Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ga nu al 4 weken naar een psychologe... 3 leerkrachten op school weten ook wat er aan de hand is en hebben mijn klassenlerares proberen duidelijk te maken hoe het komt en zo (zonder details te vertellen) en hebben haar ook gevraagd rekening te houden bij verbeteren van bepaalde repetities.... nu, mijn klassenlerares trekt zich echt totaal NIKS aan van onze klas... ze houd er ook totaal geen rekening mee en zo... ik HAAT haar echt (harde woorden, maar het is echt zo)... in mijn klas voel ik me ook niet echt goed, de meesten denken dat ik alles doe om aandacht te krijgen en da's echt niet zo!
'k heb het echt heel erg moeilijk en zo, en de meeste leerkrachten proberen er in het mate van het mogelijke toch rekening mee te houden... maar mijn eigen klassenlerares dus totaal niet en da vind ik echt klotig van haar! ik vind niet dat ze het verdient klassenlerares te zijn, maar da's jammergenoeg ene feit waar ik of iemand anders niets aan kan veranderen... |
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp dat je inmiddels al 4 weken contact hebt met een psychologe. Loopt dat contact met haar een beetje redelijk en heb je ook het idee dat je er echt iets aan hebt om er met haar over te praten?
||
Citaat:
volgende week satrten we met een therapie. die moet ervoor zorgen dat ik m'n gevoelens tegenover mijn vrienden en zo ook kan zeggen. het afgelopen jaar heb ik mezelf gewoon geleerd dat niet meer te doen... op school gaat het steeds maar slechter en slechter. niet alleen mijn punten zijn verre van goed, ook vlieg ik steeds uit tegen leerkachten... 't gaat echt de verkeerde kant op... vandaag 3 keer in m'n polsen gesneden... wou echt dat ik dood was... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat het snijden betreft kan ik je alleen maar adviseren om er mee te stoppen. Het lost geen problemen op, maar veroorzaakt alleen maar nieuwe problemen. Misschien beschouw jij het als een manier om je gevoelens te kunnen uiten, maar het is niet de juiste manier. Wat dat betreft is het best goed dat je onder begeleiding van die psychologe leert hoe je je gevoelens het beste kunt uiten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
wie ben jij? BELLEKE | 79 | 10-06-2003 16:40 | |
Liefde & Relatie |
psycho-sociaal gestoord ???!!!! framboosje | 14 | 21-11-2002 12:10 |