Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik herken wel wat je beschrijft... alleen geloof ik dat ik er nog een laagje bovenop heb.. Ik heb juist een schattig lief kleurig en onschuldig uiterlijk.. maar daaronder ben ik heel veeleisend en 'sterk', dat is wat ik laat zien..
de kwetsbare kant, de onzekere kant, het kleine ikje in mij.. die zit echter verstopt, en de laatste paar jaar raakt die steeds meer geïsoleerd binnen de harde 'buitenkant' (die weer onder de zachte buitenkant zit).. Ik doe wel en praat wel.. maar het kwetsbare zit diep weg gestopt, ik laat mensen daar niet meer toe.. en eigenlijk vind ik dit echt heel erg jammer.. Misschien probeer ik juist wel te compenseren met mn uiterlijk, juist die kant tot uiting te brengen, wat echter eigenlijk helemaal niet lukt omdat het slechts een buitenkant is.. en misschien doen mensen juist daarom ook geen moeite om onder het 'harde' te kruipen, omdat ze denken het zachte al te zien.. Ik weet het niet.. ik weet alleen wel dat het eigenlijk niet goed is wat ik doe.. maar ja.. toch doe je het |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
@Dusjcrib: Je omschrijft behalve jezelf ook mij.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een kant waar ik vooral zelf heel erg last van heb.. Als ik me kwetsbaar voel of verdrietig ben dan ben ik dit alleen, en zodra er iemand aankomt of binnenkomt dan stop ik het gauw weg tot ik weer alleen ben.. ookal verlang ik nog zo naar een arm om me heen.. Verder heb ik moeite aan mn eigen hoge eisen te voldoen zeg maar.. want ik stel vooral hoge eisen aan mezelf... Ja, ik weet het ook allemaal niet.. de dingen die mensen over mij tegen me zeggen maken me in de war, en en.. ik weet niet.. bluh |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en daarbij is het vreemd om te horen dat wanneer jij jezelf lastig ingewikkeld vind een ander dit juist leuk vind, terwijl jij het gevoel hebt niet goed bezig te zijn.... enzow.. |
![]() |
|
heeft iedereen toch wel een beetje?
je kan niet verwachten dat mensen je direct helemaal kennen. Mensen zijn snel bevooroordeeld, nemen snel iets aan zonder dat je werkelijk wat van die persoon af weet. Doe jij ook toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
*steekt hand op*
Ik laat heel weinig mensen dicht bij me komen,ik doe afstandelijk en bot tegen mensen die ik nog niet goed ken. Ik draag pinnen rond m'n nek, zwarte nagellak, bijna altijd zwarte kleren en heb lang haar, en dat is in dit primitieve uithoekje van zeeland genoeg om nagestaard te worden op straat. Men zegt dat ik altijd chagerijnig kijk, en veel mensen schijnen mij zelfs eng te vinden. Maar met de weinige vrienden die heb, die ik echt dicht bij me toelaat, ben ik enorm close, ik deel alles met ze, en alleen daar durf ik m'n gevoelens zomaar los te laten. Want ik ben enorm emotioneel, en het grootste deel van de tijd krop ik alles maar op, of ik uit het een klein beetje via tekeningen of muziek. Ik kan uren naar een kaarsvlam, of naar bewegend water zitten staren, diep in gedachten verzonken. Ik hou van foto's van de horizon, verlang naar wat er achter ligt. Ik kan uren lang in een bepaald lied of schilderij rondzwerven. Q.
Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 12:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik weet wel hoe ik ben, ik bedoel meer dat het niet zo simpel is als ja, je oordeelt bij iedereen toch heel snel. Het is meer ook een probleem van jezelf dat je een bepaalde kant niet laat zien, en er zijn gewoon maar heeel weinig mensen die doorhebben die kant niet te zien, en die de moeite nemen om die kant te leren kennen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben enorm gesloten tegen mensen die ik niet ken,. Als ik boos ben op iemand brand ik diegene meestal tot de grond toe af, zwarte kleding, spikes, schedelring, schedels aan mn kettingen, Tshirts met zoveel mogenlijk dood erop. ik denk wel dat ik in dit rijtje thuishoor.Ik geloof niet in liefde, en dat verkondig ik ook waneer iemand begint te bouten over dat hun vriend(in) zo hemellievvig is en mijn tijd OOK nog wel komt (wat niet zo is). Al dat geklef irriteerd me gewoon soms. Ze noemen me ook wel ziek, hard en grof. Ik zit er niet zo mee. Mn vrienden proberen me wel om te praten, maar uiteindelijk heb ik altijd gelijk
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ligt ook niet persé aan hoe ver anderen kijken in een persoon, het ligt ook heel erg aan wat je zelf kunt en wil laten zien aan anderen.. maar dit ligt dus niet zo gemakkelijk.. angsten, ervaringen, gebeurtenissen.. dat kan allemaal de oorzaak zijn van het wegstoppen van een bepaalde kant, in mijn geval de kwetsbare kant.. Ookal wil je dit dan niet, het is heel moeilijk om dit te stoppen.. en je gaat je er toch eenzaam door voelen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, het zit eigenlijk zo. Wat die mensen me vertellen van hoe ze tegen me aankijken, is ook hoe ik graag gezien wil worden, en hoe ik dus graag wil zijn. Maar ondertussen heb ik zelf het gevoel niet goed bezig te zijn en teveel binnen te houden, dan ga ik me dus afvragen of wat ik laat zien wel echt is, of dat ik alleen laat zien hoe ik wil zijn en ga ik me afvragen of ik misschien dan wel goed bezig ben omdat ik immers gezien wordt zoals ik wil zijn. Ofzo. |
![]() |
|||
Citaat:
Dat ze je al kennen ed, is dan wel 'fijn' op zich... Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben dat niet gewend van je. Maarre. Ja; je hebt gelijk in het feit dat als je met iemand communiceert je zelf eigenlijk een beetje kiest hoe je je opstelt en wat je van jezelf laat zien. Op zich helemaal niet erg of vreemd. (Maar ja als je er voor kiest om je als bitch op te stellen is dat natuurlijk niet zo aardig.) Maar je zou het niet erg moeten vinden; je bent nou immers wie je bent en je stelt je op hoe je je wilt opstellen, toch? Niemand die je forceert? (Ja misschien je moeder, als er van die gore saaie visite komt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ghighi, over mezelf ben ik altijd vaag in verwoording, hoor ![]() Maar het is ook niet erg, daar heb je gelijk in. Mn moeder zei ook dat ik het gewoon moet zien als dat ik iemand ben met veel verschillende kanten, en dat het logisch is dat verschillende mensen verschillende kanten te zien krijgen. Dat is ook waar. (En me als bitch opstellen doe ik niet hoor ![]() Maar waar ik dus wel last van heb is dat verlangens zichzelf gaan tegenspreken. Het Hou-me-vast-maar-raak-me-niet-aan idee. Ik wil sterk overkomen, krachtig, en zo stel ik me dus op. Probleem is alleen dat wanneer ik het niet ben het me niet lukt me kwetsbaar op te stellen. Dan wil ik dus zo graag een arm om me heen (verlangen 1) maar ik moet sterk zijn van mezelf (verlangen 2) en daardoor vraag ik dan niet om deze arm maar blijf alleen. De verwachting van mezelf overstijgt mn behoefte, zeg maar.. en daar heb ik wel last van. Offtopic: Hoei, DarkCat, sorry voor al dit geblaat over mij in dit topic, niet mn bedoeling je topic over te nemen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik denk niet dat het waar is dat niemand met je mee wil, over het strand lopen met jouw glimlach en stralende ogen. Ik denk dat jij niemand toestaat mee te gaan, en dat is iets anders. Dan kunnen mensen het niet eens willen, want de mogelijkheid is niet open. (Je zegt het zelf ook al) En koester die puurheid ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en nee, dat is uit.. al een half jaar, op mijn initiatief.. Maar, dan moet die vent wel doorhebben dat het nodig is, met de jaren ben ik iets te getraind geworden in het verbergen en doen alsof.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk niet dat je het 100% kan verbergen. Ik denk dat niemand dat kan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Correlatie tussen persoonlijkheid en muziekvoorkeur. HenkMul | 174 | 08-03-2005 09:39 | |
Seksualiteit |
Aantrekkelijk aan een jongen kaatje in da house | 125 | 20-09-2004 19:44 | |
Lifestyle |
Favoriete Lifestyler poule 2 I <3 cock | 119 | 10-07-2004 23:05 | |
Liefde & Relatie |
Subtiele (daar-kan-je-mee-wegkomen) versiertips? juliettebinoche | 69 | 07-11-2003 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Naar Maarten 't Hart: waarom... Alexander | 24 | 05-02-2003 11:42 | |
Games |
The Partners Dextopia | 6 | 20-10-2002 21:03 |