Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2002, 19:32
blaap
blaap is offline
Stel dat je met een jongen heb, voor een weddenschap zoen je met je beste vriendin (voor de gein) en met nog andere meisjes... (dit kan natuurlijk ook anders gelezen worden, jongen zoent met beste vriend) Het loopt een beetje uit de hand , met wat drank.

Wanneer gaat het te ver bij jullie en zouden jullie dan op iemand afknappen als je vriend/vriendin dat zou doen in zo'n situatie
Oud 30-09-2002, 20:14
Verwijderd
Ikzelf zou het er aan het begin van mn relatie al over hebben wat de ander daarvan vindt enzo. Ik zoen zelf namelijk ook wel eens met vriendinnen van me voor de lol enzo.. Als hij dit echter niet wil, respecteer ik dit en doe het niet..

Ik zou er zelf geen problemen mee hebben zou hij voor de gein met een jongen gaan, mits ik zeker weet dat het voor de gein is. Wanneer ik echter aan zou hebben gegeven het niet leuk te vinden, en hij zou het toch doen, zou ik wel kwaad zijn..

Dan het feit je hebt het er helemaal nog niet over gehad.. Dan zou ik voor ik het deed aan hem vragen of hij het vervelend vind en zou ook willen dat hij dit bij mij deed. Ik zou het heel vervelend vinden als hij zomaar met een jongen zou gaan, zonder te weten wat ik ervan vind, en zich dus bewust te zijn van een eventueel risico..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 20:28
Gothic
Gothic is offline
Hmz, als mijn vriend met een jongen vreemd zou gaan . Ik zou het 'grappig' vinden, omdat ik het eigenlijk niet eens serieus kán nemen... Vaag idee lijkt me, tja zolang hij geen gevoelens voor die jongen heeft, denk niet dat ik er erg verdrietig door zou worden ofzo
Oud 30-09-2002, 21:32
luckyleo
luckyleo is offline
Ach, als mijn vriendin (stel dat ik er een had he) voor de gein met een ander meisje zou zoenen zou ik er echt geen problemen me hebben. Zou ze echter bi-gevoelens hebben dan zou ik er toch wle goed met haar over praten.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 21:37
Verwijderd
Geldt hetzelfde voor als voor andere vormen van vreemdgaan: het gaat niet zozeer om de feitelijkheden, maar om de intentie van waaruit het gebeurt. Als mijn vriendin met een ander meisje zou zoenen, voor de gein of in een dronken bui, zou ik dat niet zo erg vinden denk ik. Maar als ze serieus gevoelens voor dat meisje zou hebben, zodat het haar liefde voor mij aantast, dan is het andere koek.

Bittere koek welteverstaan.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 23:02
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
nare man schreef:
Geld

Bittere koek welteverstaan.
Oud 01-10-2002, 00:03
the exploding boy
the exploding boy is offline
rest van reply's niet gelezen

maar

als je bi bent: dan vind ik het vreemdgaan.

anders niet
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:29
Verwijderd
ik vind het sowieso vreemdgaan, of hewt nou met een jongen of een meisje is.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 15:15
Verwijderd
Ik weet het niet. Hangt van de situatie af..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 15:49
ZHAzha
ZHAzha is offline
ik heb welleens voor de lol 3 sec met een vriendin gezoend.. was meer ouwehoeren.. mijn vriend zij er niet veel van.
Maar toevallig hadden we het er laatst over.. en hij vond het niet kunnen als ik voor lol met een meisje zou zoenen dat vind hij vreemdgaan.. ik denk er opzich wel anders over.. en als hij met een jongen zou willen zoenen dan doet hij dat maar
Maar aangezien hij het niet wilt hebben zou ik het ook niet meer doen.
Oud 01-10-2002, 16:49
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:
en als hij met een jongen zou willen zoenen dan doet hij dat maar
En als hij met een meid zou zoenen, met dezelfde intentie (dus voor de lol) is het ineens wel vreemdgaan? Dus...

