Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik ben opgenomen geweest en heb een aantal maanden tussen anorexia-patientjes gezeten, en ik wist niet dat dat zo erg was. (heb t zelf niet hoor integendeel). Volgensmij zijn die mensen er echt hun hele leven nog mee bezig, en ze bleven zelfs uren lang staan met de spataderen op hun benen om maar een grammetje af te vallen en te sjoemelen. Aan de ene kant vind ik het wel begrijpelijk, dat mensen zo graag dun willen zijn, maar ik vind het ook onbegrijpelijk. Er zijn zoiezo ook wel erg veel mensen met anorexia/boulimia, want iedereen die ik ken kent wel weer iemand die het had/heeft. Ik ga er denk ik maar een apart topic over openen. Heej, goed idee.
|
![]() |
|
Hey, ik ben 2x 2.5 week opgenomen geweest in de Rijngeestgroep ergens in de bollenstreek, dat had te maken dat ik een beetje psygotisch was & dat ik suicidiaal was, ik deed de raarste dingen & beleefde ook de raarste dingen. Ik vondt de behandeling(en) klote & heb me daar dan ook niet aan gehouden & heb zelf voor een uitweg gekozen, maar ja, ook niet voor niets voor de 2 de keer opgenomen te worden dus zelfde verhaal, nu heb ik geleerd dat ik dit soort emoties / ervaringen niet moet vermijden/ weg van lopen want daar schiet je geen bal van op... Ik leef op dit moment erg slecht, heb het ook niet goed, onzeker onderdak & doe m'n best hierin om het allemaal weer goed te krijgen, matter of time dacht ik zo
![]() ![]() Greetz - LISM |
![]() |
||
Citaat:
zet 'm op geef je anorexia een schop onder z'n (magere) kont!! liefs Maai
||
Citaat:
![]() ![]() volgende week wordt misschien de laatste week op de afdeling waar ik nu zit. Daarna kan ik kiezen tussen behandeling op de open afdeling, poliklinische-behandeling, dag- en deeltijd behandeling. Wacht wel ff tot het adviesgesprek komt. Ondertussen maar swirls blijven eten in dijkzigt ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben 3x opgenomen geweest op een gesloten crisisafdeling en voor de rest ben ik nu een half jaar in dagbehandeling. mijn stemmingswisselingen blijven heel erg, vandaar dat ik dus ook zo nu en dan weer ben opgenomen op de crisisafdeling, maar ik heb wel leren praten, iets wat ik eigenlijk niet kon. ik zei alleen amar weet ik niet en daar schoot niemand wat mee op. als ik praat laat ik merken wat ik wil, zodat er iets kan gebeuren wat tenminste ook helpt enzo. en ik sta nog steeds bekend als het meisje dat veel "weet ik niet" zegt, en elke keer als ik dat weer zeg word ik aangekeken met zo'n daar-gaan-we-toch-niet-weer-blik. maar telkens als ik praat krijg ik ook weer te horen dat ik toch echt vooruit ben gegaan. ok de ziektes heb ik nog lang niet weggewerkt, maar zo kan ik er tenminste wel aan werken!
|
![]() |
|
Ik heb een hele tijd in een gesloten inrichting gezeten.
Geen pretje, maar het heeft een beetje geholpen. Ik probeer mezelf iig niet meer open te krabben en smijt niet met alles wat ik te pakken krijg. (alhoewel ik dat soms nog wel zou willen) Verder de normale groepsgesprekken en solo behandelingen. Ze helpen vaak wel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[column] Homohaat Mackan | 19 | 26-08-2007 12:31 | |
Psychologie |
Het leven in een inrichting... MissCabaret | 28 | 16-12-2004 12:12 | |
Lichaam & Gezondheid |