Advertentie | |
|
![]() |
|
hmzz misschien als het een weddenschap zou zijn en ik zou ervan weten van te voren en ik weet dan ook dat er verder niks achter zit dan zou ik er nog wel mee om kunnen gaan.. (maar dan moet ie wel wat leuks met mij gaan doen, met het geld wat hij eventueel heeft gewonnen vind ik
![]() Maar als het is van "ik zoen met een andere jongen en ik voel eignelijk misschien toch wel iets meer voor jongens" dan zou ik het daar een stuk moeilijker mee hebben! Niet dat ik bi- of homoseksualiteit nou zo erg vind ofzo, helemaal niet, maar ik zou dan het idee hebben dat hij niet meer zo veel voor mij voelt dan, ook al zou dat niet zo zijn.. Ik weet het niet precies.. maar echt zodra het een beetje serieus geweest is (geldt ook als hij vreemd zou gaan met het andere geslacht!) dan is het wat mij betreft over.. Als hij om mij zou geven dan zou hij niet iemand anders nodig hebben..! En ik vind drank dan overigens geen excuus!
|
![]() |
Hier hebben we het afgelopen weekend nog over gehad
![]() Als mijn vriend met een jongen zou zoenen, zou ik het niet erg vinden, omdat hij dat toch niet meent, dan zou hij wel héél erg dronken of weetikwat moeten zijn. Nja, zoiets zou ie sowieso niet doen, dat weten we allebei ![]() Als ik met een meisje zou zoenen, is het een ander verhaal, omdat dat misschien wel serieus zou kunnen zijn (ja), maar dat doe ik ook niet, want ik heb genoeg aan hem en heb nu niet zo extreem veel behoefte aan experimenteren op dat gebied. Misschien later wel, maar dan zou mijn vriend dat altijd horen en zou ik het niet achter zijn rug om gaan doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja.. ik ben hier niet echt principieel in geloof ik ![]() |
![]() |
|
Hmz tja eigenlijk heb ik zoiets van "je kust niet 'zomaar voor de lol' met iemand" je doet dat omdat je gevoelens voor iemand hebt, en anders doe je het niet...
|
Hmm leuk dit topic
![]() 1e x dat we zoende was ook in een vrij dronke bui ![]()
||
Citaat:
![]()
|
hmm interesting.. nou ik denk dat als mijn vriendin [hypotetisch] met een ander meisje zou gaan ik er eigenlijk totaal niet mee zou zitten.. ik weet eigenlijk niet precies waarom.. zal wel iets van mannelijke trots zijn dat ik alleen kwaad word als er vreemdgegaan wordt met een jongen.
nee ik zou dr denk ik niet echt kwaad om worden qed
Laatst gewijzigd op 04-10-2002 om 17:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij hele goede argumenten kunt geven waarom een jongen een normale nietzeggende kus (wat hetzelfde symbolisme heeft als iemand de hand schudden op een verjaardag) op zn mond geven wél erg is en een meisje een tongzoen geven niet, kan ik er nog inkomen.. maar zeggen het is een gevoel vind ik nogal zwak |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk zal ik in een situatie als een een kus op de mond bij verjaardag oid. niet meteen een einde maken aan de relatie, set & setting speelt ook een rol, maar ik had gelijk een plaatje van de situatie in me hoofd geschetst van een discotheek [a la because the night ofzow] waarin ze "some guy" die ik niet ken op zijn mond kust enz.. En somehow kan ik daar erg slecht tegen. ![]() En een tongzoen met een meisje.. Dat zie ik gewoon echt anders.. Misschien is het een misplaatst mannelijk trots gevoel wat niet snel door een andere vrouw gekrenkt zal worden maar wel door een andere man, of misschien gaat het om de reactie van vrienden enzo.. Ja ik weet het, vreselijk dat ik me door zoiets laat beinvloeden enzo, en ook lekker plat allemaal, maarja.. ![]() Mja, 't zal er wel op neerkomen dat ik een jaloerse klootzak ben die niet echt om mensen geeft ofzo, (wat ergens wel klopt, maarja) maargoed zelfkennis siert de mens ^_^
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je gaat vreemd met een persoon, niet met een geslacht. Verder is het niet absoluut een 'nee' als mijn vriend voor de gein met een andere jongen wil zoenen. (VOOR DE GEIN). Maar als ie serieus vreemdgaat boeit het me niet of het met een jongen of een meisje is, dan kan ie opzouten. *is weer ~Dark Voice~ onder vriendjes naam* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maakt geen kont uit met welk geslacht.. je kust gewoon met iemand anders.. en wel denk ik dat je je er nogal vager onder gaat voelen als ie met een jongen vreemd zou gaan ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het so wie so een beetje sletterig om zomaar voor de lol met mensen te gaan zoenen, jongen of meisje... ik zou dus boos zijn
maar... dat moet ik er wel even bij zeggen... als ik met iemand zou moeten zoenen terwijl ik nog met mijn vriend heb dan toch het liefste met een meisje (alleen niet met mijn betse vriendin, die vind ik 1: niet superaantrekkelijk en 2: te belangrijk om op deze manier te 'misbruiken' ) kusje |
![]() |
|
Ik vind het ook een beetje onzin dat als je voor de gein met iemand van hetzelfde geslacht kust, dat het dan geen vreemdgaan is, want vaak wordt het wel als vreemdgaan gezien als je het met iemand van het andere geslacht doet.
Een paar jaar terug hadden we stuntfeest van school, mn vriend zat in zijn eindexamenjaar. Groot feest dus, veel drinken. En toen heeft mijn vriend voor de lol 1 seconde ofzo met zijn neef gezoend. Toen was ik ook boos. Ik bedoel, het gaat er niet zozeer omdat het toch niet gemeend was, en het was zijn neef dus dan was het al helemaal niet serieus. Zo iets doe je gewoon niet. Gelukkig heeft mijn vriend het sindsdien ook nooit meer gedaan, heeft wel geleerd van een boze Loes, hihi ![]()
||
Citaat:
![]() hehe.. nee maar dit zou ik ook niet pikken.. ook al is het voor de lol ofzo... ik zie de lol er zelf nooit van in ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ey maar loes.. nou vind ik bjron niet meer lief hoor ![]() hehe.. nee flauw.. maar ik vind het gewoon niet normaal nee!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben je wel eens vreemd gegaan? DaStar | 169 | 21-07-2008 13:14 | |
Liefde & Relatie |
soorten vreemdgaan poetic_tragedy | 70 | 20-03-2007 21:36 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen met het zelfde geslacht.. vreemdgaan? Verwijderd | 82 | 08-10-2005 12:59 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin vreemdgegaan met meisje?! inferno3000 | 108 | 25-06-2005 11:19 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan Verwijderd | 32 | 15-06-2004 15:07 | |
Liefde & Relatie |
enquete relaties TCFK | 25 | 26-03-2002 20:02 |