Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi meid,
Als je die gedachten savonds hebt, probeer dan voor jezelf eens te bedenken hoe groot de kans is dat "morgen" iets ergs gebeurd, en of bepaalde gedachten wel reeel zijn. Het is verschrikkelijk wat je tot nu toe al hebt meegemaakt, maar hierdoor moet je je niet laten ontmoedigen. Probeer bepaalde dingen van je af te zetten. Je hoeft ze niet te vergeten, maar je moet er een plekje voor vinden. Zie jezelf eens als een kast, met allemaal laatjes erin. In de meeste laatjes ligt een levenservaring. In de lege laatjes is plaats voor nieuwe levenservaringen. Op het moment lijkt het alsof een paar laatjes de meest belangrijke voor jou hele leven zullen zijn, maar dat is niet zo! Probeer ook eens terug te kijken op de positieve ervaringen die je hebt gehad. Als ik jou verhaal zo lees ligt die kast bij jou trouwens ook redelijk overhoop... je moet de dingen weer in orde krijgen, een plek geven. Ik denk dat dit het beste zal lukken als je met mensen praat over je problemen. Dat hoeft niet perse een hulpverlener te zijn, maar kan ook een goeie vriend zijn, of je moeder bijvoorbeeld. Als je die kast op orde hebt ben je al een heel stuk op weg... Gun jezelf wat rust, ben niet bang voor de toekomst, dat heeft geen nut.. zo komen dingen die gebeuren alleen maar harder aan, en ga je je alleen maar slechter voelen, en dat willen we niet hebben he.. Probeer eens voor jezelf een positief beeld van de toekomst te maken.. dit kan veel pijn en moeite kosten, maar het zal zijn vruchten na een tijdje afwerpen.. heel veel sterkte, heel veel liefs, Laura P.s Als je wilt praten: vleerwolfje@hotmail.com
|
![]() |
iemand verliezen is niet zo prettig...... daar weet ik alles van.
Maar de dood hoort eenmaal bij het leven. Het is een eindeloze circel. Nou moet jij je zelf afvragen, zou je vader het leuk vinden als jij je zo voelde door hem? Ik denk het niet echt. Ik zelf vind dit ook moeilijk........ maar probeer het positiefe te zien van zijn leven en wat ie jou gegeven heeft. Zeg niet sorry tegen hem en heb geen schuldgevoelens. Ik zou hem bedanken.... Ja, ik weet niet precies hoe ik dit moet opschrijven........ Ben beetje slecht in deze dingen........ maar he. Ik laat mn adres ook wel achter. ThaWhiteEagle@hotmail.com
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bang een probeersel! XsharonX | 11 | 03-09-2005 10:30 | |
Psychologie |
Angst voor de toekomst -> gaat het ooit weg? Eend | 28 | 30-07-2005 16:33 | |
Algemene schoolzaken |
Jongerenenquête - beantwoorden jullie even de volgende ***vraagjes. Bedankt! lso | 23 | 17-03-2004 18:21 | |
Psychologie |
niet naar de toekomst durven te kijken. C'est moi | 20 | 04-05-2003 20:54 | |
Liefde & Relatie |
Bang en gevangen voor de rest van mijn leven?? MeJulie | 14 | 23-05-2002 13:08 | |
Psychologie |
Angst voor ommekeer?? Zou ik nu het geluk mogen kennen?? Lindatje | 3 | 03-01-2002 22:49 |