Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Waar zie jij staan dat een vrouw zwanger wordt van verschillende mannen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Op het zelfd moment betekent niet op het ogenblik zelf, terwijl de vrouw en de man de liefde bedrijven dat er dan anderen het ook doen met zelfde vrouw. Wél bv op dezelfde dag/avond/week... |
![]() |
|
Dat achterlijke patriarchaat ook. Erfenissen gaan via de mannelijke lijn, en daarom wil (de familie van) een man zeker weten dat zijn kinderen, die van hem gaan erven, ook van hem zijn. Dit kan alleen door de enige man te zijn met wie de moeder van dat kind sex heeft.
Al die andere redenen zijn drogredenen, kutsmoesjes om dit te verbergen. Dat huwelijken tussen bloedverwanten verboden worden is vrij logisch: anders krijg je debiele kindjes. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Verder vergat ik nog te vermelden dat wel degelijk mogelijk is dan uit te vinden wie de vader is, maar ja, in zo'n redenering vanuit geloof is natuurlijk geen plaats voor het koude feit dat er dna tests gedaan kunnen worden. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens, als je een homotopic opent weten de moslims ineens ook zo goed dat AIDS 'het eerst bij een homo voorkwam' (en dus homo's slecht zijn), dus wat is het nou? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Kijk, je moet het aids-verhaal in perspectief zien. Homo's zijn niet de veroorzakers van aids maar ze hebben de grootste contributie geleverd gezien de explosieve groei aids-slachtoffers eind jaren zeventig en nu nog zijn zij de grootste leveranciers van het hiv-virus. |
![]() |
||
Citaat:
Homobashen is zooo 1950, ga dan moslims verketteren, het is niet minder incorrect, maar tenminste wel moderner. ![]() Maar ja, een beetje offtopic eigenlijk, als ik me goed herinner diende dit topic voor het tot de grond toe afbranden van verplichte monogamie voor vrouwen terwijl mannen wel meerdere vrouwen zouden mogen hebben.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aids werd al veel vaker geconstateerd, maar vaak was dit in kleine groepen. Dat AIDS een epidemie werd, kan aan een aantal sociale factoren hebben gelegen. Zo kunnen verstedelijking, slavernij en prostitutie bijgedragen hebben aan de verspreiding. Maar ook de goedbedoelde invloed van onze moderne maatschappij heeft hier waarschijnlijk toe bijgedragen. In het midden van de 20e eeuw zijn namelijk grootschalige vaccinatieprogramma’s op touw gezet. Het is niet ondenkbaar dat het gebruik van niet gesteriliseerde naalden geresulteerd heeft in een snelle overdracht van het virus. Het virus heeft zich uiteindelijk zo weten aan te passen aan zijn gastheer dat het een seksueel overdraagbare ziekte werd. In ZO Azië en Amerika is de voornaamste oorzaak seks tussen hetrosexuelen. Uit recent onderzoek blijkt bovendien dat bloedzuigende stalvliegen hebben bijgedragen bij de overdracht van het virus. Daarnaast is er ook nog een onderzoek geweest van Dr. Horowitz waarin naar voren komt dat het AIDS virus is ontstaan door besmette hepatitis B vaccins. Neem daar ook nog het in Afrika heersende idee dat neuken met een maagd het AIDS virus laat verdwijnen en je kan tot de conclusie komen dat je weer onzin uitkraamt. Laatst gewijzigd op 29-11-2005 om 19:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Akumabito stelde terecht de vraag wat voor onderbouwing er was voor de absurde bewering dat vrij seks de hoofdoorzaak voor de verspreiding van geslachtziektes is, en vervolgens kom jij met een bewering dat homo's vaker aids verspreiden? Tenzij we het homohuwelijk meerekenen doet die opmerking dus absoluut niet ter zake, maar als ik zo naar de TS post kijk was het homohuwelijk helemaal niet waar deze discussie vandaan kwam.
||
Citaat:
Bewijs dat he mens door Religie al heel vroeg regels had om enge afwijkingen te voorkomen. een soortgelijke regel vind je in vrijwel ELKE religie ![]() |
![]() |
|
![]() |
De bijbel is geschreven door mannen
![]() Vrouwen zijn minderwaardig ten opzichte van mannen volgens veel geloven, al zullen gelovigen dat ontkennen. Ik vind echter dat je dan de feiten negeert, een vrouw kan bijvoorbeeld nooit zo een hoge positie als een man beoefen binnen een geloof. De minderwaardige positie van de vrouw is vooral ontstaan ten tijde van het christendom, jodendom en islam. Voorheen werden vrouwen eerder vereert. |
![]() |
||
Citaat:
Homo's zijn overigens ongetwijfeld de hoofdverantwoordelijke voor het snelle verspreiden van het virus in hun 'underground-jaren' toen ze 'the gift' uitdeelden. Om ze er tegenwoordig verantwoordelijk voor te houden dat afrika zoveel aids-slachtoffers heeft vind ik wat overdreven. Dan is het nog logischer om de paus te schoppen, of het losbandige gedrag van de afrikaan. In de first post zie ik zo al een hoop geblaat. - ziekten veroorzakende sperma-achtige vloeistof (wat?!) - zelfreinigend vermogen van de baarmoeder voor die vloeistof - de vrouw geschapen als bloedvat - oorspronkelijk jodendom en christendom dat vast houdt aan vrouwen met één partner. (volgens mij doen het huidige christendom en jodendom dat evengoed. schrap dan het woord 'oorspronkelijk' want het slaat nergens op) -Het verloren gaan van kinderen klopt wel, maar dan oud-testamentisch gezien. Een kind waarvan de vader niet aangetoond kan worden heeft geen bescherming van het huis van een van de mogelijke vaders omdat het niet als kind aagenomen zal worden. Dit zal dus inderdaad dakloos worden. -Meer kinderen per vrouw is onwaarschijnlijk. Meer mannen op een vrouw zorgt niet dat de draagtijd minder wordt dan 9 maanden. -Vrouwen die door sterilisatie de bevolking laten uitsterven komt volgens mij uit een sf-boek waarvan ik de titel kwijt ben. Een zeer onrealistisch scenario iig. @Boebsie: De positie van de vrouw binnen het christendom is niet lager of minderwaardig, maar anders. Nergens wordt een waardeoordeel aan haar werk gegeven dat lager is dan dat van de man. Laatst gewijzigd op 30-11-2005 om 00:29. |
![]() |
||
Citaat:
En nog iets: Praat alsjeblieft niet zo respectloos over homo's.
||
Citaat:
Zal ik er een nieuw feit tegenaan gooien? In de periode 1983-2004 zijn in Nederland ruim 4 duizend personen overleden aan aids. Dit is bijna 1,5 per duizend sterfgevallen. Van de overledenen aan aids zijn bijna negen van de tien man. Homo- en bisexuele mannen vormen de belangrijkste risicogroep voor besmetting met hiv. bron: CBS Laatst gewijzigd op 30-11-2005 om 10:37. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien, sinds wanneer is het een feit dat Aids afkomstig is van apen? Iemand presenteert dit ook als een feit. Maar omdat het in het voordeel van de homo's pleit, is een kritische benadering niet nodig? ![]() Verder heeft Mujahideen wel gelijk als hij stelt dat het losbandige gedrag van homo's (maar vooral van biseksuelen) de verspreiding van Aids (en geslachtsziektes) in de hand werkt. Dat blijkt ook aan de tekst die Cartman aanhaalt en het nieuwsjournaal van vandaag waarin bericht wordt dat de grootste stijgers van het krijgen van soa's wederom homo- en biseksuelen zijn. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Valt onder het kopje 'voorkennis' Citaat:
Mooi, hetzelfde geld voor de redenatie van de TS. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Aantal soa's en HIV-besmettingen neemt toe Het aantal besmettingen van seksueel overdraagbare aandoeningen - soa's - en HIV is opnieuw gestegen. Dat blijkt uit cijfers van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid, het RIVM. Onveilig De stijging is het sterkst onder homo- en biseksuele mannen. Maar ook bij heteroseksuelen stijgt het aantal besmettingen. Volgens het RIVM komt het doordat mensen vaker onveilig vrijen. Jeugd Het is het vijfde achtereenvolgende jaar waarin het aantal besmettingen stijgt. Vooral de toename van soa's bij de jeugd en een sterke stijging van het aantal HIV-besmettingen baart zorgen. Syfilis Het RIVM noemt vooral de situatie bij homo- en biseksuele mannen zorgwekkend. Zo is het aantal besmettingen met syfilis in deze groep in vijf jaar tijd bijna verviervoudigd. Chlamydia Maar in alle groepen is toename van soa's te zien. Zo is het aantal besmettingen van chlamydia, een aandoening die tot onvruchtbaarheid kan leiden, gestegen tot 4470; een toename van 19%. Ook het aantal gevallen van gonorroe en syfilis nam sterk toe. HIV-besmettingen Bovendien is er een duidelijke stijging van het aantal HIV-besmettingen. Ruim 10.000 mensen in ons land staan geregisteerd als HIV-besmet. Maar in werkelijkheid ligt dit aantal volgens het RIVM wel tussen de 16- en 24.0000. Nog steeds zijn mannen met homoseksuele contacten overtegenwoordigd in deze groep. RTL Nieuws |
![]() |
||
Citaat:
b: Ik dwing niemand, ik vraag het vriendelijk. Dat hij geen respect heeft voor homo's is geen excuus om hem dan maar geen respect te laten hebben.
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens staat in mijn artikel ook niet dat er meer homo's dan hetro's overlijden aan aids hè? (goed lezen, dan zie je het ook) b: je zin was in de gebiedende wijs met daar heel onbeholpen 'alstjeblieft' in verwerkt. Laatst gewijzigd op 30-11-2005 om 16:23. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Neemt niet weg inderdaad dat om het aids probleem in afrika op te lossen meer nodig is dan condoom's. Goedkope wegwerpspuiten zou al een wereld van verschil maken. ivm = in verband met (jij bedoelt vast in vergelijking met, maar daar staat de afkorting niet voor) |
![]() |
||
Citaat:
b: Wat maakt het uit? Ik erger me aan de manier waarop Mujahideen over homo's praat in die post. Daar mag ik 'm op zijn minst op wijzen.
||
Citaat:
b: Je doet je best maar. Ik vind het onzin dat je hem daarop wijst. De regel Dat kwam omdat homo's elkaar veelvuldig en met verschillende mannen tegelijk elkaar in de kont beukten. is niet respectloos tegenover homo's, maar tegenover orgie's van mannen. (en terecht in mijn ogen) Ik erger me aan jouw vol automatische afstraf-machine tegen bepaalde forummers, daar mag ik je toch op z'n minst op wijzen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nog even in het algemeen iets: Als er al aan het begin van een topic, zonder dat er iets gebeurd is, al een aanvallende reactie komt naar bijv. moslims en daarmee ook naar bepaalde forummers, dan willen mensen zich gaan verdedigen.. dat is logisch. In de reactie van bijv. Mujahideen stonden misschien wel dingen die niet klopten, en het is zeker goed om iemand daar dan op te wijzen. ![]() ![]() |
![]() |
|
Om te beginnen is tot nu toe alles dat ik voorstanders van zo'n gebod aan heb horen dragen islamitische voorschriften zijn. Nu wijs ik er op dat ten eerste, no offence, heel veel mensen totaal geen boodschap aan de islam hebben, en ten tweede dat die regel gebaseert is op een verouderd wereldbeeld. De regel is dus uit de tijd, en daarom niet langer nodig.
Ten tweede stuiten we op het principe van vrijheid: het lijkt dat er heel erg sterke motivaties nodig zijn om het liefdesleven van mensen aan banden te leggen. Ten derde het principe van gelijkwaardigheid, het is not done dat dit slechts voor vrouwen zou gelden. Vooruit denkend verwacht ik hierop een weerlegging dat 'mensen voor iets bepaalds bedoeld zijn' en dat het dus terecht is. Die redenatie verwerp ik op voorhand omdat dit, A uit de tijd, en B niet vast te stellen is, de bron die aan zou wijzen wie waar voor bedoeld is is uitermate onbetrouwbaar en wederom sterk verouderd.
Laatst gewijzigd op 01-12-2005 om 12:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weet iemand toevallig of er sprake is van een afnemende toename of een toenemende toename in besmettingen?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|