruin, donkerblond, zoiets..
Verder heb ik eigenlijk al jaren hetzelfde kapsel: het schommelt al een hele lange tijd tussen halflang en lang haar in. Ik denk dat ik er maar eens een bepaald model in laat knippen dat het ook leuk los staat, dat vind ik nu namelijk flut.
Oud 27-09-2002, 17:31
fruitmand
fruitmand is offline
prop binnenkort wat paarse highlights in mn haar ofzo.
doe elke 5 maanden iets anders met mn haar, heb nu gewoon rood/bruin
Oud 27-09-2002, 17:31
Verwijderd
Ik heb mn haar nooit echt veranderd..
Heb het heel lang laten groeien toen ik nog kleiner was, toen heb ik op mn 15de ofzoow een heel stuk er af geknipt, en toen heb ik het weer steeds laten groeien en weer een stukje dr af.. en nou issut weer best lang..
Ik heb wel een hele tijd getwijfeld of ik dreads wil, nja, eigenlijk twijfel ik nog steeds..

Ik wil wel andere dingen met mn haar doen, maar ik durf het niet
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 18:46
Verwijderd
jepz ik wil t vaak, durf meestal niej of weet niej wat te doen..zoals nu, ik wil men haar wel helemaal anders maar weet niej wat
ik heb wel dingies gehad zoals gekleurde plukkies geverfd, nepplukkies erin enzow... en weles gespoeld, geverfd...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 19:18
Denise84
Denise84 is offline
ik verf mijn haar pas als het er na een tijd echt niet meer uitziet door de uitgroei

en nu kwam het er steeds niet van omdat ik niet wist welke kleur ik moest kopen. Maar woensdag krijg ik een ander kleurtje en een nieuw model in mijn haar denk ik, maar daar ben ik nog niet uit.
Oud 05-10-2002, 23:00
Pink panter
Pink panter is offline
altijd als ik ongstld ben zit me HAAR zo KUT ! en dan kan ik daar zoo ggggrrrrrrrrruwlijk chag van worden! dan heb ik zin om het heelmaal kort te knippen
maar dat doe ik maar niet, das sunt van mijn lange haar
Oud 05-10-2002, 23:33
Verwijderd
doe er niet zoveel mee, vind het zo wel goed.
heb het een anderhalf jaar en een jaar geleden blauw gehad, binnekort wordt het wit (met blauwe puntjes), weet alleen nog niet hoe dat moet.....
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:15
Verwijderd
Citaat:
hAckEr69 schreef:
doe er niet zoveel mee, vind het zo wel goed.
heb het een anderhalf jaar en een jaar geleden blauw gehad, binnekort wordt het wit (met blauwe puntjes), weet alleen nog niet hoe dat moet.....
dat wordt heel veel blonderen

ja.. die neiging heb ik trouwens ook, ik heb het nu weer zwart, daarvoor geblondeerd, daarvoor weer zwart, daarvoor knalrood, daarvoor nog een paar keer zwart, en kapsels daar ga ik niet eens aan beginnen want dat is niet te tellen..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:21
Verwijderd
ik heb m'n haar twee jaar geleden laten permanenten. Inmiddels is het er helemaal uit, maar ik zit erover te denken om het weer te laten doen. Alleen heb ik mijn haar de vorige keer niet vaak genoeg laten knippen (wat dus wel moet bij een permanent) en dus had ik op het laatst best wel pluis haar. Gelukkig zijn die permanent resten er helemaal uitgeknipt, maar als ik weer een permanent neem, zal ik mijn haar dus vaker moeten laten knippen, maar ik wil lang haar *dilemma* Ik denk er nog even over na...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:24
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik haat mn haar,en binnekort ga ik zelf ook maar dreads nemen

Roze met paarse puntjes
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:25
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Roze met paarse puntjes
*kan niet wachten*

en ik ga me dreads maar weer rood verfen en dan met een paar blauwe erdoorheen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:29
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Verander niet zo heel vaak mijn haar . . . standaard is dat ik het zwart / blauw verf momenteel heb ik een hanekam, heb et hiervoor half lang gehad, en daarvoor euhm ja wat was et daarvoor, vingers in het stopcontact gestopt kapsel.
Oud 06-10-2002, 12:41
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ik ben verslaafd aan vlechtjes en nepdreads.. Heeeeeeeeerlijk; 1 dag vlechten en dan heb je er 1 à 2 maanden geen ENKEL omkijken meer naar en het staat nog leuk ook...

