| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dude; breng die plank gewoon terug naar een PC-boer, en laat hém 'm hotflashen. Begin daar niet zelf aan! -- Die lui doen dat -bij wijze van spreken- minstens 3x per dag. Schuif die knakker een geeltje en klaar ben je. Haal jezelf niet dat onnodige risico op de kop (want wat als 't hotflashen misgaat?).
Zelfs *ik* zou 't zelf niet doen (als ik al de middelen daarvoor zou hebben). |
|
|
||
|
Citaat:
Flashen heb ik zelf niet gedaan, maar zit nu wel met de troep Laat nu een ander cheap PII bordje inzetten maar ik wil weten of ik die andere nog weer in orde kan krijgen. Bedankt in iedergeval, ik vraag het even na.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Heb al ander mobo gekocht ( 10 euro
) En die ziet wel meteen mn hd van 40 gig ( daar ging het om ) Oude mobo hangt nu als schilderij aan de wand Bedankt en volgende keer weet ik het Moonspell
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware |
[Algemeen] Welke hardware heb jij al versleten/gesloopt? Jolt | 73 | 17-04-2005 17:03 | |
| Software & Hardware |
[BIOS]Bios flashen wie heeft er ervaring mee?? Maradinus | 6 | 17-03-2005 15:29 | |
| Software & Hardware |
[Windows XP] Mogelijk automatische afsluiten van pc? Hydrogen | 14 | 27-02-2004 03:01 | |