![]() |
|
![]() |
Dit is echt geniaal!
Je ligt in een kreuk van het lachen. Die gast is ook gewoon nederlands: bruut ![]() ![]() ![]() het nummer
|
![]() |
|
ik play chickies als geen ander en niemand anders die het kan weetje mn naam is donn-E kben de grootste MC oftewel freestyle (2X) ik ga het je nu vertellen ik en mn matties gaan uit dan gaan we meestal naar dans.... daar halen we de chickies op we zijn de grootste players van weesp wees maar paraat voor dat een van onze players weer toe slaat we hebben geen medelij we staan elkaar bij zei aan zei helpen elkaar sommige mensen zijn raar maar voor ons is dit het grote gebaar PLAY chickies dat is de motto van ons we doen wat we willen en slikken van die gekke pillen de week zit er op er is weer een nieuwe we zitten op school in de klas we willen weer beginnen met onze lekkere dingen de chickies staan weer in de rij, ze staan te springen om die grote bana?? de eerste tang jah die heet sylvana ze stond weer in de weg ow damn wat heeft zij een pech ze was helemaal van de leg gestoord en wel ze wilde het snel ze zoog enzo zet het stop. we gaan nu verder met gymmen mn gekken rap gaat weer.. beginnen liegen en bedriegen we kunnen het niet zeggen we moeten ze omleggen ze pikken onze muziek dat maakt mij helemaal doodziek nu ben jij je bent vrij rap wat je wilt voordat de koude wereld jou kilt! ze willen je breken door de (miaaauw!) doen ze om je stem te faken je wil hun niet kennen dus begin maar met weg te rennen we zijn de harde players ik en mn matties geen medelij we battlen zei aan zei dat maakt ons vrij en sterk wij players zijn sterk we zijn out ballen lekker Ciao ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ongeloooooooofelijk! Ik luister 'm nu voor de zoveelste keer en krijg er maar geen genoeg van! Geweldig lied! De vent leeft echt in zijn eigen wereldje volgens mij. Als ik mij niet vergis is die player gewoon Nederlands, dat hoor je anders niet aan zijn accent! En aan die kippestem mag ook wel eens wat aan gedaan worden...
Ow ja , als je goed luistert hoor je het kraken van het briefje waar waarschijnlijk zijn tekst op staat, vonk wel grappig...
Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 22:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Voor hen die The Mars Volta graag horen... Anathema | 44 | 27-07-2005 14:56 | |
Games |
Dit moet je echt zien en horen als je van Super Mario bent, Part 2!! Dinalfos | 3 | 01-08-2004 18:44 | |
Liefde & Relatie |
Dit MOET je horen.... qUeN mArJoLeIn | 59 | 18-07-2003 00:19 | |
Liefde & Relatie |
Denk je dat je nix van vrouwen snapt? moet je dit lezen! whizzer | 17 | 19-02-2003 21:46 | |
Muziek |
Is dat Nelly? Cordy | 42 | 22-11-2002 16:18 | |
ARTistiek |
Eerste hoofdstukken van wat een boek moet worden Poziomka | 2 | 16-07-2002 17:31 |