Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Sublime, tuurlijk kan dat wel stel je hebt een voorwerp vast waarvan je absoluut niet weet wat het is, ga jij er dan een naam voor verzinnen? Ik niet.....
Ook had ik laatst dat ik niet meer op een woord kon komen, toch wist ik zeker wel wat het was. Niet overal hoeft dus een naam bij.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tja, maar een kind koppelt er ook een beteknis aan. Dat is misschien niet echt een woord of voor hun misschien wel. Misschien hebben ze er helemaal geen besef van. Wij weten niet hoe we vroeger toen we klein waren dachten dus echt een oordeel daarover geven kan ik niet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
daaronder stond dat er 6 o's in zaten. ik keek en ik telde er 3, dus ik telde 10 x opnieuw, maar ik kwam niet verder dan 3 dus ik scrolde naar beneden en daar stond dat je de o's in 'of' niet zag dus ik keek nog een keer en er stonden 3 o's in 3 'of'
||
Citaat:
![]()
|
er bestaat ook een testje met andere woorden, je ziet dan 5 woorden van kleuren onder elkaar staan, met de kleur van het woord is anders dan dat het woord zelf betekent....
het woord groen is dan in het geel getypt, het woord blauw is dan in het rood getypt etc... en dan moet je vlug de kleuren achter elkaar opnoemen, al gauw noem je de woorden ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ll ll ll ll ll ll ll ll ll
je ziet hier telkens setjes van 2 terwijl het gewoon losstaande streepjes zijn met verschillende afstanden. associatie...
|
jaja daar heb ik ook wel eens over gedacht maar volgens mij zit het zo:
Als je jong ben en je kan niet lezen dan weten je hersen simpel weg niet hoe ze die letters moeten combineren dus daarom kan je nog niet lezen. maar als je nou wél kan lezen maken je hersenen wél die combinatie dat gaat automatisch dus ik denk dat je niet kan kijken naar een woord zonder het te lezen ... tenzij je kippig ben natuurlijk |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij de derde keer groen (de kleur dus, niet het woord) moet ik er echt moeite voor doen.. Maar ik kan toch echt wel lezen ![]() ![]() Of ben ik gewoon raar ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Volatilliser Fayelinde. | 10 | 24-05-2006 18:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Met welk boek heb je leren lezen? Verwijderd | 65 | 30-08-2005 17:25 | |
Beleidszaken |