Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2002, 00:25
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Als u meisje nog maagd is he en ge wilt voor eerste keer sex met haar hebben...
stel ze is supernat en superontspannen: kan dit dan nog pijn doen of niet?en zijn de meeste meisje dan meestal gespannen?want kheb zo bang eigelijk dat ik haar pijn ga doen.Ook al zou het zeker niet met opzet zijn kzou het nog supererg vinde,ik wil sex met haar omdat het superfijn gevoel moet geven.als ze pijn heeft is da niet echt zo he.En als ik veel mensen hier hoor ja dan hebben veel meisje eerste keer fel pijn gehad.Zijn er mischien dingen wat ik kan doen zodat ze minder pijn heeft?ander standje of mischien zorgen dat ze al een keer is klaargekomen en daardoor meer ontspannen is?i wouldn't know dus als ge mij mischien kunt helpen.ik sta open voor u raad
Oud 31-10-2002, 06:09
ZHAzha
ZHAzha is offline
Bij mij deed het heel erg pijn.. maar er was ook niks speciaals en romantische aan..

DUS

Zorg dat je in een vertrouwde omgeving met d'r bent.
En een lang voorspel?en zorg dat ze ontspannen is!
De eerste x hoeft geen pijn te doen.. doe rustig aan dan zal het wel allemaal mee vallen.
Oud 31-10-2002, 08:09
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
Bij mij deed het heel erg pijn.. maar er was ook niks speciaals en romantische aan..

DUS

Zorg dat je in een vertrouwde omgeving met d'r bent.
En een lang voorspel?en zorg dat ze ontspannen is!
De eerste x hoeft geen pijn te doen.. doe rustig aan dan zal het wel allemaal mee vallen.

bij me ex deed het niet zeer mah dat komt omdat we er 3 dagen over deden

als iemand details wil hoor ik het wel
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 08:09
Ellennnn
Ellennnn is offline
bij mij ook maar dat was omdat ik me gewoon van de zenuwen nog niet kon ontspannen. we hebben het wel geprobeerd maar het lukt gewoon nog niet. Is een kwestie van oefenen denk ik en dan lukt het vanzelf wel en ik neem aan dat het dan ook niet meer pijn doet.... hoop het in ieder geval
Oud 31-10-2002, 08:14
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Ellennnn schreef:
bij mij ook maar dat was omdat ik me gewoon van de zenuwen nog niet kon ontspannen. we hebben het wel geprobeerd maar het lukt gewoon nog niet. Is een kwestie van oefenen denk ik en dan lukt het vanzelf wel en ik neem aan dat het dan ook niet meer pijn doet.... hoop het in ieder geval

khoop het ook voor je (K)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 08:56
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
khoop het ook voor je (K)
zoals hiervoor als is gezecht een vertrouwde omgeving..ergens waar het lekker warm is..
Vertrouwen is heel belangrijk..
je moet gewoon heel zachtjes doen en stoppen als zij dat wil.. als je heel zachtjes en rustig doet...gewoon relaxen....
en als het de eerste keer niet lukt maak je niet druk en probeer het gewoon later nog een keer... het heeft geen haast
lieve woordjes fluisteren kan je trouwens goed helpen om haar op haar gemak te stellen...
wijntje erbij... kaarsjes....maak er een romantische eerste keer van dat stelt haar op haar gemak en dan kunnen jullie er later aan terug denken als een goeie eerste keer

succes en veel plezier
Oud 31-10-2002, 08:57
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
zoals hiervoor als is gezecht een vertrouwde omgeving..ergens waar het lekker warm is..
Vertrouwen is heel belangrijk..
je moet gewoon heel zachtjes doen en stoppen als zij dat wil.. als je heel zachtjes en rustig doet...gewoon relaxen....
en als het de eerste keer niet lukt maak je niet druk en probeer het gewoon later nog een keer... het heeft geen haast
lieve woordjes fluisteren kan je trouwens goed helpen om haar op haar gemak te stellen...
wijntje erbij... kaarsjes....maak er een romantische eerste keer van dat stelt haar op haar gemak en dan kunnen jullie er later aan terug denken als een goeie eerste keer

succes en veel plezier
laat die wijn mah zitten
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 08:59
Jouw_Duiveltje
Citaat:
laat die wijn mah zitten
waarom? vrouwen houden van wijn...jah geen hele fles maar gewoon een glaasje... wordt je losser en ontspannen van

bovendien=wijn romantisch
Oud 31-10-2002, 09:03
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
waarom? vrouwen houden van wijn...jah geen hele fles maar gewoon een glaasje... wordt je losser en ontspannen van

bovendien=wijn romantisch
WIJN=GOOR
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 11:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik denk als zij écht 100% ontspannen is, en nat, dat het dan niet echt pijn zal doen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 11:00
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik denk als zij écht 100% ontspannen is, en nat, dat het dan niet echt pijn zal doen.
]

denk ik ook :-)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 11:32
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
ma stel dat ze toch nog wat pijn heeft he zou ik dan stilletjes doorgaan of volledig stoppen en op andere keer opnieuw proberen?want kameraden van mij ja die hun meisjes hadden hun eerste keer ook pin de eerste paar keren en hij is doorgegaan.ma ik weet nie of da zo ideaal is want doet toch hennig pijn als ik da hoor vertelle.en ja tupac.netmenu wijn is goor
Oud 31-10-2002, 11:52
iebke*
iebke* is offline
by my deed het heel veel pyn. Maar dat was omdat ik me niet ontspande denk ik. Kvond het echt rot
Oud 31-10-2002, 12:31
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
iebke* schreef:
by my deed het heel veel pyn. Maar dat was omdat ik me niet ontspande denk ik. Kvond het echt rot
was je er wel klaarvoor dan
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 13:04
Jouw_Duiveltje
Citaat:
was je er wel klaarvoor dan
je moet niet teveel na gaan zitten denken anders werkt het niet goed... en das toch zonde van zoiets leuks/lekkers...??
Oud 31-10-2002, 13:13
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
je moet niet teveel na gaan zitten denken anders werkt het niet goed... en das toch zonde van zoiets leuks/lekkers...??
helemaal mee eens.

mah je kan nog zo weinig over denken ensow mah als je er niet klaar voor bent lukt je zoiezo niet dan zit het verkeerd 8er de oren
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 13:15
Jouw_Duiveltje
Citaat:
helemaal mee eens.

mah je kan nog zo weinig over denken ensow mah als je er niet klaar voor bent lukt je zoiezo niet dan zit het verkeerd 8er de oren
beetje drank verdoezelt een hoop...
nee just joking als ze er niet aan toe is niet doen...is alleen maar zonde
Oud 31-10-2002, 13:16
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
beetje drank verdoezelt een hoop...
nee just joking als ze er niet aan toe is niet doen...is alleen maar zonde
hoesow zonde?
net alsof je het MOET doen ofsow
vink domme opmerking er is niets zonde aan
als je ergens niet klaar voor bent is dat niet zonde das gewoon normaakl

die tijd komt dan nof wel
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 13:17
Jouw_Duiveltje
Citaat:
hoesow zonde?
net alsof je het MOET doen ofsow
vink domme opmerking er is niets zonde aan
als je ergens niet klaar voor bent is dat niet zonde das gewoon normaakl

die tijd komt dan nof wel
ik bedoel als je het toch doet terwijl je er niet klaar voor bent verpest je alleen maar een mooie eerste keer...
Oud 31-10-2002, 13:19
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
ik bedoel als je het toch doet terwijl je er niet klaar voor bent verpest je alleen maar een mooie eerste keer...

OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW ik d8 al
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 13:21
Jouw_Duiveltje
Citaat:
OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW ik d8 al
wat dacht jij dan?? dat ik bedoelde dat het zonde was om het niet te doen??
nee ik zou het zonde vinden om het wel te doen...
tenslotte is een eerste keer toch iets om later aan terug te denken...
Oud 31-10-2002, 14:15
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
wat dacht jij dan?? dat ik bedoelde dat het zonde was om het niet te doen??
nee ik zou het zonde vinden om het wel te doen...
tenslotte is een eerste keer toch iets om later aan terug te denken...
ik vergeet nooit meer das 1 ding dat cker is
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 14:39
Jouw_Duiveltje
Citaat:
ik vergeet nooit meer das 1 ding dat cker is
hmm eigenlijk heb ik 2 1e keren gehad probeer dat maar is te begrijpen
Oud 31-10-2002, 14:43
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
hmm eigenlijk heb ik 2 1e keren gehad probeer dat maar is te begrijpen
probeer dat mah eens uit te leggen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 15:08
Roos
Roos is offline
Nee natuurlijk niet....
Oud 31-10-2002, 15:09
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
rosi schreef:
Nee natuurlijk niet....
op welke zin is dit?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 15:13
Jouw_Duiveltje
Citaat:
op welke zin is dit?
op de hoofdvraag van deze topic i guess..
Oud 31-10-2002, 15:28
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Nee, het doet niet altijd pijn. hangt van 2 dingen af :

- De partner : laat hij merken dat hij zacht en lief is, en van haar houdt, het kalm aan gaat doen, romantisch omgevingetje maakt, ... Dan get het al wat beter;

- het meisje zelf : als ze zich kan ontspennen (hangt af van haar id over ontmaagding, als al haar vriendinnen zeiden dat het pijn deed gaat ze dit sneller onbewust ook denken, imo.)

En verder is er ook een fysiek aspect natuurlijk, maar hier valt niets aan te doen, buiten dan tampons gebruiken ofzo, wat niet altijd werkt, .........
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 15:33
Jouw_Duiveltje
Citaat:
Boer_kameeL schreef:

- De partner : laat hij merken dat hij zacht en lief is, en van haar houdt, het kalm aan gaat doen, romantisch omgevingetje maakt, ... Dan get het al wat beter;

- het meisje zelf : als ze zich kan ontspennen (hangt af van haar id over ontmaagding, als al haar vriendinnen zeiden dat het pijn deed gaat ze dit sneller onbewust ook denken, imo.)

En verder is er ook een fysiek aspect natuurlijk, maar hier valt niets aan te doen, buiten dan tampons gebruiken ofzo, wat niet altijd werkt, .........
het is iid gewoon een kwestie van rustig en zachtjes doen...
das denkik wel belangrijk
Oud 31-10-2002, 15:57
Verwijderd
bij mij deed het geen pijn, maar het zal ook aan het standje liggen denk ik.

ik was gewoon super relax en 'k wilde het graag, en 't ging makkelijk
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 15:59
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:

al neem je dit allemaal in acht neem mah van mij aan dat het wel pijn doet bij sommigen of wil je zeggen dat niemabnd zich hieraan heetf gehouden
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 15:59
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Wolfpac101 schreef:
Als u meisje nog maagd is he en ge wilt voor eerste keer sex met haar hebben...
stel ze is supernat en superontspannen: kan dit dan nog pijn doen of niet?en zijn de meeste meisje dan meestal gespannen?want kheb zo bang eigelijk dat ik haar pijn ga doen.Ook al zou het zeker niet met opzet zijn kzou het nog supererg vinde,ik wil sex met haar omdat het superfijn gevoel moet geven.als ze pijn heeft is da niet echt zo he.En als ik veel mensen hier hoor ja dan hebben veel meisje eerste keer fel pijn gehad.Zijn er mischien dingen wat ik kan doen zodat ze minder pijn heeft?ander standje of mischien zorgen dat ze al een keer is klaargekomen en daardoor meer ontspannen is?i wouldn't know dus als ge mij mischien kunt helpen.ik sta open voor u raad
Ik had de eerste keer veel pijn, maar ik was dus totaal niet nat en niet ontspannen, en eigenlijk was ik er ook nog niet aan toe... Maar goed, ik had ook op een ander topic al gezegd: als je goed nat bent en helemaal ontspannen doet t geen pijn, zelfs niet bij de eerste keer.
Oud 31-10-2002, 16:00
Jouw_Duiveltje
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Ik had de eerste keer veel pijn, maar ik was dus totaal niet nat en niet ontspannen, en eigenlijk was ik er ook nog niet aan toe... Maar goed, ik had ook op een ander topic al gezegd: als je goed nat bent en helemaal ontspannen doet t geen pijn, zelfs niet bij de eerste keer.
hoe weet je dat....?
Oud 01-11-2002, 09:23
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
hoe weet je dat....?
hoe weet ze wat?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 10:01
Jouw_Duiveltje
Citaat:
hoe weet ze wat?
of dat het dan nooit pijn doet...

en nee bij sommige m4eisjes zal het inderdaad wel pijn doen.. ondaks dat ze ontspannen/nat/eraan toe is..
Oud 01-11-2002, 10:23
lake bodom
lake bodom is offline
echt vaag, want eerste keer deed niet echt pijn,.. misschien kwam t omdat t toen zaterdagnacht was, en dus al veel hadden gedronken... maar tweede keer deed wel btje pijn///
maar kdenk wel dat t logisch is, want t maagdevlies scheurt dan.. en dat doet pijn
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 10:44
Jouw_Duiveltje
Citaat:
lake bodom schreef:
echt vaag, want eerste keer deed niet echt pijn,.. misschien kwam t omdat t toen zaterdagnacht was, en dus al veel hadden gedronken... maar tweede keer deed wel btje pijn///
maar kdenk wel dat t logisch is, want t maagdevlies scheurt dan.. en dat doet pijn
dat hoeft helemaal niet...niet iedereen heeft een maagdenvlies en bij meer als de helft scheurt het nooit... het is ook niet iets wat afsluit... het is een soort halve afscherming dat niet het hele gat afsluit... als je opgewonden genoeg bent rekt het gewoon uit en scheurt het niet....
Oud 01-11-2002, 11:35
kastdeur
kastdeur is offline
Tuurlijk kan het dan nog pijn doen, maar het hoeft niet, zoals bij mij bijvoorbeeld.

maak je er niet zo druk om. als je met haar gaat vrijen, neem ik aan dat dat een keuze is van jullie beiden. leg niet zo`n nadruk op dat penetreren (eng woord), heb het gewoon fijn met elkaar en spreek af dat als zij niet meer wil, jij dan stopt.

zo denk ik erover
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 13:46
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
of dat het dan nooit pijn doet...

en nee bij sommige m4eisjes zal het inderdaad wel pijn doen.. ondaks dat ze ontspannen/nat/eraan toe is..
Hmz omdat ik dat gelezen heb..
Oud 01-11-2002, 13:49
Jouw_Duiveltje
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
Tuurlijk kan het dan nog pijn doen, maar het hoeft niet, zoals bij mij bijvoorbeeld.

maak je er niet zo druk om. als je met haar gaat vrijen, neem ik aan dat dat een keuze is van jullie beiden. leg niet zo`n nadruk op dat penetreren (eng woord), heb het gewoon fijn met elkaar en spreek af dat als zij niet meer wil, jij dan stopt.

zo denk ik erover
jah.. maar een beetje hulp van romantiek en extra voorspel helpt natuurlijk wel
Oud 02-11-2002, 09:56
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
dat hoeft helemaal niet...niet iedereen heeft een maagdenvlies en bij meer als de helft scheurt het nooit... het is ook niet iets wat afsluit... het is een soort halve afscherming dat niet het hele gat afsluit... als je opgewonden genoeg bent rekt het gewoon uit en scheurt het niet....
hm bij mij wel gescheurd, d8 dat dat altijd zo was...
maarja je zal wel gelijk hebben
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 10:50
Rooske
Rooske is offline
Bij mij deed het wel een beetje pijn, maar het bijzondere en speciale (en na een tijdje het lekkere gevoel) overstemden de pijn.. Ik denk dat het bij elk meisje de eerste keer wel pijn doet, maar als ze goed nat is en ontspannen en vertrouwd bij jou is, moet het meevallen en moet het gewoon heel mooi zijn...
Veel plezier !
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 23:01
emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
Wolfpac101 schreef:
(...) ik wil sex met haar omdat het superfijn gevoel moet geven. (...)
wat weet je dat toch heerlijk subtiel te verwoorden. Maar i get the point.

Citaat:
ikheetfroukje schreef:
(...) maak je er niet zo druk om. als je met haar gaat vrijen, neem ik aan dat dat een keuze is van jullie beiden. leg niet zo`n nadruk op dat penetreren (eng woord), heb het gewoon fijn met elkaar en spreek af dat als zij niet meer wil, jij dan stopt.

zo denk ik erover
Amen.
Oud 03-11-2002, 13:47
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:

zo denk ik erover
nie slecht bedoeld ma als ge echt sex wilt euh dan is penetreren er toch wel bij hoor .ma tis inderdaad duf woord.ma kheb da nie gebruikt.suggesties voor mooiere benamingen ??????
Oud 03-11-2002, 13:50
KiMZz
KiMZz is offline
Go 'ikheetfroukje'!

Als je net iets met elkaar hebt begin je ook met het verkennen van elkaars lichaam, totdat je elkaar helemaal kent en dan komt die sex vanzelf... t Gaat ook niet om 'neuken' (zo beter) zelf, maar om het bij elkaar zijn/horen
Oud 03-11-2002, 13:58
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Go 'ikheetfroukje'!

Als je net iets met elkaar hebt begin je ook met het verkennen van elkaars lichaam, totdat je elkaar helemaal kent en dan komt die sex vanzelf... t Gaat ook niet om 'neuken' (zo beter) zelf, maar om het bij elkaar zijn/horen
weet ik allemaal wel. en daar gaat het inderdaad om.maar ik had alleen het vraagske of het bij het meisje pijn zou doen de rest wat ik min of meer weet ofzo moet ik er dan toch niet bijvertellen he.want kheb da hier al eens ergens gepost: zonder knuffelen en kussen enzo als da niemeer kan zonder sex dan vind ik da ma nu ist nog geweldig dus en het zal wel zo blijve.she's great.......
Oud 03-11-2002, 14:01
KiMZz
KiMZz is offline
Hmz zie mijn reply ergens een stuk eerder in deze topic...
Oud 05-11-2002, 11:49
Jouw_Duiveltje
Citaat:
Wolfpac101 schreef:
weet ik allemaal wel. en daar gaat het inderdaad om.maar ik had alleen het vraagske of het bij het meisje pijn zou doen de rest wat ik min of meer weet ofzo moet ik er dan toch niet bijvertellen he.want kheb da hier al eens ergens gepost: zonder knuffelen en kussen enzo als da niemeer kan zonder sex dan vind ik da ma nu ist nog geweldig dus en het zal wel zo blijve.she's great.......
bij sommige wel sommige niet zoals je hier overal kunt lezen..het kan alleen helpen als je het goed voorbereid
Oud 05-11-2002, 12:01
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
bij sommige wel sommige niet zoals je hier overal kunt lezen..het kan alleen helpen als je het goed voorbereid
per meisje per cvoorberiding verschillend dus..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:06
Jouw_Duiveltje
Citaat:
per meisje per cvoorberiding verschillend dus..
juist!

Regels voor berichten