Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb m'n haar twee jaar geleden laten permanenten. Inmiddels is het er helemaal uit, maar ik zit erover te denken om het weer te laten doen. Alleen heb ik mijn haar de vorige keer niet vaak genoeg laten knippen (wat dus wel moet bij een permanent) en dus had ik op het laatst best wel pluis haar. Gelukkig zijn die permanent resten er helemaal uitgeknipt, maar als ik weer een permanent neem, zal ik mijn haar dus vaker moeten laten knippen, maar ik wil lang haar *dilemma* Ik denk er nog even over na...
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*sjugt* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ikzelf heb dat heel vaak ja, maar omdat ik m'n haar niet in spectaculaire kleuren mag verven en bovendien ook nog eens heel lui ben komt er meestal niet veel van. Mm.. Ik maak ook wel gewoon zo'n opsomming, dat is handiger. Kleurtjes: Zwart/blauw Zwart/paars Zwart met een felrode onderkant Zwart met felrode plukjes Donkerpaars Henna-rood Henna-zwart Op dit moment: Zwart-wat-groen-is-uitgeslagen. :/ ![]() Modellen: Tot aan een jaar of vijf: Heel kort, tuttig en met een pony Tot aan een jaar of zeven: Halflang, tuttig en met een pony Vanaf zeven jaar tot aan zeven-en-een-half jaar: Kort, piekerig, alle kanten opstaand, en zonder pony. Ik had m'n eigen haar geknipt omdat ik er niets aan vond ![]() Vanaf zeven-en-een-half jaar: Heel kort, tuttig en met een pony Vanaf negen jaar tot aan dertien jaar: Halflang, zonder pony. Vanaf dertien jaar tot en met veertien-en-een-half jaar: Lang, lang, lang. ![]() Vanaf veertien-en-een-half-jaar tot aan vijftien-en-een-half jaar: Halflang Vanaf vijftien-en-drie-kwart jaar (ja ![]() Verdere 'aanpassingen' en frutsels: Nephaar (blauw/paars/groen) Allemaal vlechtjes Twee hoge staartjes Haarbanden |
![]() |
|
ik heb eigenlijk al eeeeeeuwen hetzelfde model, vroeger was het met pony en nou zonder
![]() ow jah mijn blunder: rood groen zwart haar ![]() ![]() kheb vorig jaar beetje boel stress gehad met dingen en daardoor (+ dat vele verfen) is mijn haar heel erg veel uitgevallen, en ist gewoon slecht... dus nou verf ik het nie meer en laat ik het maar ff een hele tijd met rust, ik wil het ook weer langer hebben...... dat is ook de reden dat ik geen dreads neem, kwil ze heeeel graag, maar ik vind het en eng ![]() ![]() mn redding is op het moment nog steeds nephaar, kheb paars, blauw, rood(beetje rozeachtig ![]()
|
![]() |
|
Ik heb zo'n beetje alle soorten kapsels gehad:
-heel saaie 'bob'-lijnen -superkort -ietsje langer en heel warrig -nog ietsje langer met zijscheiding en nog warriger -pulp fiction-kapsel (zwart heel strak met korte pony) -een Betty Page-kapsel (glanzend lang zwart met rechte pony): dit kapsel mis ik wel, maar heel moeilijk mooi te houden, want moet glanzen etc. -schuine pony -heel gewoon lang zonder pony -een kort/lang/kort/lang kapsel: de naam zegt het zelf -nu: dreadjes qua kleuren verf ik al sinds m'n 13de: -rood -bruinrood -aubergine -blond ![]() -pikzwart (heb ik heel lang gehad) -terug blond -rossig -nu: mengeling van rost/bruin/blond/rood En als ik m'n dreadjes nog iets langer heb, verf ik de puntjes zwart...En ik denk dat ik de voorste dreads ga losmaken als dat nog kan om er dan weer een ponytje van te maken..*zin zin* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja dreads en een pony zijn koel ![]() Ik neem een asymetrische pony,En alst niet koel is haak ik het weer vast in mn dreads ![]() |
![]() |
|
Hm, het is nu pippi langkous rood.
