Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2002, 10:05
Ulygan
Ulygan is offline
Nou mijn vraag dus...Een meisje van 15 met een jongen van 13!!
Meisje zit in de 4e en jongen in de 2e!!!! En het meisje word eerder 16 dan dat de jongen 14 word!!
Wat vinden jullie hier nou van?!
Ik zou graag jullie eerlijke meningen willen!!
Alvast Bedankt!!
GreetzZ Me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2002, 10:07
moenbase
moenbase is offline
En jij bent het meisje zeker
Oud 01-12-2002, 10:27
Ulygan
Ulygan is offline
Als ik heel eerlijk ben,...wel ja
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 10:37
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
Ulygan schreef:
Als ik heel eerlijk ben,...wel ja

Maar uhm, het idee is wel een beetje vreemd zo op het 1e gezicht. Maar who cares, ik bedoel misschien is de jongen wel heel volwassen en passen jullie perfect bij elkaar! En als je hem helemaal leuk vindt ga je toch niet moeilijk doen over leeftijd! Alhoewel ik snap het wel hoor, mijn vriendin vindt ook altijd jongere jongens leuk, en daar zit ze ook best wel mee, maar voglen smij niks om je zorgen over te maken, volg je gevoel
Oud 01-12-2002, 11:00
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:

Maar uhm, het idee is wel een beetje vreemd zo op het 1e gezicht.
Ach, nie zeuren Moet kunnen, als hij het ook wil natuurlijk he! Maar dat lijkt mij logisch.
Oud 01-12-2002, 11:01
TwiSt
TwiSt is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:

Maar uhm, het idee is wel een beetje vreemd zo op het 1e gezicht. Maar who cares, ik bedoel misschien is de jongen wel heel volwassen en passen jullie perfect bij elkaar! En als je hem helemaal leuk vindt ga je toch niet moeilijk doen over leeftijd! Alhoewel ik snap het wel hoor, mijn vriendin vindt ook altijd jongere jongens leuk, en daar zit ze ook best wel mee, maar voglen smij niks om je zorgen over te maken, volg je gevoel
Ik heb zelf ook een keer wat met een jongen gehad die 1 jaar jonger was en in het begin was dat ook een beetje vreemd, maar ik ben er ook voor gegaan en me omgeving reageerde ook positief erop.
Je kan het altijd proberen, je moet jezelf niet laten tegenhouden door die 2 jaar verschil
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 11:32
Verwijderd
euhm, niks raars aan!? Als jij dr geen problemen mee hebt, dan is er toch geen probleem? Ik vind het dus gewoon top dat je elkaar hebt gevonden, ofzo!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 11:34
luckyleo
luckyleo is offline
wel een lucky one die jongen volgens mij
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 13:46
Retinite
Retinite is offline
Dast is toch gewoon leuk, zolang als jij niet over straat loopt met hem en mensen denken dat hij je kleine broertje is...
Oud 01-12-2002, 13:46
Vinzz
Vinzz is offline
lol gebeurd niet vaak maar waarom niet
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 16:35
Ulygan
Ulygan is offline
Hey...allemaal bedankt voor jullie reacties ...het is mij 'denk ik' wel duidelijk wat ik moet doen!!
Maar ik weet alleen nog niet zeker of het wel wat word....maar een tijd geleden vond hij mij leuk...!! Dus ja.. Mjaa...ik weet eigenlijk ook nog niet eens 100% zeker of ik hem wel leuk genoeg vindt....!! Op msn enzo...doet hij altijd donders lief...en in het echt enzo is hij vet aardig... Maargoed...!! Echt Super bedankt voor jullie reacties!!

Kus Me!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 16:37
Ulygan
Ulygan is offline
Hey...allemaal bedankt voor jullie reacties En ze kunnen hem niet aanzien voor mijn kleine broertje..want hij is een kop groter als mij dus ...het is mij 'denk ik' wel duidelijk wat ik moet doen!!
Maar ik weet alleen nog niet zeker of het wel wat word....maar een tijd geleden vond hij mij leuk...!! Dus ja.. Mjaa...ik weet eigenlijk ook nog niet eens 100% zeker of ik hem wel leuk genoeg vindt....!! Op msn enzo...doet hij altijd donders lief...en in het echt enzo is hij vet aardig... Hij is gewoon gaaf Maargoed...!! Echt Super bedankt voor jullie reacties!!

