Advertentie | |
|
![]() |
|
de opbrengst van een dergelijk syteem lijkt me ook miniem, er is nml best wel veel energie nodig om water in water stof om te zetten, ikd enk dat de kans groot is dat er meer energie in zou gaan dan dat er uit komt...
hmmm, leuke voor een pws ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() (of groeit dat in ijsland aan waterstof-bomen?)
||
Citaat:
REIE
|
de enige reden dat er nog geen waterstof auto's zijn is omdat de grote Olie industrie het tegenhoud.
Denk je in.. Als we allemaal in een waterstof auto rijden (wat een eenmalige inverstering is) dan gaat de olie industrie kapot. En daar hebben veel te veel regeringen geen baat bij. Das een reden dat het nog niet op grote schaal wordt toegepast. Als je waterstof verbrand krijg je een ontsteking, als je constant waterstof verbrandt krijg je constante ontstekingen wat resulteert in het bewegen van de cilinders.
||
Citaat:
REIE
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? deel 2 Miracle | 499 | 21-08-2006 11:07 | |
De Kantine |
Terug naar juf Anne: knippen en plakken Nona | 283 | 16-05-2006 20:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waterstof als brandstof Boogie | 34 | 16-01-2004 16:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Software & Hardware |
Waarom zo anti Microsoft ?? Rugbuksnuffer | 135 | 26-03-2003 15:38 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Rendement GoRäikkönen!!! | 18 | 17-11-2002 22:36 |