Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2002, 12:34
tacidvs
tacidvs is offline
Wie traint er hier allemaal een handvol kinderen? Ik dus, wegens gebrek aan 'volwassenen' die het willen doen. Is dat bij jullie clubs ook zo? Zag vandaag toch weer een briljant koppel pubers een paar C'tjes coachen, daar wordt je niet vrolijk van. Ook met trainingen zie ik wel eens een stel ******** een heel team ver*******, door gewoon allemaal spelletjes te doen i.p.v te trainen. Ook hebben ze absoluut geen gezag over hun team, schandalig gewoon dat ze (Bond, club) dit toelaten. Wat vinden jullie dáár van?

Laat het me weten,
t
Oud 11-03-2002, 20:03
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik train zo geen groep kinderen. Ik weet natuurlijk niet hoe oud jij bent, maar ik vind dat mensen vanaf 17j dat perfect moeten kunnen, om de kleinste voetballers (ofzo) training te kunnen geven.
Natuurlijk niet bij clubs zoals Ajax, Feyenoord en PSV maar bij zo'n lokale club, waarom niet. Het is nu eenmaal een stuk vrijwilligers werk, ook al krijg je er wat voor betaald.
Dat er een stel ***** de training verpesten ligt volledig aan de trainer zelf, hij/zij kan de groep niet in de handhouden. Dus ik vind dat de bond zeker daar niets mee te maken heeft. De club zelf, kan eventueel wel eens komen kijken naar een training om eventueel de ****** hun ouders aan te spreken of iets dergelijke.
Oud 12-03-2002, 09:42
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Ik voetbal dan niet, maar volleybal. Ik heb vorig jaar enkele keren een damesteam moeten trainen. Bijna allemaal vrouwen die ouder zijn dan ik, maar dat ging prima hoor. Heb ook wel eens een jeugdtraining overgenomen en dat kan ook best. Heb er nooit geen problemen mee gehad.
Het is denk ik maar net hoe je er voor staat, of je zelfverzekerd genoeg bent.
Kinderen gaan je natuurlijk uitproberen tot hoever ze kunnen gaan, als je meteen laat weten wie de baas is zijn ze m.i. goed in de hand te houden...
Reageren

Regels voor berichten