Ik vind het echt niet kunnen. Ik wil hem zowieso niet met iemand delen....
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 16:59
PardonMe
PardonMe is offline
hmzz misschien als het een weddenschap zou zijn en ik zou ervan weten van te voren en ik weet dan ook dat er verder niks achter zit dan zou ik er nog wel mee om kunnen gaan.. (maar dan moet ie wel wat leuks met mij gaan doen, met het geld wat hij eventueel heeft gewonnen vind ik )
Maar als het is van "ik zoen met een andere jongen en ik voel eignelijk misschien toch wel iets meer voor jongens" dan zou ik het daar een stuk moeilijker mee hebben!
Niet dat ik bi- of homoseksualiteit nou zo erg vind ofzo, helemaal niet, maar ik zou dan het idee hebben dat hij niet meer zo veel voor mij voelt dan, ook al zou dat niet zo zijn.. Ik weet het niet precies..
maar echt zodra het een beetje serieus geweest is (geldt ook als hij vreemd zou gaan met het andere geslacht!) dan is het wat mij betreft over..
Als hij om mij zou geven dan zou hij niet iemand anders nodig hebben..! En ik vind drank dan overigens geen excuus!
Oud 02-10-2002, 09:33
punkyfish
punkyfish is offline
Hier hebben we het afgelopen weekend nog over gehad

Als mijn vriend met een jongen zou zoenen, zou ik het niet erg vinden, omdat hij dat toch niet meent, dan zou hij wel héél erg dronken of weetikwat moeten zijn. Nja, zoiets zou ie sowieso niet doen, dat weten we allebei .
Als ik met een meisje zou zoenen, is het een ander verhaal, omdat dat misschien wel serieus zou kunnen zijn (ja), maar dat doe ik ook niet, want ik heb genoeg aan hem en heb nu niet zo extreem veel behoefte aan experimenteren op dat gebied. Misschien later wel, maar dan zou mijn vriend dat altijd horen en zou ik het niet achter zijn rug om gaan doen.
Oud 02-10-2002, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef:
En als hij met een meid zou zoenen, met dezelfde intentie (dus voor de lol) is het ineens wel vreemdgaan? Dus...

Daarbij zou ik dus ook hebben, in overleg.. dat het okee zou kunnen zijn.. Ik moet alleen ff zeker weten dat ik er zelf geen problemen mee zou kunnen krijg. Maar stel bijv mn eventuele vriend krijgt de kans om met die ene popster die hij altijd al zooo cool heeft gevonden te zoenen, doe het zou ik zeggen

Mja.. ik ben hier niet echt principieel in geloof ik
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 18:02
PardonMe
PardonMe is offline
Hmz tja eigenlijk heb ik zoiets van "je kust niet 'zomaar voor de lol' met iemand" je doet dat omdat je gevoelens voor iemand hebt, en anders doe je het niet...
Oud 03-10-2002, 20:51
Innocent
Innocent is offline
Hmm leuk dit topic Vriendin van me heeft atm ook een vriend. Met haar zoen ik ook wellis voor de gein. We weten allebei dat er voor d'r rest geen gevoelens 8er zitte en dat weet d'r vriend ook... Dus die maakt er ook geen prob. van.
1e x dat we zoende was ook in een vrij dronke bui
Oud 04-10-2002, 13:55
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:

hm, je hebt wel gelijk.. maar ik vind het gewoon geen probleem gewoon omdat het 2 jongens zijn.. en beide hetero.. sja.. ik kan het niet uitleggen
Oud 04-10-2002, 17:03
Revelation15
Revelation15 is offline
hmm interesting.. nou ik denk dat als mijn vriendin [hypotetisch] met een ander meisje zou gaan ik er eigenlijk totaal niet mee zou zitten.. ik weet eigenlijk niet precies waarom.. zal wel iets van mannelijke trots zijn dat ik alleen kwaad word als er vreemdgegaan wordt met een jongen.

nee ik zou dr denk ik niet echt kwaad om worden

qed

Laatst gewijzigd op 04-10-2002 om 17:08.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Revelation15 schreef:
hmm interesting.. nou ik denk dat als mijn vriendin [hypotetisch] met een ander meisje zou gaan ik er eigenlijk totaal niet mee zou zitten.. ik weet eigenlijk niet precies waarom.. zal wel iets van mannelijke trots zijn dat ik alleen kwaad word als er vreemdgegaan wordt met een jongen.

nee ik zou dr denk ik niet echt kwaad om worden

qed
Sjemig, en als zij een jongen ook maar een klein zoentje op de mond geeft omdat dat gebruikelijk is dan dump je dr meteen...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 20:01
Revelation15
Revelation15 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Sjemig, en als zij een jongen ook maar een klein zoentje op de mond geeft omdat dat gebruikelijk is dan dump je dr meteen...
Ja.. Voor mij is dat nogal een groot verschil.. Kan er ook niets aan doen zo voel ik dat aan
Oud 04-10-2002, 20:04
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
blaap schreef:
bla
Gefeliciteerd!
Sorry, is dit offtopic?
Oud 04-10-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Revelation15 schreef:
Ja.. Voor mij is dat nogal een groot verschil.. Kan er ook niets aan doen zo voel ik dat aan
Maar handel jij naar je vriendin toe altijd op jouw gevoel, want dat hoeft lang niet altijd terecht te zijn. Eeen beetje rationeel denken is ook handig.. Als jij jaloers bent omdat zij bijvoorbeeld goed bevriend is met een jongen, wat jij niet leuk vind, is die jaloezie jouw probleem en moet jij er iets aan doen. Is het niet zij die die vriendschap af moet kappen omdat jij het niet leuk vind.. Je jaloezie is namelijk een gevoel dat met een beetje relativisme ontkracht kan worden..