Kus Me!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 18:16
Yamyam
Yamyam is offline
Prima toch. Maar 2 jaar.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 18:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, wat maken die 2 jaar nou uit? En het gaat toch niet om de leeftijd, maar om de persoon zelf, of niet soms?
Of ben je bang voor reakties uit je omgeving?
Want die moeten je eigenlijk niets boeien, ik ga met een meisje van 1 jaar jonger en dat vinden ook een boel raar maar mij kan het niets schelen!!!!!!!!!!!!!!
Oud 01-12-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Monrath schreef:
Ja, wat maken die 2 jaar nou uit? En het gaat toch niet om de leeftijd, maar om de persoon zelf, of niet soms?
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 20:06
mood indigow
mood indigow is offline
mijn broertje is 14 en zijn vriendin is 18

jaw klinkt heel raar ik weet het.
we hebben al 5,5 maand en ze zijn superlief samen.

maarja zij lijkt dan ook niet echt 18... uiterlijk en innerlijk niet.
en hij is wat volwassener voor zijn leeftijd..

dus ga ervoor
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 12:22
Ulygan
Ulygan is offline
Hmmz...ik lijk ook geen 15, maar ben het wel...iedereen schat mij 13/14...en hij lijkt juist 14/15 terwijl hij 13 is Want hij is een kop groter als mij!!! Majaa...ik ben inderdaad een beetje 'bang' voor de reacties uit mijn omgeving ..maar daar moet ik me maar nix van aan trekken!!
Nou nogmaals bedankt he!!
Doeg!!
KuZz Me!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 14:20
never mind
never mind is offline
hmm doen ja 2 jaartjes is niks
Oud 02-12-2002, 14:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
nare man schreef:
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Bah, weer iemand die zuiver en alleen op uiterlijk en leeftijd valt. Daar draait liefde toch niet om? Dat is toch niet echt? Dat je van elkaar houdt, dat is toch het belangrijkste? Dan draait het toch om wat zij voor persoon is, niet om de leeftijd of het uiterlijk?
Oud 02-12-2002, 14:46
Verwijderd
ik zou het nie kunne.. kvin die 13-jarige jongetjes nog echt te jong.. kdenk nie da ik echt verliefd zou kunne worde op een jongen van 13.. maar je moet het niet late om de eventuele reacties van je omgeving.. die zulle nog wel meevallen.. en wat maakt het anders uit?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 16:56
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
Monrath schreef:
Bah, weer iemand die zuiver en alleen op uiterlijk en leeftijd valt. Daar draait liefde toch niet om? Dat is toch niet echt? Dat je van elkaar houdt, dat is toch het belangrijkste? Dan draait het toch om wat zij voor persoon is, niet om de leeftijd of het uiterlijk?
Helemaal mee eens!!

Ik kijk zelf ook wel graag naar jongens uit de 2e
Oud 02-12-2002, 17:05
sas_andrea
sas_andrea is offline
moet je toch echt helemaal zelf weten... ikzelf zou t niet kunnen aangezien ik altijd al op oudere jongens viel. dus jah... maar ik zou t niet zo erg vreemd vinden ofzo.
Oud 02-12-2002, 18:01
M*girl
M*girl is offline
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje raar staan. Zeker als de jongen veel jonger lijkt. Maar er zijn ook jongens die ouder lijken of zich ouder gedragen dan het meisje dat in de vierde zit.
Maar ja joh, als je elkaar geweldig vindt, FUCK THE REST (okey, niet al te letterlijk nemen..)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Monrath schreef:
Nee, niet iemand die zuiver en alleen op uiterlijk en leeftijd valt, maar iemand die ziek wordt van dat eeuwige, clichématige gezwam als 'liefde kent geen leeftijd'.

Mensen moeten eens inzien dat leeftijd en leeftijdsverschil er wel degelijk toe doen. Te grote leeftijdsverschillen, net zoals te jonge personen, werken gewoon niet goed in een relatie. Het wordt tijd dat mensen gewoon eens snappen dat dat gewoon de werkelijkheid is, in plaats van vast te houden aan onzinnige Fancy-praatjes.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 19:30
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
nare man schreef:
Fancy-praatjes.
nare man leest de Fancy!
Oud 02-12-2002, 19:32
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
in plaats van vast te houden aan onzinnige Fancy-praatjes.
de Fancy is niet onzinnig
Oud 02-12-2002, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
de Fancy is niet onzinnig
Tuurlijk wel. De Fancy is de oorzaak van de verknoeide ontwikkeling van een hoop meisjes die te vroeg aan seks beginnen, verkeerde opvattingen over zichzelf gaan koesteren en hun ouders vroegtijdig afschrijven.

The devil is in those magazines.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 19:35
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
Tuurlijk wel. De Fancy is de oorzaak van de verknoeide ontwikkeling van een hoop meisjes die te vroeg aan seks beginnen, verkeerde opvattingen over zichzelf gaan koesteren en hun ouders vroegtijdig afschrijven.

The devil is in those magazines.
Meisjes moeten niet te vroeg beginnen met de Fancy lezen.. maar ik denk dat meisjes er wel degelijk wat aan hebben, sommige dingen zijn gewoon nuttig om te weten, tenminste dat is mijn ervaring er mee, maar dat ligt er ook maar net aan wat je als tiener doet met de dingen die je daarin leest, in hoeverre je kunt relativeren e.d.
Oud 02-12-2002, 19:37
Verwijderd
Ja

Maar goed, laten we niet van de kern van mijn betoog afwijken: ik word gewoon niet goed van dat eeuwige vergoeilijken van halve generatiekloven tussen 'relatiepartners'.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 21:09
Ulygan
Ulygan is offline
Citaat:
M*girl Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje raar staan. Zeker als de jongen veel jonger lijkt. Maar er zijn ook jongens die ouder lijken of zich ouder gedragen dan het meisje dat in de vierde zit.

Maar hij ziet er dus helemaal niet jonger uit opzich...hij is een kop groter als mij dus ja.. Maargoed...ik zie het allemaal wel, zoals ik al zei!!
Tnx Nogmaals!!
KuzZz Me!!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 21:13
Ulygan
Ulygan is offline
Citaat:
M*girl schreef Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje raar staan. Zeker als de jongen veel jonger lijkt. Maar er zijn ook jongens die ouder lijken of zich ouder gedragen dan het meisje dat in de vierde zit.

Maar hij ziet er dus helemaal niet jonger uit opzich...hij is een kop groter als mij dus ja.. Maargoed...ik zie het allemaal wel, zoals ik al zei!!
Tnx Nogmaals!!
KuzZz Me!!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 09:48
Billy_bob
Billy_bob is offline
Maakt toch niet uit! Misschien reageren andere er in 1ste instantie vreemd op, maar zoals ik al eerder in het topic las. Misschien is die jongen wel heel volwassen en groot, en pas hij toetaal niet bij het uiterlijk van iemand uit de 2 de. Ik heb bijna hetzelfde, alleen ik ben ben 2 x blijven zitten. Maarja het maakt de relatie er echt niet anders op!. Ja uuh tenzij die jongen natuurlijk in de 2 de zit en nog steeds tikkertje speelt enzo. Dan kan het nogal vreemd overkomen........
Oud 04-12-2002, 14:48
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
niets ergs aan gaat toch niet om je leeftijd meestal zijn je ouders ook niet precies even oud
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 16:20
Imir
Imir is offline
Mijn vriend moet nog 16 worden.. (en is dus 3,5 jaar jonger). Ik vond het eerst ook te veel leeftijdsverschil, maar het gaat heel goed. En al is het bij ons wat onpractisch (ik ben net in een andere stad gaan studeren en woon op kamers etc. en hij zit nog op school), iedereen reageerde eigenlijk heel goed... Er zullen vast wel mensen zijn die mij heel zielig vinden (kun je niemand van je eigen leeftijd krijgen, dat soort dingen), maar er heeft nog nooit iemand dat rechtstreeks in mijn gezicht gezegd... Mijn broertje heeft trouwens bijna altijd oudere vriendinnen, en dat vinden de meeste mensen ook heel gewoon (vreemde familie )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten