Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maakt me niet uit, als het maar lekker onverwachts is. Van mijn part als we op de bus zitten te wachten ofzo
![]() En het moet wel de juiste persoon zijn hè? ![]() Zou ik wel willen hoor ![]() |
![]() |
|
ai zussie van oizo
k zou op een romantische plaats gevraagd willen worden, bv in frankrijk bij pont arc of op een ander rustig romantisch plekje zoals onder het zicht van de zon die langzaam daalt ofseun k weet eigenlijk nie. k hoor ut wel k hoop alleen da ut nie voorlopig izzzzz grijnzzzzzzzzzz ![]() dada zussie van oizo
|
![]() |
Na, moeilijke vraag hoor....
Het moet natuurlijk niet effe tussendoor gebeuren maar dat gedoe op een romantische plek dat hoeft voor mij niet. Op de eiffeltoren, een boot, een luchtballon.... veels te afgezaagd allemaal voor mij. Ik zou liever hebben als we gezellig met zn tweeen zijn een keer, bijvoorbeeld we lopen ergens in een park of we zitten gezellig ergens samen tegen ekaar aan en dan kijkt hij me aan en dan vraagt ie me ten huwelijk....... volgens mij isset wel te merken dat ik verliefd ben maar jah zo zou ik t duz willen.. x katoow |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om gevraagd te worden:
Thuis, tijdens een heerlijk (door hem gekookt) dinertje met kaarsen en wijn. In een overvol restaurant tijdens het toetje. Tijdens het stappen dat hij de microfoon pakt zodat iedereen mee kan genieten van het aanzoek. In een luchtballon. Tijdens een picknick. Op de pier hier in Scheveningen (helemaal bovenin). Midden op straat (drukke winkelstraat, klein donker 'steegje', dat maakt allemaal niet zoveel uit) Tijdens het winkelen (in een drukke winkel). Op het strand als we naar de zonsondergang aan het kijken zijn. Bij bovengenoemde dingen is het leuk als hij op z'n knieen gaat (of op 1 knie). D.m.v. zo'n vliegtuigje met zo'n tekst erachteraan. Op het scorebord bij een wedstrijd van het een of het ander. In de zee tijdens een heerlijke zomerse dag. (beetje lullig als ik dan verwacht dat hij op z'n knieen gaat als we nogal diep zitten ![]() En nu ben ik door m'n ideeen heen. Nu al? ![]() ![]() Zelf zou ik nooit een man ten huwelijk vragen omdat ik niet denk dat ik wil trouwen. Maar mocht ik gevraagd worden vind ik bovengenoemde dingen wel leuk. ![]() |
![]() |
|
Tja, lijkt me heerlijk om ten huwelijk gevraagd te worden
![]() Maar ja over het algemeen gesproken zijn wij (lees de heren van dit gezelschap) toch wel de pineut... Hoe zou ik ten huwelijk gevraagt willen worden... Heel romantisch met zn 2en (liever niet voor een hele schare mensen ofzo), goed voorbereid natuurlijk, (kaarsjes, rozen, champagne enz. ![]() Kortom: *ziet het voor zich maar kan het niet beschrijven* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? supergirl#1 | 60 | 07-11-2009 00:23 | |
Liefde & Relatie |
huwelijks-aanzoek deefeketje | 52 | 02-04-2008 16:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
waarom is het voor een vrouw verboden om met meerdere mannen tegelijk getrouwd tezijn NihalAtsiz | 65 | 27-12-2005 18:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De nederlandse vrouwe is lui. Conner | 89 | 20-05-2003 20:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
kroongetuige SuSaNnE | 4 | 12-02-2002 14:18 |