![]() |
|
Kheb net via Jackass.pagina.nl een aantal nederlandse gozers gezien die ook idiote dingen doen. Een ervan springt eruit vond ik en is zeker een bezoekje waard.
www.onyuhass.com, het forum is er cool met veel onzin. Voor mij voortaan een lekkere afschakeling na al die examenstress.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Om te beginnen kan niemand in de schaduw staan van de echte Jackass, maar we proberen dezelfde lijn qua humor aan te houden.
Je moet ons ook niet met de echte mannen vergelijken. Kga niet mijn reet aan mekaar laten piercen zoals Steve O. Maar als het winkelwagentje t enige is geweest wat je gezien hebt....pffffffffff dan kun je geen oordeel vellen over de site. Vreemd, dat sponsors hem wel goedkeuren dan....
|
ik ben een erg actief member van Team onyuhass, niet de mod.
Maar ik doe wel hun pr grotendeels omdat ik overal en nergens rondzweef. Tzou leuker zijn als er nog meer members zouden komen. Dit is toch zeker humor, mijns inziens. In het forum staan elke dag wel weer nieuwe grote onzin. Vandaar.
||
Citaat:
Dit moet echt een van de lelijkste dotcom's zijn OOIT. Kijk als het nou een www.blablabla.nu/hoehoe/haha.htm zou zijn okay! Maar als je een dotcom hebt, gebruik het dan ook nuttig en maak er iets moois van.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat mis ik... |
![]() |
|
weet je wat ik niet begrijp?
de mensen van jackass doen dat soort onzin omdat ze ervoor een dikke vette cheque krijgen. waarom doen jullie het in vredesnaam??? wat is daar zo leuk aan??? ik wil je niet beledigen of zo, maar alsjeblieft, kap met dat soort onzin. er staat niet voor niets aan het begin van iedere jackass aflevering dat het onder professionele toezicht is uitgevoerd en dat je het NIET moet nadoen.
Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 13:57. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Game valt steeds weg.. ladygagafan1 | 11 | 09-01-2011 11:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wie heeft de toekomst, Islam of Christendom? Augustus | 91 | 22-04-2005 17:49 | |
Films, TV & Radio |
Sound of Music MissyE | 9 | 28-11-2004 15:09 | |
Seksualiteit |
Hoe God werkelijk tegenover seks staat (link) Isa | 9 | 24-06-2003 10:45 | |
Muziek |
Washington Sniper Vs. Killarmy TygerStyle2001 | 4 | 29-10-2002 17:08 |