Als jij hele goede argumenten kunt geven waarom een jongen een normale nietzeggende kus (wat hetzelfde symbolisme heeft als iemand de hand schudden op een verjaardag) op zn mond geven wél erg is en een meisje een tongzoen geven niet, kan ik er nog inkomen.. maar zeggen het is een gevoel vind ik nogal zwak
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 21:48
Revelation15
Revelation15 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Maar handel jij naar je vriendin toe altijd op jouw gevoel, want dat hoeft lang niet altijd terecht te zijn. Eeen beetje rationeel denken is ook handig.. Als jij jaloers bent omdat zij bijvoorbeeld goed bevriend is met een jongen, wat jij niet leuk vind, is die jaloezie jouw probleem en moet jij er iets aan doen. Is het niet zij die die vriendschap af moet kappen omdat jij het niet leuk vind.. Je jaloezie is namelijk een gevoel dat met een beetje relativisme ontkracht kan worden..

Als jij hele goede argumenten kunt geven waarom een jongen een normale nietzeggende kus (wat hetzelfde symbolisme heeft als iemand de hand schudden op een verjaardag) op zn mond geven wél erg is en een meisje een tongzoen geven niet, kan ik er nog inkomen.. maar zeggen het is een gevoel vind ik nogal zwak
Nee sorry kan geen goeie argumenten aandragen.. Tis gewoon iets wat ik van binnen heb wat mij me enorm kut laat voelen als ik me [hypotetische] vriendin een andere jongen een kus op de mond zie geven, al is die nog zo symbolisch en nog zo niets betekenend.

Natuurlijk zal ik in een situatie als een een kus op de mond bij verjaardag oid. niet meteen een einde maken aan de relatie, set & setting speelt ook een rol, maar ik had gelijk een plaatje van de situatie in me hoofd geschetst van een discotheek [a la because the night ofzow] waarin ze "some guy" die ik niet ken op zijn mond kust enz.. En somehow kan ik daar erg slecht tegen.

En een tongzoen met een meisje.. Dat zie ik gewoon echt anders.. Misschien is het een misplaatst mannelijk trots gevoel wat niet snel door een andere vrouw gekrenkt zal worden maar wel door een andere man, of misschien gaat het om de reactie van vrienden enzo.. Ja ik weet het, vreselijk dat ik me door zoiets laat beinvloeden enzo, en ook lekker plat allemaal, maarja..

Mja, 't zal er wel op neerkomen dat ik een jaloerse klootzak ben die niet echt om mensen geeft ofzo, (wat ergens wel klopt, maarja) maargoed zelfkennis siert de mens ^_^
Oud 05-10-2002, 02:46
drama
drama is offline
Vreemdgaan = vreemdgaan

oprotten dus.
Oud 05-10-2002, 06:23
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik weet het niet. Hangt van de situatie af..
Ookal is t in een dronken bui... Ik weet niet hoor, het liep wel uit de hand stond er. Dus ja... Dan lijkt t net of er ergens toch de serieuse gedachte achterzat. Ja, noem me een zeikerd, maar ik zou er toch een beetje boos om worden. dan zou je namelijk bij ieder zoentje/wipje of whatever kunnen zegen: ja, het was de drank, liep een beetje uit de hand, sorry.
Oud 05-10-2002, 14:38
White Dragon
White Dragon is offline
Citaat:
drama schreef:
Vreemdgaan = vreemdgaan

oprotten dus.
Amen.
Je gaat vreemd met een persoon, niet met een geslacht.

Verder is het niet absoluut een 'nee' als mijn vriend voor de gein met een andere jongen wil zoenen. (VOOR DE GEIN).

Maar als ie serieus vreemdgaat boeit het me niet of het met een jongen of een meisje is, dan kan ie opzouten.

*is weer ~Dark Voice~ onder vriendjes naam*
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:42
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
White Dragon schreef:
Amen.

Verder is het niet absoluut een 'nee' als mijn vriend voor de gein met een andere jongen wil zoenen. (VOOR DE GEIN).

Maar als ie serieus vreemdgaat boeit het me niet of het met een jongen of een meisje is, dan kan ie opzouten.

*is weer ~Dark Voice~ onder vriendjes naam*
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:48
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
White Dragon schreef:
Amen.

Prcies.. helemaal met je eens!!
Maakt geen kont uit met welk geslacht.. je kust gewoon met iemand anders..
en wel denk ik dat je je er nogal vager onder gaat voelen als ie met een jongen vreemd zou gaan maja
Oud 05-10-2002, 16:01
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
drama schreef:
Vreemdgaan = vreemdgaan

oprotten dus.
zo lekker resoluut

ik heb mijn vriend gevraagd of hij t erg zou vinden, gezien ik gewoon nog eens wil proberen, en hij vind t erg
Oud 07-10-2002, 23:29
Verwijderd
Ik zou niks meer met hem willen zodra hij wat dan ook met een jongen zou doen. Zoenen valt daar dus ook onder.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 07:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
tomtommertje schreef:
Ik zou niks meer met hem willen zodra hij wat dan ook met een jongen zou doen. Zoenen valt daar dus ook onder.
geldt dat ook voor een meisje, dan? Ja toch? Of begrijp ik je nou verkeerd?
Oud 08-10-2002, 08:52
Verwijderd
Ik vind het so wie so een beetje sletterig om zomaar voor de lol met mensen te gaan zoenen, jongen of meisje... ik zou dus boos zijn

maar... dat moet ik er wel even bij zeggen... als ik met iemand zou moeten zoenen terwijl ik nog met mijn vriend heb dan toch het liefste met een meisje (alleen niet met mijn betse vriendin, die vind ik 1: niet superaantrekkelijk en 2: te belangrijk om op deze manier te 'misbruiken' )

kusje
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 10:08
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het ook een beetje onzin dat als je voor de gein met iemand van hetzelfde geslacht kust, dat het dan geen vreemdgaan is, want vaak wordt het wel als vreemdgaan gezien als je het met iemand van het andere geslacht doet.

Een paar jaar terug hadden we stuntfeest van school, mn vriend zat in zijn eindexamenjaar. Groot feest dus, veel drinken. En toen heeft mijn vriend voor de lol 1 seconde ofzo met zijn neef gezoend. Toen was ik ook boos. Ik bedoel, het gaat er niet zozeer omdat het toch niet gemeend was, en het was zijn neef dus dan was het al helemaal niet serieus. Zo iets doe je gewoon niet. Gelukkig heeft mijn vriend het sindsdien ook nooit meer gedaan, heeft wel geleerd van een boze Loes, hihi
Oud 08-10-2002, 12:42
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
IEn toen heeft mijn vriend voor de lol 1 seconde ofzo met zijn neef gezoend. Toen was ik ook boos. Ik bedoel, het gaat er niet zozeer omdat het toch niet gemeend was, en het was zijn neef dus dan was het al helemaal niet serieus. Zo iets doe je gewoon niet. Gelukkig heeft mijn vriend het sindsdien ook nooit meer gedaan, heeft wel geleerd van een boze Loes, hihi
hehe..b oze loes wheee.. heelp

hehe.. nee maar dit zou ik ook niet pikken.. ook al is het voor de lol ofzo... ik zie de lol er zelf nooit van in
Oud 08-10-2002, 12:47
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
hehe.. nee maar dit zou ik ook niet pikken.. ook al is het voor de lol ofzo... ik zie de lol er zelf nooit van in
Dat bedoel ik en daarom was ik ook zo boos. Is toch niet normaal? Haha, maar goed, het is allemaal goed gekomen, want das al weer heeeel lang geleden en we zijn nog steeds gelukkig met elkaar
Oud 08-10-2002, 12:47
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Dat bedoel ik en daarom was ik ook zo boos. Is toch niet normaal? Haha, maar goed, het is allemaal goed gekomen, want das al weer heeeel lang geleden en we zijn nog steeds gelukkig met elkaar
precies..
ey maar loes.. nou vind ik bjron niet meer lief hoor
hehe.. nee flauw..

maar ik vind het gewoon niet normaal nee!!
Oud 08-10-2002, 20:31
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
geldt dat ook voor een meisje, dan? Ja toch? Of begrijp ik je nou verkeerd?
Ja klopt dat geldt ook voor een meisje
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 20:57
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
tomtommertje schreef:
Ja klopt dat geldt ook voor een meisje
keej!
Oud 09-10-2002, 11:24
Verwijderd
zou t nie zo erg vinden als ze voor de grap met n ander meisje zou gaan, zou t wel erg vinden als ze het niet zegt zodat ik t mis...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten