![]() |
|
bij mij ook maar dat was omdat ik me gewoon van de zenuwen nog niet kon ontspannen. we hebben het wel geprobeerd maar het lukt gewoon nog niet. Is een kwestie van oefenen denk ik en dan lukt het vanzelf wel en ik neem aan dat het dan ook niet meer pijn doet.... hoop het in ieder geval
![]()
||
![]() |
Citaat:
khoop het ook voor je (K) |
![]() |
||
Citaat:
Vertrouwen is heel belangrijk.. je moet gewoon heel zachtjes doen en stoppen als zij dat wil.. als je heel zachtjes en rustig doet...gewoon relaxen.... en als het de eerste keer niet lukt maak je niet druk en probeer het gewoon later nog een keer... het heeft geen haast ![]() lieve woordjes fluisteren kan je trouwens goed helpen om haar op haar gemak te stellen... wijntje erbij... kaarsjes....maak er een romantische eerste keer van dat stelt haar op haar gemak en dan kunnen jullie er later aan terug denken als een goeie eerste keer succes en veel plezier ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ma stel dat ze toch nog wat pijn heeft he zou ik dan stilletjes doorgaan of volledig stoppen en op andere keer opnieuw proberen?want kameraden van mij ja die hun meisjes hadden hun eerste keer ook pin de eerste paar keren en hij is doorgegaan.ma ik weet nie of da zo ideaal is want doet toch hennig pijn als ik da hoor vertelle.en ja tupac.netmenu wijn is goor
![]()
||
![]() |
Citaat:
mah je kan nog zo weinig over denken ensow mah als je er niet klaar voor bent lukt je zoiezo niet dan zit het verkeerd 8er de oren |
![]() |
||
Citaat:
nee just joking als ze er niet aan toe is niet doen...is alleen maar zonde
||
![]() |
Citaat:
net alsof je het MOET doen ofsow vink domme opmerking er is niets zonde aan als je ergens niet klaar voor bent is dat niet zonde das gewoon normaakl die tijd komt dan nof wel |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
nee ik zou het zonde vinden om het wel te doen... tenslotte is een eerste keer toch iets om later aan terug te denken...
|
Nee, het doet niet altijd pijn. hangt van 2 dingen af :
- De partner : laat hij merken dat hij zacht en lief is, en van haar houdt, het kalm aan gaat doen, romantisch omgevingetje maakt, ... Dan get het al wat beter; - het meisje zelf : als ze zich kan ontspennen (hangt af van haar id over ontmaagding, als al haar vriendinnen zeiden dat het pijn deed gaat ze dit sneller onbewust ook denken, imo.) En verder is er ook een fysiek aspect natuurlijk, maar hier valt niets aan te doen, buiten dan tampons gebruiken ofzo, wat niet altijd werkt, ......... |
![]() |
||
Citaat:
das denkik wel belangrijk
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Tuurlijk kan het dan nog pijn doen, maar het hoeft niet, zoals bij mij bijvoorbeeld.
maak je er niet zo druk om. als je met haar gaat vrijen, neem ik aan dat dat een keuze is van jullie beiden. leg niet zo`n nadruk op dat penetreren (eng woord ![]() zo denk ik erover ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
maarja je zal wel gelijk hebben ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij mij deed het wel een beetje pijn, maar het bijzondere en speciale (en na een tijdje het lekkere gevoel) overstemden de pijn.. Ik denk dat het bij elk meisje de eerste keer wel pijn doet, maar als ze goed nat is en ontspannen en vertrouwd bij jou is, moet het meevallen en moet het gewoon heel mooi zijn...
Veel plezier ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Go 'ikheetfroukje'!
Als je net iets met elkaar hebt begin je ook met het verkennen van elkaars lichaam, totdat je elkaar helemaal kent ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Als een sprong in het diepe Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Kleine Meisje I C U | 5 | 20-11-2004 13:31 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |