Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kan het altijd proberen, je moet jezelf niet laten tegenhouden door die 2 jaar verschil ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey...allemaal bedankt voor jullie reacties
![]() ![]() Maar ik weet alleen nog niet zeker of het wel wat word....maar een tijd geleden vond hij mij leuk...!! Dus ja.. ![]() ![]() ![]() Kus Me! |
![]() |
|
![]() |
Hey...allemaal bedankt voor jullie reacties
![]() ![]() Maar ik weet alleen nog niet zeker of het wel wat word....maar een tijd geleden vond hij mij leuk...!! Dus ja.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kus Me! |
![]() |
|
Ja, wat maken die 2 jaar nou uit? En het gaat toch niet om de leeftijd, maar om de persoon zelf, of niet soms?
Of ben je bang voor reakties uit je omgeving? Want die moeten je eigenlijk niets boeien, ik ga met een meisje van 1 jaar jonger en dat vinden ook een boel raar maar mij kan het niets schelen!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
Hmmz...ik lijk ook geen 15, maar ben het wel...iedereen schat mij 13/14...en hij lijkt juist 14/15 terwijl hij 13 is
![]() ![]() ![]() Nou nogmaals bedankt he!! Doeg!! KuZz Me! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik kijk zelf ook wel graag naar jongens uit de 2e ![]()
|
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje raar staan. Zeker als de jongen veel jonger lijkt. Maar er zijn ook jongens die ouder lijken of zich ouder gedragen dan het meisje dat in de vierde zit.
Maar ja joh, als je elkaar geweldig vindt, FUCK THE REST (okey, niet al te letterlijk nemen..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen moeten eens inzien dat leeftijd en leeftijdsverschil er wel degelijk toe doen. Te grote leeftijdsverschillen, net zoals te jonge personen, werken gewoon niet goed in een relatie. Het wordt tijd dat mensen gewoon eens snappen dat dat gewoon de werkelijkheid is, in plaats van vast te houden aan onzinnige Fancy-praatjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
The devil is in those magazines. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar hij ziet er dus helemaal niet jonger uit opzich...hij is een kop groter als mij dus ja.. ![]() ![]() Tnx Nogmaals!! KuzZz Me!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar hij ziet er dus helemaal niet jonger uit opzich...hij is een kop groter als mij dus ja.. ![]() ![]() Tnx Nogmaals!! KuzZz Me!! |
![]() |
|
![]() |
Maakt toch niet uit! Misschien reageren andere er in 1ste instantie vreemd op, maar zoals ik al eerder in het topic las. Misschien is die jongen wel heel volwassen en groot, en pas hij toetaal niet bij het uiterlijk van iemand uit de 2 de. Ik heb bijna hetzelfde, alleen ik ben ben 2 x blijven zitten. Maarja het maakt de relatie er echt niet anders op!. Ja uuh tenzij die jongen natuurlijk in de 2 de zit en nog steeds tikkertje speelt enzo. Dan kan het nogal vreemd overkomen........
![]()
|
![]() |
Mijn vriend moet nog 16 worden.. (en is dus 3,5 jaar jonger). Ik vond het eerst ook te veel leeftijdsverschil, maar het gaat heel goed. En al is het bij ons wat onpractisch (ik ben net in een andere stad gaan studeren en woon op kamers etc. en hij zit nog op school), iedereen reageerde eigenlijk heel goed... Er zullen vast wel mensen zijn die mij heel zielig vinden (kun je niemand van je eigen leeftijd krijgen, dat soort dingen), maar er heeft nog nooit iemand dat rechtstreeks in mijn gezicht gezegd... Mijn broertje heeft trouwens bijna altijd oudere vriendinnen, en dat vinden de meeste mensen ook heel gewoon (vreemde familie
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Leeftijdsverschil... MisterDJ | 315 | 27-01-2007 00:59 | |
Seksualiteit |
Waarvan kom je klaar? Verwijderd | 51 | 14-08-2003 10:43 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Seksualiteit |
sex tussen meisje van 16 en jongen van 20, strafbaar? hebikproblemen | 22 | 17-02-2003 20:24 | |
Liefde & Relatie |
een meisje van 13 met een jongen van 24 ?? CharlieMe | 31 | 26-03-2002 11:42 |