Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben voor klaas de vries! die man kwam mij in buitenhof erg sympathiek over, maar tegelijkertijd ook serieus. ik denk dat hij het heel goed zal doen. Tegelijkertijd ben ik wel bang dat hij niet heel erg veel leven de pvda in zal blazen, dat zal hem denk ik veel stemmen kosten.. denk eerder dat Wouter Bos zal winnen omdat hij zo jong etc en ambitieus overkomt..
|
![]() |
Ik ben voor Jeltje van Nieuwenhove. DIt omdat ik een keer met haar heb gedebatteerd, en andere politici, en zij veruit de sterkste van hen was. En verder vind ik haar de leukste, sympathiekste uitstraling hebben, en de beste reputatie. Kamervoorzitter zijn is wel goed voor je reputatie!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Neltje heeft voor mij al afgedaan. Ze geeft de kiezers niet echt een zelfverzekerde indruk, nu ze besloten heeft om toch maar weer wel mee te doen met de kandidatuur. Daarnaast lijkt ze op eucalipta (ze zou dus wel een prima stel kunnen vormen met jan peter, maar dat is niet echt iets wat we willen, denk ik) en dus heeft ze totaal geen uitstraling. Wat toch wel wat belangrijker is geworden in de huidige beeldcultuur waar we in leven.
De Vries vind ik dus ook niet geschikt, want ik vind die man ook een beetje suffig. Wouter Bos is dus de perfecte leider. Hij ziet er goed uit en hij heeft een prima uitstraling ![]() ![]() |
![]() |
|
Klaas de Vries is echt heel slim met hele goeie ideeen etc. Maar ook al vind ik dat niet zo erg belangerijk... Het telt wel mee in stemmen, hij is namelijk niet Jong en ziet er saai uit.
Jeltje van Nieuwenhoven kan heel goed debateren, als het live op TV is en ik heb niets te doen kijk ik het wel ns en dan is zij duidelijk de beste. Wouter Bos: Heeft ondanks zijn Jonge leeftijd erg ervaren, heeft goeie ideeen en dat zou om veel stemmen te krijgen de beste keuze zijn. Echter heeft hij het idee Hypotheek rente gelanceerd, waar ik het helemaal mee eens ben, maar als ik de verhalen mag geloven zal het niet veel populariteit opwekken.
Laatst gewijzigd op 24-10-2002 om 19:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-x-
|
![]() |
Er is naast Wouter Bos, Jeltje van Nieuwenhoven en Klaas de Vries nog een kandidaat voor het lijsttrekkerschap bij de komende verkiezingen: J. de Vries.
Hij is hoogleraar Bestuurskunde aan de Leiden Universiteit. Dus er zijn al 4 kandidaten voor het lijsttrekkerschap... Mijn keuze staat in ieder geval vast, ik stem Wouter Bos!! ![]()
|
![]() |
PvdA is de grootste oorzaak van de hedendaagse verloedering van de samenleving ( zie gebeurtenis venlo ) elk station hangen tegenwoordig junken/criminele illegalen whatever rond..
allemaal aan de PvdA te wijten, die hebben immers zo`n beetje elk politiekorps ( behalve Amsterdam ) omgetoverd tot flitsende siesta-houdende watjes. PvdA = zeer slecht naar mijn mening... stem liever SP, die komen tenminste hun beloftes na, en hebben altijd goede ideeen en argumenten. SP rules ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-x-
Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 16:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
net communisten, en je bent naar mijn mening ook niet erg verstandig bezig als je erop stemt.. maargoed ieder z`n keuze. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als je wil bewijzen dat dat niet zo is mag je hele goede redenen gaan geven ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wouter Bos for president... Love & Peace | 394 | 16-01-2006 15:16 | |
'Nieuwe verkiezingen houden bij te weinig steun voor kabinet' Gatara | 76 | 24-06-2005 15:38 | |
Tegenbegroting PvdA krijgt negatief onthaal MissCzechMeOut | 92 | 02-10-2003 20:59 | |
Wouter Bos als nieuwe politiek leider van de PvdA NN | 19 | 21-09-2002 23:03 | |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 |