Dat was niet te bedoeling, iik wou het eigenlijk donker rood. Dit is een van de vele keren dat mijn haar verf actie weer eens mislukt. Binnenkort maar weer zwart verven. Werkt altijd en past bij al mijn paarse kleding. Ik heb het opzich in best wel veel kleuren gehad. Blond, bruin, zwart, alle kleuren rood, paars, groene plukken, oranje enz. Kwa model heb ik alleen verschillende lengtes gehad.
|
Als ik het even kort heb wil ik het lang en omgekeerd. Als ik even tevreden ben met het model, dan gooi ik er een andere kleur in.
Ik heb het nu blond, zwart, zwartblauw, rood, paars, blauw, groen gehad. Kort met een pony, heel lang, weer heel kort en nu groen/roze dreads (die zullen er waarschijnlijk wel iets langer in blijven zitten) en als ik mn dreads zat ben, knip ik mn haar kort en dan wil ik graag net zo'n kapsel als die punker uit 'the young ones' (drie hanekammen naast elkaar) ![]()
|
Ik heb nu sinds een tijdje alwelweer hetzelfde kapsel,
ik denk een half jaar nu, omdat ik vind dat dat me gewoon het beste staat, ik laat het gewoon heel kort doen bij de kapper, dan kan ik er ook niet veel meer aan vernielen ik heb het wel eens zwarter geverfd dan het nu is, maar dat stond eigenlijk helemaal niet bijzonder goed ofzo helaas groeit mijn haar heel snel en moet ik toch wel om de 5 weken naar de kapper om het redelijk te houdeb |
![]() |
|
Ik wou dat ik zoveel leuks kon doen met mijn haar, maar ik heb een baas die daar niet zo blij mee is
![]() Ik heb het nu zwart -tis alweer bijna bruin, werkt goed zeg- en dat is misschien wel het enige wat ik ermee mag doen, aan leuke kleuren dan. Geen dreads ofzo, niet dat ik dat wil.. ik heb het ooit langer dan dit gehad, en ook korter, maar dat stond niet. maar nee, ik heb die drang dus niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij mag ook niks aan je haar doen hoor, je hebt echt het prefecte haar ![]() ![]() maar ik heb dat dus ook vaak ja...maar ik heb het nog nooit 'verkloot' |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een keer in de zoveel maanden de behoete om mn haar te laten groeien, maar als t wat langer wordt krjig ik van die irritantje krullen die echt niet te kammen zijn, schieten steeds n andere kant op en zakken in enzo, heel kut, dus..heb vroeger wel wat langer haar gehad, en nu hou ik t vrij kort, vorig jaar hattik t gemilimeterd en paar maanden trug had ik n hanekam...heb n paa rkeer ook geblondeerd...einde..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwoah. Ik heb een paar keer een poging gedaan tot het nemen van dreads, heb het 2 keer erg kort gehad (en steeds weer laten groeien) .. Momenteel laat ik het nog wel ff groeien .. ik heb best een hoog voorhoofd dus geintjes als hanekammen enzo staan me toch niet .. dus het blijft voor mij bij expirimenteren met iets langer haar .
Ook nog nooit gekleurd overigens, hoogstens iets blonder gemaakt dmv citroensap ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik overweeg om dreads te nemen, hoe wel dat nogal ranzig is in combinatie met mun werk (tenzij ik ze iedere week was, maar dat is niet de essentie van dreads
![]() Dus ik laat 't maar zo en wil het dus maar veel langerder, centimetertje of 60... ben ruim op de helft... :]
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
heb mijn haar best vaak geverfd, maar nooit echt boeiend, ik begon met steeds (donker) bruin, heb ook nog heel lang geleden blonde plukjes gehad,ook es een keer donkerrood (was een beetje mislukt, het was iets té rood uitgevallen
![]() ![]()
|
![]() |
Nee, wat dat betreft ben ik best saai.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin en haar ex Different | 1 | 04-06-2014 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL] Tou-Fe en haar verboden liefde ook hallo | 0 | 19-12-2005 19:42 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] Hij en haar egoïsme. Soapsie | 18 | 25-04-2005 14:45 |