Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dude; breng die plank gewoon terug naar een PC-boer, en laat hém 'm hotflashen. Begin daar niet zelf aan! -- Die lui doen dat -bij wijze van spreken- minstens 3x per dag. Schuif die knakker een geeltje en klaar ben je. Haal jezelf niet dat onnodige risico op de kop (want wat als 't hotflashen misgaat?).
Zelfs *ik* zou 't zelf niet doen (als ik al de middelen daarvoor zou hebben). |
![]() |
||
Citaat:
Flashen heb ik zelf niet gedaan, maar zit nu wel met de troep ![]() Laat nu een ander cheap PII bordje inzetten maar ik wil weten of ik die andere nog weer in orde kan krijgen. Bedankt in iedergeval, ik vraag het even na.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb al ander mobo gekocht ( 10 euro
![]() En die ziet wel meteen mn hd van 40 gig ( daar ging het om ) Oude mobo hangt nu als schilderij aan de wand ![]() Bedankt en volgende keer weet ik het ![]() Moonspell
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Welke hardware heb jij al versleten/gesloopt? Jolt | 73 | 17-04-2005 16:03 | |
Software & Hardware |
[BIOS]Bios flashen wie heeft er ervaring mee?? Maradinus | 6 | 17-03-2005 14:29 | |
Software & Hardware |
[Windows XP] Mogelijk automatische afsluiten van pc? Hydrogen | 14 | 27-02-2004 02:01 |