Maar ik laat het nu ffies 1,5 maand alleen, want anders ken het niet echt lekker meer herstellen.. Maar volgende week verf ik het alweer paars
Nou ja dat verven laat ik maar zitten en zodra ik in rotterdam ben geweest zet ik me dreads er weer in..

*sjugt*
Oud 06-10-2002, 12:49
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Roze met paarse puntjes
Aaaaw! Dat lijkt me echt ZO stoer

Ikzelf heb dat heel vaak ja, maar omdat ik m'n haar niet in spectaculaire kleuren mag verven en bovendien ook nog eens heel lui ben komt er meestal niet veel van. Mm.. Ik maak ook wel gewoon zo'n opsomming, dat is handiger.

Kleurtjes:
Zwart/blauw
Zwart/paars
Zwart met een felrode onderkant
Zwart met felrode plukjes
Donkerpaars
Henna-rood
Henna-zwart
Op dit moment: Zwart-wat-groen-is-uitgeslagen. :/

Modellen:
Tot aan een jaar of vijf: Heel kort, tuttig en met een pony
Tot aan een jaar of zeven: Halflang, tuttig en met een pony
Vanaf zeven jaar tot aan zeven-en-een-half jaar: Kort, piekerig, alle kanten opstaand, en zonder pony. Ik had m'n eigen haar geknipt omdat ik er niets aan vond
Vanaf zeven-en-een-half jaar: Heel kort, tuttig en met een pony
Vanaf negen jaar tot aan dertien jaar: Halflang, zonder pony.
Vanaf dertien jaar tot en met veertien-en-een-half jaar: Lang, lang, lang.
Vanaf veertien-en-een-half-jaar tot aan vijftien-en-een-half jaar: Halflang
Vanaf vijftien-en-drie-kwart jaar (ja ): Redelijk kort - tot aan m'n schouders ongeveer - met korte plukjes vooraan

Verdere 'aanpassingen' en frutsels:
Nephaar (blauw/paars/groen)
Allemaal vlechtjes
Twee hoge staartjes
Haarbanden
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:06
Roxy
Roxy is offline
ik heb eigenlijk al eeeeeeuwen hetzelfde model, vroeger was het met pony en nou zonder en dan tussen schouderlengte en 15 cm daaronder in... zo tussen mn 12de en mn 16de heb ik het heel veel geverfd... nou heb ik de laatste keer een zwarte kleurspoeling dr ingegooid om de rest een beetje in dezelfde kleur als mn eigen haar te krijgen maar tis nog steeds lichter...

ow jah mijn blunder: rood groen zwart haar ging er nie meer uit

kheb vorig jaar beetje boel stress gehad met dingen en daardoor (+ dat vele verfen) is mijn haar heel erg veel uitgevallen, en ist gewoon slecht... dus nou verf ik het nie meer en laat ik het maar ff een hele tijd met rust, ik wil het ook weer langer hebben...... dat is ook de reden dat ik geen dreads neem, kwil ze heeeel graag, maar ik vind het en eng en nou jah het kan gewoon nou niet... dus ik kan me niet uitleven

mn redding is op het moment nog steeds nephaar, kheb paars, blauw, rood(beetje rozeachtig), gifgroen, groen en geel haar... en kwil graag nog een lichtblauw en een donkerrode vinden verder zijn er eigenlijk nie zo veel kleuren interessant...
Oud 06-10-2002, 13:16
the tourist
the tourist is offline
Ik doe eigenlijk nooit iets speciaals met mijn haar. Het is eigenlijk altijd wel tussen halflang en lang in, in laagjes. Eigenlijk wil ik nu wel een keer iets anders, maar ik weet niet wat.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:17
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb zo'n beetje alle soorten kapsels gehad:

-heel saaie 'bob'-lijnen
-superkort
-ietsje langer en heel warrig
-nog ietsje langer met zijscheiding en nog warriger
-pulp fiction-kapsel (zwart heel strak met korte pony)
-een Betty Page-kapsel (glanzend lang zwart met rechte pony): dit kapsel mis ik wel, maar heel moeilijk mooi te houden, want moet glanzen etc.
-schuine pony
-heel gewoon lang zonder pony
-een kort/lang/kort/lang kapsel: de naam zegt het zelf
-nu: dreadjes

qua kleuren verf ik al sinds m'n 13de:
-rood
-bruinrood
-aubergine
-blond
-pikzwart (heb ik heel lang gehad)
-terug blond
-rossig
-nu: mengeling van rost/bruin/blond/rood

En als ik m'n dreadjes nog iets langer heb, verf ik de puntjes zwart...En ik denk dat ik de voorste dreads ga losmaken als dat nog kan om er dan weer een ponytje van te maken..*zin zin*
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:21
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Ik heb zo'n beetje alle soorten kapsels gehad:

-heel saaie 'bob'-lijnen
-superkort
-ietsje langer en heel warrig
-nog ietsje langer met zijscheiding en nog warriger
-pulp fiction-kapsel (zwart heel strak met korte pony)
-een Betty Page-kapsel (glanzend lang zwart met rechte pony): dit kapsel mis ik wel, maar heel moeilijk mooi te houden, want moet glanzen etc.
-schuine pony
-heel gewoon lang zonder pony
-een kort/lang/kort/lang kapsel: de naam zegt het zelf
-nu: dreadjes

qua kleuren verf ik al sinds m'n 13de:
-rood
-bruinrood
-aubergine
-blond
-pikzwart (heb ik heel lang gehad)
-terug blond
-rossig
-nu: mengeling van rost/bruin/blond/rood

En als ik m'n dreadjes nog iets langer heb, verf ik de puntjes zwart...En ik denk dat ik de voorste dreads ga losmaken als dat nog kan om er dan weer een ponytje van te maken..*zin zin*

ja dreads en een pony zijn koel
Ik neem een asymetrische pony,En alst niet koel is haak ik het weer vast in mn dreads
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:36
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
ja dreads en een pony zijn koel
Ik neem een asymetrische pony,En alst niet koel is haak ik het weer vast in mn dreads
Ja! Doen hoor! Btw wat is er gebeurd met de vlechtjes?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:37
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Ja! Doen hoor! Btw wat is er gebeurd met de vlechtjes?

Na lowlands er uit gehaald,had er genoeg van
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 14:39
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Hm, het is nu pippi langkous rood.
Dat was niet te bedoeling, iik wou het eigenlijk donker rood.
Dit is een van de vele keren dat mijn haar verf actie weer eens mislukt.
Binnenkort maar weer zwart verven. Werkt altijd en past bij al mijn paarse kleding.

Ik heb het opzich in best wel veel kleuren gehad.
Blond, bruin, zwart, alle kleuren rood, paars, groene plukken, oranje enz.
Kwa model heb ik alleen verschillende lengtes gehad.
Oud 06-10-2002, 14:46
boardbabe
boardbabe is offline
Als ik het even kort heb wil ik het lang en omgekeerd. Als ik even tevreden ben met het model, dan gooi ik er een andere kleur in.
Ik heb het nu blond, zwart, zwartblauw, rood, paars, blauw, groen gehad. Kort met een pony, heel lang, weer heel kort
en nu groen/roze dreads (die zullen er waarschijnlijk wel iets langer in blijven zitten)

en als ik mn dreads zat ben, knip ik mn haar kort en dan wil ik graag net zo'n kapsel als die punker uit 'the young ones' (drie hanekammen naast elkaar)
Oud 06-10-2002, 15:11
Evito
Evito is offline
Ik heb nu sinds een tijdje alwelweer hetzelfde kapsel,
ik denk een half jaar nu,
omdat ik vind dat dat me gewoon het beste staat,
ik laat het gewoon heel kort doen bij de kapper,
dan kan ik er ook niet veel meer aan vernielen
ik heb het wel eens zwarter geverfd dan het nu is,
maar dat stond eigenlijk helemaal niet bijzonder goed ofzo
helaas groeit mijn haar heel snel en moet ik toch wel om de 5 weken naar de kapper om het redelijk te houdeb
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 15:53
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik wou dat ik zoveel leuks kon doen met mijn haar, maar ik heb een baas die daar niet zo blij mee is neej ik ga geen ontslag nemen..

Ik heb het nu zwart -tis alweer bijna bruin, werkt goed zeg- en dat is misschien wel het enige wat ik ermee mag doen, aan leuke kleuren dan. Geen dreads ofzo, niet dat ik dat wil.. ik heb het ooit langer dan dit gehad, en ook korter, maar dat stond niet.
maar nee, ik heb die drang dus niet
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 15:55
]{ing
]{ing is offline
het enige dat mijn haar doet is groeien.. ik ben te lui om er iets aan te doen, owja.. bijna vergeten dat ik gisteren nieuwe verf gekocht heb..mja het wordt dus weer zwart
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 19:51
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
]{ing schreef:
het enige dat mijn haar doet is groeien.. ik ben te lui om er iets aan te doen, owja.. bijna vergeten dat ik gisteren nieuwe verf gekocht heb..mja het wordt dus weer zwart

jij mag ook niks aan je haar doen hoor, je hebt echt het prefecte haar ...mjah verven wel

maar ik heb dat dus ook vaak ja...maar ik heb het nog nooit 'verkloot'
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 21:21
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Sja.. daar heb ik ook nog weleens last van. Maar altijd bang om t te verkloten ja... Maar enkele weken geleden heb ik toch de zijkanten eraf geschoren, en het is best wel leuk... als ik mn haar los hang zie je het helemaal niet, en als ik t in een soort van half staartje doe wel
foto!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 22:08
Verwijderd
ik heb een keer in de zoveel maanden de behoete om mn haar te laten groeien, maar als t wat langer wordt krjig ik van die irritantje krullen die echt niet te kammen zijn, schieten steeds n andere kant op en zakken in enzo, heel kut, dus..heb vroeger wel wat langer haar gehad, en nu hou ik t vrij kort, vorig jaar hattik t gemilimeterd en paar maanden trug had ik n hanekam...heb n paa rkeer ook geblondeerd...einde..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 22:19
Verwijderd
Mwoah. Ik heb een paar keer een poging gedaan tot het nemen van dreads, heb het 2 keer erg kort gehad (en steeds weer laten groeien) .. Momenteel laat ik het nog wel ff groeien .. ik heb best een hoog voorhoofd dus geintjes als hanekammen enzo staan me toch niet .. dus het blijft voor mij bij expirimenteren met iets langer haar .

Ook nog nooit gekleurd overigens, hoogstens iets blonder gemaakt dmv citroensap
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 22:58
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
jeuj! zwarthaar de gexte
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 18:36
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Maar enkele weken geleden heb ik toch de zijkanten eraf geschoren, en het is best wel leuk... als ik mn haar los hang zie je het helemaal niet, en als ik t in een soort van half staartje doe wel
eh heb ik ook
Oud 07-10-2002, 19:05
Faery
Faery is offline
Ik overweeg om dreads te nemen, hoe wel dat nogal ranzig is in combinatie met mun werk (tenzij ik ze iedere week was, maar dat is niet de essentie van dreads )

Dus ik laat 't maar zo en wil het dus maar veel langerder, centimetertje of 60... ben ruim op de helft... :]
Oud 07-10-2002, 19:11
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:
Ik overweeg om dreads te nemen, hoe wel dat nogal ranzig is in combinatie met mun werk (tenzij ik ze iedere week was, maar dat is niet de essentie van dreads )

Dus ik laat 't maar zo en wil het dus maar veel langerder, centimetertje of 60... ben ruim op de helft... :]
jaja je bent wel een wijf
Oud 07-10-2002, 19:16
Faery
Faery is offline
Citaat:
AtHell schreef:
jaja je bent wel een wijf
Dat maakt het neuken des te gemakkelijker (K)
Oud 07-10-2002, 19:24
Hotboy15
Hotboy15 is offline
ik heb daar helemaal geen last van, alleen ik heb het geblondeerd.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 19:32
2young2live
2young2live is offline
heb mijn haar best vaak geverfd, maar nooit echt boeiend, ik begon met steeds (donker) bruin, heb ook nog heel lang geleden blonde plukjes gehad,ook es een keer donkerrood (was een beetje mislukt, het was iets té rood uitgevallen )daarna had ik m'n haar blauwzwart met een donkerpaarse bovenlaag (was echt mooi) maar die paarse bovenlaag waste ik er steeds uit, daarna verfde ik het gewoon zwart...qua kapsel heb ik nooit iets boeiends gehad, gewoon simpel, vroeger had ik een pony, daarna werden het twee korte plukjes , daarna laagjes, nu gewoon normaal...niks bijzonders, maar dat hoef ik ook niet, ik ben bezig om het te laten groeien (tot mijn kónt moet het )
Oud 07-10-2002, 19:35
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
JA! NU!

En ik weet totaal niet wat. Mijn plan is om naar een Kinki-kapper te gaan en de fantasie van een kapper er op los te laten.

*Zal niet zo heel verstandig zijn.. ?
Oud 08-10-2002, 16:00
Black Bird
Black Bird is offline
Nee, wat dat betreft ben ik best saai. Mijn haar heb ik al ontzettend lang niet geknipt, behalve soms een klein stukje. Wel verf ik het regelmatig, beetje tussen bruin en rood in steeds. En ik draag het vaak anders. Los, staart, opgestoken en verder van alles en nog wat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten