![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- 3310 - Trilfunctie |
![]() |
||
Citaat:
geen problemen mee hoor! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zie hem dus alleen in het weekend, omdat hij te ver weg woont, dus Geografische mogelijkheid ![]() Buitenstaanderlijke mogelijkheden ga ik niet op in ![]() Geestelijk kan het altijd ![]() En lichamelijk is ook niet echt het probleem.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
hangt er van af. minstens twee keer in de week, meestal drie à vier, als ik ginder een nachtje blijf slapen is dat meer.
telkens als we elkaar (thuis) zien, voor het slapengaan en als we wakker worden. zoiets. aan vluggertjes doen wij niet (of zelden. is in anderhalf jaar nog maar een keer of drie, vier gebeurd.) xxx (je hebt er ook die zeggen drie keer per dag, mag ik aan die mensen een vraagje stellen? hoe lang duurt dat dan? [kwantiteit is lang niet zo belangrijk als kwaliteit ![]() Laatst gewijzigd op 23-10-2002 om 21:56. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Seksualiteit |
geen zin ~ice~ | 35 | 06-10-2003 10:59 | |
Liefde & Relatie |
Hoe mijn relatie de puin in liep! Woestijnpinguin | 26 | 17-08-2003 20:54 | |
Liefde & Relatie |
hoe vaak?? Safeway | 4 | 11-10-2002 11:14 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zit jullie relatie in elkaar? droomkoningin | 18 | 30-04-2002 09:30 | |
Liefde & Relatie |
Zucht, het is weer zo ver... Verwijderd | 49 | 20-04-2002 13:46 |